Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kaikki nykyään diagnosoida?

Vierailija
31.05.2026 |

Oletteko huomanneet, että kaikki pitää nykyään diagnosoida?

Valtakunnassa ei taida olla yhtäkään tervettä ihmistä tuon takia. Kaikilla on diagnoosi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee lääkäriin, se alkaa tehdä diagnoosia.

Vierailija
2/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot diagnosoidaan obd-mittarilla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet palstalaiset diagnosoivat myös heille täysin tuntemattomia julkkiksia. Yleisin diagnoosi jollekin on narsisti 🙄

Vierailija
4/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin ei diagnosoida. Kävin työterveydessä kun selkä oli kipeä. Sain Buranaa reseptillä. Menin uudestaan ja minut ohjattiin hakeutumaan omakustanteisesti fysioterapeutille! Siis ei työterveyteen vaan ihan omalla rahalla sain jumppaohjeita kurotteluun ja venyttelyyn ja selkää venytettiin. Kipu paheni. 

Kävin julkisella lääkärillä, siis terveysasemalla. Lääkäri sanoi, että ei hän voi mitään kuvauksia ottaa kun vaiva kestänyt alle 3 kk ja olen pystynyt käymään töissä. Saikulla olin siis ollut vain pari pahinta päivää kun en pysynyt pystyssä. Pakara meni jumiin, kipu säteili silloin varpaisiin asti. Ei mitään diagnoosia tullut. Lääkäri arveli, että on joko venähdys tai revähdys, mutta jos haluan saikkua, pitäisi varata aika työterveyteen. Sinänsä venähdys ei kuulemma ole vaarallinen, vaikka se epämiellyttävää onkin. Kun olin lähdössä, lääkäri sanoi, että jos vaiva ei parane, voin tulla uudestaan, kun tämä on vain arvailua, mikä kivun aiheuttaa. 

Olin tietysti vihainen. Ei mitään kunnon diagnoosia mistään. Kun oli ollut selkäkipu 6 kk, menin yksityiselle magneettikuvaukseen. Kivun syy löytyi: välilevytyrä. Ja kaikki jumppaohjeet käskettiin heittää roskikseen. Tyrä ei parane venyttelemällä eikä koukistelemalla saati kutotteluilla. Nyt olen odottanut, jos menee pahemmaksi, niin sitten pitää leikata, ja leikkauksesta toipuminen on hidasta. Ehkä lähtee itsestään paranemaan. Olen saanut ohjeet keskivartalon lihasten vahvistamiseen ja kevyt kävely on ainoa varsinainen liikunta, jota saa tehdä.

Vierailija
5/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Yhteisölle haitallisimmat toimintatavat pitää tunnistaa ja kyetä nimeämään. 

Vierailija
6/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kun jokainen oire ja tunne diagnosoidaan alkaa ihminen myös alitajuisesti noudattamaan näitä diagnoosin piirteitä. Tämä etenkin siis Mt/nepsypuolella.

Vierailija
7/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pharman palvelut ovat vapaaehtoisia. Yksi massapsykoosi koko pharmauskovaisuus. Pelkkiä tarinoita ja ihmiset silmät pyöreänä uskovat, kärräävät rahansa pharmaan ja laittavat myrkyt kehoonsa.

Vierailija
8/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä päin Suomea te pääsette aina lääkäriin kun tarvitsee? Minusta lääkäripalvelut ovat heikentyneet nopeasti siitä alkaen kun tuli hyvinvointialueet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi