Mikä yksi pieni teko on muuttanut elämäsi suunnan?
Kommentit (277)
Kaupan kassaneidin hymy ja tissien välin näkyminen.
Samoin pyllistys ja pyllyn muoto sai minut voimaantumaan todella.
M38
Vedin itseltäni ködet sijoiltaan
Avioliitto ja ero vajaa vuosi siitä. Tuntuu että parempi olla yksin, aivan kuin ennenkin ajattelin.
Minulla oli selvä tulevaisuudensuunnitelma lapsesta asti: minusta tulee liikunnanohjaaja. olin sopivasti lahjakas kaikessa liikunnassa ja koulunumero aina 10.
Kerroin haaveestani jumppamaikalle lukion viimeisellä. Hän sanoi että pitäisi olla koko todistus hyvä että pääsee opiskelemaan. Kieltenumerot oli minulla huonot ja totesin että pitää sitten luopua haaveesta.
En tajunnut mennä puhumaan suunnitelmastani muille vaan uskoin alan ammattilaista. Voi pska.
Lähdin muulle alalle ja harmittaa vieläkin 30 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen S-marketin myyjän kanssa juhannuksena 2015 ajauduttiin yhdyntään.
Nyt sitten oon isä!
Miten siinä noin kauan meni, että nyt vasta oot isä? Vai onko tenavasi 10 vuotias, kun jo 2015 yhdyit?😂
Vierailija kirjoitti:
Päätin luopua unelmasta parisuhteesta ja kymmenen vuotta sitten aloin käumään Thaimaassa 2-3 kertaa vuodessa. Lähes joka ilta uusi tyttö, jo yli 300 thaityttöä hässitty.
Noinhan sitä monelle peräkamnarin pojalle käy, kaikki vaan eivät kehtaa kertoa.
Naapurin Junnulla meni samaan tyyliin, kunnes putosi parvekkeelta Pattiksella. Paikallinen poliisi on vaitonainen ja tutkii tapausta.
On, esimieheni luotti ja uskoi minuun ja antoi elämälleni suunnan vastavalmistuneena. Ette esimiehet tiedäkään miten paljon sillä on merkitystä että joku uskoo sinuun. Että kyllä se osaa/oppii vaikka vähän aikaa voi kestää.
Kiitos 💕
Oikean ihmisen tapaaminen oikeaan aikaan
<3
Elämääni ja työhöni turhautuneena ja kyllästyneenä tein kotona pienessä hönössä työnhakuilmoituksen paikkaan, johon en ehkä edes olisi selvinpäin uskaltanut hakea. Nyt olen ollut uudessa työssä 10 vuotta. Palkka tuplaantunut, arvostus ++ tittelit++ ja erittäin mielenkiintoinen työ. Kalsarikännit kannattaa!
Nurkkajumalan eli television katsomisen lopettaminen kokonaan vuonna 2015 kun ymmärsin että kyse on pelkästään mielenmuokkauksesta. Elämäni tärkein ja paras päätös jonka on ratkaisevassa roolissa siinä että nyt ymmärrän miten maailma oikeasti toimii ja miten kaikenkattavaa meihin kohdistuva manipulointi on.
Vierailija kirjoitti:
Oikisen pääsykoe v. 1991
asianajaja
Eikös se työ ole tylsää??
Tämä oli oikeastaan toisen ihmisen pieni teko minulle.
Aikoinani lukiossa minulla oli tosi suuria vaikeuksia ruotsin kielen kanssa.
Silloinen opettaja antoi kirjoitusvuonna välitodistukseen liian hyvän numeron.
Koin tämän kannustuksena ja aloin panostaa ihan sikana ruotsiin. Lopulta sain lukion päättötodistukseen arvosanaksi 8 ja kirjoituksista C:n.
Myöhemmin opiskellessa tein yhä paljon ruotsin eteen ja lopulta opin lauserakenteet ja taivutukset niin, että tulevat yhä selkäytimestä. Ruotsista tuli lempikieleni. :)
Kiitos tälle ihanalle opettajalle - kiitin kyllä myöhemmin elämässä ihan kasvotuksin häntä reiluudestaan, eikä hän muistanut koko asiaa. :D
Totuuden henki eli Pyhä henki vaikutti ja tajusin että Raamattu on totta. Kaikki parani, ihmissuhteet, terveys ihan kaikki. Tuli rauha. Jäi kaikki uushenkiset hösötykset jotka oli pilanneet elämän. Niissä on demoniset voimat mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan pitänyt olla vetämättä nännejä silloin nuorena ja olla ottamatta sitä miestä kotiini. Menin vielä suhteeseen sen kanssa vaikka kaikki muassa huusi EI. No väkivaltainen ja alistava alkoholistihan se oli ja kasvoin niin pahasti kieroon, että oon viettänyt elämäni ottaen turpiin pelastaen näitä surkimuksia oman elämäni kustannuksella.
Itseasiassa mun olis pitänyt olla hyväksymättä sen kaveripyyntöä ja vastaamatta sen viesteihin mutta kilttinä tyttönä oli pakko olla ystävällinen.
Nännien vetäminen on tie pimeyteen.
Mitä on "nännien vetäminen"?
Ensimmäinen oli kirjoitusvirhe, toinen em. virheen tuottama tosi hauska oivallus.
Yksi nyrkinisku kännissä ja linnatuomio+vankilakierre
Synnyin ja aloin syntiä tehdä...
Lentolippu ulkomaille. 8 vuotta sitten ostin sellaisen ja samalla reissulla ollaan vielä.
Lopetin typerän töissä kulkemisen. Sen jälkeen olen pysynyt köyhänä paljon vähemmin vaivoin. Fillarin kumitkaan ei kulu ja eväsleivästä jätin ns. näönvuoksi makkaran pois. Sen evästunninkin voin pitää milloin eniten sopii, en "pillin soidessa".
Jätin sokerin lähes kokonaan. Paino alas, verensokeri tasoittui, verenpaine kuin nuorella (olen 63), mieliala rauhoittui, pääsin vihdoin mielialalääkkeestäkin eroon. Olin aavistellut että kroppani on herkkä sokerille, se piti paikkansa.
Hauska millaisia asioita ihmiset listaa "pieninä tekoina". Naimisiinmeno, ulkomaille muutto... minusta nuo on aika isoja ja pitkään suunniteltuja eikä mitään tuosta noin vaan teenpä nyt näin -tyylisia pieniä juttuja.