Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap vttuun siitä ulvomasta. Ketään ei kiinnosta tuollainen mielisairas, pakkomielteinen, naisen arvoa alentava joka on kaikkea muuta mitä hehkuttaa itkussaan olevan!
Siirry miehiin niin saat sitä paljon kaipaamaa reikääs! Mitään muutahan nainen ei sinulle ole!
Olipa rakentava kommentti arvon neiti! :) ja samalla naiset valittavat miesten huonosta keskustelukyvystä ja "tunneälystä" - LOL!
Jos joutuu vastenmieliselle ihmiselle reikäänsä antamaan niin tuo vertaus on hyvinkin osuva. Nainen ei halua antaa reikäänsä vastenmieliselle ihmiselle sen enempää kuin mieskään.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää toki paikkansa, että naisia työskentelee enemmän julkisella sektorilla. Mutta kovin on musta-valkoista ajattelua, että naiset saavat tukia enemmän kuin miehet. Tällainen väite on ihan puppua, eikä perustu mihinkään tutkimuksiin. Se on vain palstan miehien päähänpinttymä, normaalit miehet kyllä ymmärtävät. Ja sitä paitsi aika moni palstan mies saa nimenomaan niitä tukia, eivätkä suinkaan ole yksityisellä palkkatöissä.
Jokin aika sitten joku mies täällä keuli tällä nettomaksamisella. Haukkui naiset, kun eivät ymmärrä mennä suomalaisiin vientiyrityksiin tekemään oikeaa työtä. Lopulta kertoi oman palkanmaksajan. Hups, olikin ruotsalainen firma, jolla konttori Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei ihan oikeesti. Sä jankkaajamies. Älä anna muitten pilata päivääsi, oo mies ja pilaa se itse!
Leikki leikkinä, sä ihan suotta kadehdit kaikkia ja kuvittelet, että se naisettomuus on sun kunnollisuudesta tai ahkeruudesta kiinni.
Ei oo. Mä en oo ikinä tehnyt mitään mikä ei tunnu hyvältä tai oikeelta. Ihan sama, mitkä kuteet sulla on, paljonko omaisuutta, miten pitkä tai missä kondiksessa oot, niin älä ruikuta.
Ite en oo koskaan hävinny lääkäreille, lakimiehille tai lentäjille, sen ku vaan oot kiinnostavampi kun ne, ni avot, sitä saa just mitä haluu.
Jos ei, niin sit ei, oma häpee, jos ei kiinnosta.
Ei lampaista kukaan oo kiinnostunut, toki niille antaa säälistä vähän heinää, kun ne vaikuttaa niin pöljiltä, mut kyl ne aina pässille perää nostaa.
Sä oot kiukkunen, niinku ois röökit loppu, sillon ei oo mielessä muu ku rööki. Sillon pitää kerätä kadulta muutama tumppi ja o
Tämä kyllä totta. Naiset kiinnostuu miehistä, jotka tykkäävät elämästään ja itsestään. Oli se minkälainen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että vain miehet maksavat veroja. Harmittaa, ettei kukaan ole sitä minulle ennen kertonut. Onneksi en vielä ehtinyt maksaa ennakkoveroja ja alvia tälle kuulle. Nyt voinkin lähteä vaikka kesälomamatkalle niilläkin rahoilla. Jipii.
Mihin kohtaan veroilmoitukseen saa ruksia, että saan vapautuksen veroista, koska olen nainen?
Maksat 100 euroa veroja
Saat tukia 130 euroa
Noin se toimii naisilla.
Kaikki kompensointi pitäisi lopettaa. Julkinen liikenne? Hinnat kulujen mukaiseksi. Terveydenhuolto? Kulujen mukaiseksi.
Saavatko naiset mielestäsi jotain tukia sukupuolen perusteella?
Kerro ihmeessä mikä tuki se sellainen on. Minäkin haluan saada sitä. 5
..." palkataan ilman työkokemusta helpommin kuin mies"
Missä todellisuudessa? Lähde varmaan löytyy?
"..., otetaan mieluummin vuokra-asuntoon kuin mies..."
Meillä otettu vain miehiä, mutta ollut hyvä tuuri hakijoiden suhteen. Monilla ei niin hyvä tuuri.
..."armeijan saa skipata,..."
Armeijaan eivät kaikki naiset edes pääse, vaikka haluaisivat. Ei naisten muodostama systeemi. Maanpuolustusvelvollisuus silti kaikilla, ei vain miehillä.
..." seksiä ja seuraa saa helpommin"...
Ai, miehet saa koska vaan rahalla ja valinnan varaa riittää.
..."elää pidempään ja terveemmin kuin mies, vaikka sama eläkemaksu ja eläkeikä"...
Just oli ketju, missä ap ihmetteli, miksi miehet eivät hoida terveyttään. Arvaat varmaan, mitä olivat miesten vastaukset... Ei paljoa kiinnostanut lääkärin meno edes kipeänä, kun parempi elää täysillä lyhyempi elämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitää toki paikkansa, että naisia työskentelee enemmän julkisella sektorilla. Mutta kovin on musta-valkoista ajattelua, että naiset saavat tukia enemmän kuin miehet. Tällainen väite on ihan puppua, eikä perustu mihinkään tutkimuksiin. Se on vain palstan miehien päähänpinttymä, normaalit miehet kyllä ymmärtävät. Ja sitä paitsi aika moni palstan mies saa nimenomaan niitä tukia, eivätkä suinkaan ole yksityisellä palkkatöissä.
Ei ole kyse mistään tuista, vaan siitä että julkisella sektorilla työskentelevien palkat maksaa yksinkertaistettuna yksityisellä sektorilla työskentelevät.
Itseasiassa viesti on se, joka maksaa. Ne työntekijät vaan mahdollistavat sen viennin. Samoin kuin kuntatyöntekijät mahdollistavat monia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on paljon videoita jossa naiset itkeä pillittää että elämänkumppania ei löydy. Naiset ei se ole niin vaikeaa ottakaa vain se tavallinen mies.
Käytännössä kaikki tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Parisuhteiden ulkopuolella on vasta eronneet ja rupusakki joita kukaan ei huoli.
Kävin sairaalassa ja juttelin miespuolisen hoitajan kanssa. Pahus, kun en muistanut tätä keskustelua. Olisin voinut muistuttaa miestä miten minä maksan veroillani hänenkin palkkansa. Olisi siinä hoitsu saanut hävetä.
Vierailija kirjoitti:
tik tok pitäisi kieltää nuorilta naisilta, odottavat saudi arabian prinssia ja pyllytansseilla 10 000 seuraajaa ja jonkun miljardöörin pitäisi palvoa pyllytanssiasi tik tokissa.
tosi nainen etsii ja löytää miehen ruokajonosta, siellä on kaikki kunnon miehet
Sinäkin näköjään olet käynyt katsomassa pyllytansseja, miksi miljardööri ei saisi niitä ihailla? (mitä edes on pyllytanssi? 🤣)
.." seksiä ja seuraa saa helpommin"...
Ai, miehet saa koska vaan rahalla ja valinnan varaa riittää.
Niinpä. Yritäpä naisena etsiä seuraksesi maksullinen mies. Eipä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/marttimalmi/status/1884262550835237195
Lukuisat tutkimukset osoittavat, että ryhmänä vain miehet ovat nettoveronmaksajia.
Vaikka työtön maksaa veroja takaisin tuestaan, ei se tee hänestä nettoveronmaksajaa.
Eikä työkkärin te-tädistä.
Miesten pitäisikin vaatia kevyempää julkista sektoria ja matalampia veroja.
Laitapa linkki vielä KOKO tutkimukseen ja laita vielä linkki tutkimukseen, joka ei ole 15 vuotta vanha.
Tutkimuksessa tutkittiin Uutta-Seelantia, ja kuten jo tässä mainittiinkin, niin on ihan yksinkertainen syy, miksi naiset maksavat vähemmän veroja kuin miehet: naisille maksetaan vähemmän palkkaa. Minäkin kannatan sitä, että asia korjataan. 😋
Syy on tietenkin siinä, että naiset on ryhmänä töissä julkisella sektorilla ja miehet yksittisellä. Julkisen sektorin palkat maksetaan sillä mitä yksityinen tuottaa. Julkisen puolen verotulot pyörii järjestelmän sisällä, eikä tuo nettona järjestelmään mitään lisää.
Ja nuo katsoo vain rahamäärää. Unohtavat näppärästi lyhyemmän viikottaisen työajan ja huomattavasti pidemmät lomat.
Vierailija kirjoitti:
Piparikauppiaat kärsii Britanniassa teetetyn varsin laajamittaisen hyvinvointi kyselyn mukaan päihderiippuvuudesta. Ainoastaan 10% kykeni tekemään työtään täysin selvinpäin. Miehet ei halua nähdä naista ihmisenä. Nuokin naiset lopettaisi hommansa siihen paikkaan saatuaan lottovoiton. Mä pystyn myöntämään etten saata koskea rumaan mieheen, enkä ala avittamaan ottamalla kuppia. Luojan kiitos ettei mun tarvi myydä itseäni!
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että vain miehet maksavat veroja. Harmittaa, ettei kukaan ole sitä minulle ennen kertonut. Onneksi en vielä ehtinyt maksaa ennakkoveroja ja alvia tälle kuulle. Nyt voinkin lähteä vaikka kesälomamatkalle niilläkin rahoilla. Jipii.
Mihin kohtaan veroilmoitukseen saa ruksia, että saan vapautuksen veroista, koska olen nainen?
Maksat 100 euroa veroja
Saat tukia 130 euroa
Noin se toimii naisilla.
Kaikki kompensointi pitäisi lopettaa. Julkinen liikenne? Hinnat kulujen mukaiseksi. Terveydenhuolto? Kulujen mukaiseksi.
Kerrotko lisää noista tuista, mitä maksetaan vain naisille?
Suurin osa on naisten tarpeisiin suunniteltu.
Julkinen liikenne, terveydenhuolto, lastenhoito...
Vierailija kirjoitti:
Kävin sairaalassa ja juttelin miespuolisen hoitajan kanssa. Pahus, kun en muistanut tätä keskustelua. Olisin voinut muistuttaa miestä miten minä maksan veroillani hänenkin palkkansa. Olisi siinä hoitsu saanut hävetä.
Mä jäin työttömäksi 1,5 kk sitten. Mulle soitti miesvirkailija. Mäkin olisin voinut huomauttaa hänelle, että vain nainen voi olla te-virkailija ja muistuttaa miestä, että kyllä nyt saa hävetä ja miten minä olen maksanut hänen palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Hän tarkoittaa sillä sitä, että esimerkiksi julkisella sektorilla työskentelevät eivät tuo yhtään euroa lisää verokassaan. Ne suorittavat saman rahan siirtoa taskusta toiseen.
Suurin osa naisista tekee tätä. Kyllä, teknisesti ottaen maksatte veroja, paperilla siis, mutta kun saatte samat tukina takaisin tavalla tai toisella...
Miehet ovat nettomaksajia, naiset nettosaajia.
Samalla logiikalla voi sanoa että vain korkeakoulutetut ovat nettomaksajia. Korkeakoulutetuissa on enemmän naisia kuin miehiä.
Mikä se on se kollektiivinen nsisryhmä, joka työskentelee julkisella sektorilla? Tarkoitatko sairaanhoitajia, sosiaalityöntekijöitä ja lääkäreitä, jotka työllään pitävät huolen siitä, että myös yksityisille sektorille riittää työkykyisiä työntekijöitä? Osa heistä on miehiä. Jätitkö heidät pois laskuista?
Mitä mielestäsi ovat julkisella sektorilla miesvsltaisilla aloilla työskentelevät miehet? Lukuisat teknisissä virastoissa työskentelevät suuripalkkaiset henkilöt. Ovatko he naisia? Entä palomiehet ja poliisit? Nekin ovat edelleen erittäin miesvsltaisia aloja. Samoin puolustusvoimat.
Hups, miten sieltä julkiselta sektorilta alkoikin löytymään paljon miehiä. Sellaisilta aloilta, jotka vievät suuria määriä veronmaksajien rahoja. Kaikenmaailman koneita ja laitteita tarvitsevat. Esim. 10 miljardin lentokonekaupat. Oi voi, miten miehet nyt noin kovasti verorahoja tuhlaavat.
--
Julkkisella sektorilla oleva IT-insinööri tienaa huomattavasti vähemmän kuin yksityisen sektorin kollega. Tämä todistaa ettei kyse ole naisten palkkaongelmasta vaan siitä, kuka palkan maksaa ja mistä pussista ne rahat varastetaan. Mutta ei, he eivät ole suuripalkkaisia miehiä edes julkisen sektorin mittapuulla.
Palomiehet ja poliisit... heitä on vähemmän kuin hoitajia ja arvaatko... ei ole palomiehiä vaan palopelastajia. Niiden palkka on muuten törkeän pieni verrattuna hoitajiin.
Mutta kyllä sä tiedät totuuuden, 87% julkisen sektorin loisista on naisia ja ainoat jotka osaat nimetä on hoitajat ja opettajat. Kaikki muut on sulle näkymättömiä vaikka tieto on kaikille saatavilla.
Sivistä itseäsi, tutustu aiheeseen. Tule länkyttämään vasta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat 100 euroa veroja
Saat tukia 130 euroa
Noin se toimii naisilla.
Saavatko naiset mielestäsi jotain tukia sukupuolen perusteella?
Kerro ihmeessä mikä tuki se sellainen on. Minäkin haluan saada sitä. 50 vuodelta on jäänyt tuet hakematta 😱
Et tiennyt että synnytyksestä ei tule kotiin 10 000 euron laskua? Pitäisi tulla eikä se ole mies joka synnyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai julkisella sektorilla työskentelee myös miehiä. Suomessa julkinen sektori on valtavan kokoinen, n.700000 ihmistä, joista reilusti suurin osa naisia. Tästä voisi ottaa vaikka puolet pois turhaa byrokratiaa yms, niin oltaisiin paljon terveemmällä pohjalla. Julkinen sektori on rakenteellisesti todella tehoton suhteessa sen kokoon, koska kannustin tehdä asioita tehokkaasti on pieni ja kannustin haalia lisää valtaa ja saada itsensä näyttämään keinotekoisesti tärkeältä on suuri. Tämä kehityskulku Suomessa on todella huolestuttava.
Nytkin työttömyystilasto näyttää hyvin kurjalta. Miten mielestäsi Suomea auttaisi se, että yt:issä heitetään julkisen sektorin porukkaa ulos ja näin ollen tulee vain paljon enemmän tuensaajia?
Ai kaikkiko pitäis
"Ja juu, totta kai olisi hyvä saada firmoja pystyyn. Mutta minkäs teet, jollei ole hyvää bisnesideaa tai rohkeutta lähteä yrittämään. Tuskin sä itsekään olet yrittäjä(?)"
Ei mitkään pikkuyritykset ole mitään nettomaksajia. Sen pitää olla vientiyritys, et olis julkisen talouden kannalta mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aiheuttavat valtaosan julkisen terveydenhuollon kuluista. Julkisen liikenteen käyttäjistä suurin osa on... naisia. Tuossa vain kaksi esimerkkiä. Otetaanko lastenhoidon kulut lisää?
Lähes kaikki mitä julkinen sektori "tuottaa" on naisten tarpeisiin rakennettu.
Suurin osa on naisten tarpeisiin suunniteltu.
Julkinen liikenne, terveydenhuolto, lastenhoito...
Julkisessa liikenteessä iso käyttäjäryhmä on lapset ja nuoret. Heistä puolet on poikia.
Terveydenhuollossa iso käyttäjäryhmä on lapset ja nuoret. Heistä puolet on poikia. Eläkeikäiset myös ja heistä lähes puolet on miehiä.
Lastenhoito? Siitähän hyötyy jokainen pikkulasten isä. Miten mies menee töihin, jos hänen pitää hoitaa lapsia kotona? Mites siinä sen ison palkan käy?
Mut tän meikkaavan silikoni-ihmeen pitää olla ja näyttää naapuurintytöltä!! Kuten pamela aikoinaan.