Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Melkein kaikki tavalliset miehet (hetero) pariutuvat jossain vaiheessa naisen kanssa. Tuntuu niitä mahdollisuuksia siis saavan ja käyttävän laajalti.
Olisikohan nyt sulla itselläsi vähän kalibroinnin paikka. Annatko itse mahdollisuuden tavalliselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ja samaa mieltä.
M29
Todella nolo, typerä ja lapsellinen tämä itse itselle kirjoitettu myötämielinen kommentti. Säälittävää.
No ei mitenkään nolo tai säälittävä mut ajatuksia herättävä kylläkin. Tämä nykyinen netissä tutustuminen on tainnut tuoda uudenlaisen ongelman pariutumiseen. Olen itse nainen ja omia aikuisia lapsia 3 kpl. Miehet ei ehkä tiedosta ett nuo instat sun muut on aikamoisen ongelmallisia myös naisille. Siellä kun se tavismies joka tosiaan saattais olla ystävänä, poikaystävänä ja jopa puolisona ja lasten isänä se paras mutta tavismies joka ei tee itsestään numeroa ja on vaatimaton ei valitettavasti saa ansaitsemaansa huomiota.
Eli miehen tulisi tehdä muutoin se huomion herättämisjuttu kuin netissä. Unohtakaa ne instat ym. Kun huomioitte naisia siellä arjessa niin olkaa kohteliaita ja auttavaisia mutta ei sillä tailla että ootte siinä nyt just iskemässä naista. Se voi karkoittaa naisen jos hänellä ei mitään kiinnostusta ole sillä hetkellä. Eli se vaatii aikaa MUTTA tärkeä juttu älkää alentuko milloinkaan naisen kiltiksi kaveriksi vaan kohteliaasti myös väistätte ne sellaiset pyynnöt jotka tunnette olevan jo hyväksikäyttöä. Olkaa siis miehiä. Jos ei mitään tapahdu niin sitten seuraavaan kohteeseen mutta muistakaa kuitenkin ettette kohtele ketään naista huonosti.
Nainen vaatii aikaa tutustuakseen mieheen. Rakkaus ei tule yleensä ensi näkemältä vaikka toki ulkonäkö voi vaikuttaa niin että ihastuu mutta se ei ole rakastumista ja sieltä voi sitten löytyäkin miehestä kaikkea ikävää myöhemmin. Miehen pitäisi olla turvallinen ja luotettava. Ei joku väkivaltainen raiskari joka käyttää hyväkseen heti kun tilaisuus tulee.
Meillä naisilla on tarve niille turvallisille ja luotettaville miehille. Mutta tietysti pitää olla se joku kipinä mistä se rakkaus lähtee syntymään. Se ei yleensä tapahdu ensi näkemältä vaan ajan kanssa. Vaivaa pitäis nähdä siis ja kun suomalaiset miehet on monesti niin vaatimattomia että on vaikeaa tulla huomatuksi.
Olen sitä mieltä että nyt pitäis miesten vähän kohottaa itsetuntoaan. Tämä netissä tutustuminen on vienyt itsetunnon miehiltä. Kuitenkin huomatkaa että teissä ei ole mitään vikaa ja luulen että miehillä on aivan väärä kuva siitä millaiset miehet naisia oikeasti kiinnostaa. Ja se EI OLE se laatikkoleukainen bodarimies vaan hellä ja huomioiva mukava itselle sopiva tavallinen mies jonka seurassa on hyvä olla.
Veikkaan, että ap luokittelee "alemman tason naisiksi" muun muassa lapsia saaneet naiset tai yli 40-vuotiaat naiset.
Kumma juttu, etteivät nämä kiinnostukaan älykkyydeltään kehitysvammaisen tasolla olevasta ap:sta. Ei hän mikään tavallinen ole, vaan matalimman puolen äärilaitaa.
Jos pidettäis ketju asiallisen kohteliaana kaikille! Ei tarvitse tylyttää ja tuossa ap kertoi ettei vihaa naisia mutta tuntee ongelmaksi naisiin tutustumisen koska netissä se on vaikeata. Me naiset emme välttämättä tiedä miten vaikeaa miehille on se naisiin tutustuminen.
Suomessa on ehkä muihin maihin verrattuna enemmän noita introvertteja miehiä joille se naiseen tutustuminen on varmasti vaikeampaa. Ja kaltaisesi naiset tekevät siitä vielä vaikeampaa!! Jos nyt yrittäisit edes vähän vähemmän tuoda esiin omaa miesvihaasi.
Kyllä minulle kelpaisi ihan tavallinen mies. Ehkä olet kohdannut vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mussa oo mitään vikaa
Mutta kuitenkin:
Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Eli oikeasti: sinä itse et huoli oman tasoisiasi naisia eli niitä alhaisen tason naisia, joka sinulla tarkoittaa: oman ikäisesi, yh, silmälasit, ylipainoinen( kuten suurin osa miehistä on), bodycount liian suuri( eli 1) jne.
No mehän ei tiedetä ap:n ulkonäöstä yhtään mitään joten jätetäänpäs se ulkonäön haukkuminen. Luulen ettei ap:n ulkonäössä ole välttämättä mitään vikaa mutta itsetunnossa kylläkin. Onko lapsuus ollut sellainen ettei normaali itsetunto ole kehittynyt. Eli mitenköhän sitä itsetuntoa vois kasvattaa? Ei kannata ainakaan sitä naisen saamisesta tehdä liian suurta numeroa omassa elämässä. Kaikkea ihanaa on elämässä kunhan niitä löytää. Esim. joku hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tavalliset miehet (hetero) pariutuvat jossain vaiheessa naisen kanssa. Tuntuu niitä mahdollisuuksia siis saavan ja käyttävän laajalti.
Olisikohan nyt sulla itselläsi vähän kalibroinnin paikka. Annatko itse mahdollisuuden tavalliselle naiselle?
Annettu on, petti ja jätti 10v suhteen päätteeksi. Syljen päin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos pidettäis ketju asiallisen kohteliaana kaikille! Ei tarvitse tylyttää ja tuossa ap kertoi ettei vihaa naisia mutta tuntee ongelmaksi naisiin tutustumisen koska netissä se on vaikeata. Me naiset emme välttämättä tiedä miten vaikeaa miehille on se naisiin tutustuminen.
Suomessa on ehkä muihin maihin verrattuna enemmän noita introvertteja miehiä joille se naiseen tutustuminen on varmasti vaikeampaa. Ja kaltaisesi naiset tekevät siitä vielä vaikeampaa!! Jos nyt yrittäisit edes vähän vähemmän tuoda esiin omaa miesvihaasi.
Lässyn lässyn, googlatkaa sinä ja muut puolustelija-lässyttäjät huviksenne "Allu suomi24" niin alkaa tulla hyvin sakeaa settiä. Tämän kehitysvammaisen ja pakkomielteisen hullunhan on oma perhekin hylännyt väkivallan vuoksi ja terapeutti hakenut lähestymiskiellon.
Miehiltä vaaditaan nykyään kyllä ihan kohtuuttomia: pitää olla työpaikka, pitää olla kavereita, pitää olla harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, ei saa pelata videopelejä, pitää olla auto, pitää olla ulospäinsuuntautunut, pitää hyväksyä naisen aiempi kumppanihistoria, pitää suvaita ja ymmärtää...
Seksirobotit tulevat olemaan pelastus kummallekin sukupuolelle.
Naisten tekopyhyys on erittäin röyhkeää. Huudellaan kehopositiivisuudesta ja läskifobiasta, mutta ylipainoinen mies on naisille pelkkää ilmaa. Vain komeat ja urheilulliset miehet saavat lähestyä naisia nettideittailun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaavia vaatimuksia mies saa naiselle esittää?
Ihan jokainen meistä saa esittää juuri sellaisia vaatimuksia kuin haluaa. On toinen juttu, löytyykö jotakuta vastaamaan niihin.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä vaaditaan nykyään kyllä ihan kohtuuttomia: pitää olla työpaikka, pitää olla kavereita, pitää olla harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, ei saa pelata videopelejä, pitää olla auto, pitää olla ulospäinsuuntautunut, pitää hyväksyä naisen aiempi kumppanihistoria, pitää suvaita ja ymmärtää...
En tiedä moniko tuollaisia VAATII sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ihan tavallisia ominaisuuksiahan nuo kaikki ovat. Pari tuttavaani on työttöminä vaihtelevasti, yksi pysyvästi työkyvytön sairauden takia, mutta jokaisella tuntemistani kymmenistä miehistä kaikki nuo määritteet täyttyvät heittämällä. Se on normi, ei mitään kohtuutonta.
-m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko ihme, jos eivät susta enää kiinnostu, kun syljet päin. Just tuota tarkoitin. Mitä edes vingut asiasta? Ala vaan reippaasti homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksirobotit tulevat olemaan pelastus kummallekin sukupuolelle.
Tai siis miehen pitäisi saada vaatia, että nainen on elänyt selibaatissa? Vai mitä tuolla kumppani historian hyväksymiselle tarkoitat. Aika jännästi käännetty kumpi sen vaatimuksen nyt asettikaan.
Yleisesti naisia harvemmin kiinnostaa tai vaativat autoa.
Minä pelaan tietokonepelejä ja tahkonnut läpi useita. Monet ystäväni pelaavat pelejä. Kyseisen skenen miehet vain eivät usein käyttäydy hirveän kivasti naisia kohtaan ja sitä ei kannata tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden naisen takia inhoat koko sukupuolta. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Tapasin puolisoni jo 80-luvulla... kysyin häneltä, että miettikö hän yhtään meidän tasoja, kun aloimme seurustelemaan. Ei miettinyt... silloin oli vielä tapana rakastua, eikä puoliso ollut esine, hyödyke tai hankinta.
Etkö tunne ketään ihan tavallista miestä kenellä olisi naisystävä? Itse tunnen useita ja uskallan väittää että jokaisen kaverinikin mies on ihan perus pulliainen.
Tekstistäsi tulee hyvin ikävä sävy ja rivien välistä luettava päätelmä että naisten tulisi palkita sinut seurallaan vain koska olet tavallinen, käyt töissä etkä lyö tai juo. Nuo ovat ihan perustavanlaatuisia asioita ja sinun tulee miettiä miten oikeasti rikastutat mahdollisen kumppanin elämää. Oletko hyvää seuraa, perhekeskeinen, kätevä käsistäsi, ahkera, hauska, karismaattinen? Et varmasti itsekään kiinnostu jokaisesta naisesta vain siksi että he ovat sinulle peruskohteliaita (pl. pelkän ulkonäön perusteella).
Minä en lyö miehiä ja käyn töissä. Ulosotossa on 40 tuhatta. Miksen kelpaa tavismiehille?
Niin no. Siellä Bulgariassa tai Turkissa olisi edelleen tinderissä naisia odottamassa. Google translate kääntää. Booking.com kylpylähotellit. Tee miten tykkäät.