Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
121/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ns. tavallisten miesten kanssa, jotka eivät ole olleet kunnollisessa parisuhteessa. Kohtelin miestä hyvin, olin aidosti kiinnostunut ja kiintynyt. Sain joka kerta lopulta huonoa kohtelua. Minuun purettiin kaikki ne traumat, joita kyseiset miehet olivat elämässä kohdanneet. Etenkin naisten taholta.

Minä en riittänyt heille, he tyytyivät minuun paremman puutteessa.

Hyvään, hyvyyteen ei vastata hyvällä näissä parisuhdekuvioissa.

Kauppakassien kantamisesta.. Kun seuraa tuolla ostoskeskuksissa perheitä ja pariskuntia, niin valtaosassa tapauksista naiset tekevät kaiken, multitaskaavat. Kantavat kauppakassitkin. Miehet kulkevat perässä tumput suorina, kuin isot vauvat. En yhtään ihmettele, että naiset ovat mieluummin yksin. Mitä nainen saa keskiverto parisuhteessa? 

Mieheni on tavallinen mies. Mieheni on työtön. Mieheni hoitaa suurimman osan kauppaostoksista. Mieheni myös siivoo ja pesee omat pyykit. Tässä nyt 14 vuotta olen ollut tavallisen miehen kanssa. Ei ole mitään draamaa ollut. Mieheni ei valita vaan aina jotain tekemistä on. Miehelläni on omia bisneksiä kuten kalastus josta saatienattua rahaa.

Vierailija
122/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset miehet ovat kultaa. Tavallisuus ei poissulje viisautta.  Mies, joka ei pullistele, ei halua päteä kuka on voimakkain ja rehvakkain.  tavallinen mies hoitaa työnsä ja velvollisuutensa. Tavallinen mies tarkoittaa mitä sanoo ja kuuntelee toisia. Tavallinen mies on luotettava kumppani. Näin ajattelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vastaantulevia pariskuntia kadulla tai Prismassa. Kuinka moni pariskunnan miehistä on tavis tai jopa ruma ulkonäöltään? Silti ovat parisuhteessa. 

Vierailija
124/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En juon liikaa" ja "En lyö naista". No wau, nää on mun mielestä sellasia asioita mitä ei tartte mainita erikseen vaan pitäisi ollla itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
125/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En juon liikaa" ja "En lyö naista". No wau, nää on mun mielestä sellasia asioita mitä ei tartte mainita erikseen vaan pitäisi ollla itsestäänselvyyksiä.

Koska ap joi nuorena liikaa ja oli väkivaltainen naisia kohtaan niin siksi mainitsee ettei enää tee noin. Ja luulee että se riittää naisille suhteeseen. Jättää toki mainitsematta kymmenien tuhansien pelivelat ym. Tämä sama tyyppi on kirjoitellut palstalla vuosia

Vierailija
126/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa että nykynaiset vaativat mieheltä enemmän kuin naiset vaativat miehiltä esim satavuotiaan sitten. Mutta niin miehetkin vaativat naisilta enemmän kuin ennen. Eli tasapeli.

Vierailija
127/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täyspäinen aikuinen ota puolisoksi jotain satunnaista tavista vaan henkilön, johon hän ensin ihastuu ja sitten rakastuu. Rakastumisen kohde on subjektiivisesti se paras, ei mikään tyytyminen. Harva ihastunee sillä perusteella, että toinen väittää ettei lyö tai että käy töissä tai avaa ovia.

Kun tapasin puolisoni ensimmäisen kerran, hän erottui minun silmissäni muista (muiden silmissä todennäköisesti ei). Kun juttelin hänen kanssaan, huomasin, että meillä oli tavanomaista selvästi mukavampaa ja luontevampaa yhdessä. Kun ihastuin häneen, hän oli minulle kuin aurinko tähtitaivaalla. On yhä lähes 20 vuoden jälkeen. Samoin minä hänelle. Minulle puolisoni ei ole "tavis" vaan ainoa ihminen, jonka kanssa haluan olla. Vähintään siis paras yhdeksästä miljardista. 

Ei kukaan ala olemaan kanssasi siksi, että haluat vain jonkun. On kannattavuuden vastakohta tuhlata elämäänsä ihmisen kanssa josta ei pidä ja jota ei rakasta. Jos ja kun olet ikävää seuraa asenteestasi alkaen, miksi kukaan haluaisi olla kanssasi? Et itsekään (oletettavasti ja toivottavasti) haluaisi henkilöä, jonka kanssa olisi mielestäsi kamalaa olla.

Vierailija
128/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavallinen?

Olen jossakin asiossa tavallinen ja jossakin kaukana tavallisesta.

Kaikki varmaan on sellaisia eli onko se tavallisuutta.

Voin jo kahdella tapahtumalla rajata itseni yksilöksi. Minua on purrut leijona. Olen jutellut kaikkien Suomen presidenttien kanssa Kekkosesta lähtien, Kekkonen mukaan lukien.

Loppujen lopuksi yleiseti ei minua pidetä tavallisena. Mistöhän epätavaallisuuksista naiset sitten pitää?

M51 

Vierailija
129/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannalta kannattaisi tietysti huijata naisparka monitoimi24/7/365kotipiikasmegsiorjaksi + vauva-ansaan.

MUTTA: naisen kannalta tuossa ummehtuneessa patriarkaalisessa alistamisessa ei ole kuin tuskaa/hävittävää.

Kaikki lapatossumiehet ovat lopulta samanlaisia itseriittoisia kotityranneja, jos saavat siihen mahdollisuuden.

Vierailija
130/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täyspäinen aikuinen ota puolisoksi jotain satunnaista tavista vaan henkilön, johon hän ensin ihastuu ja sitten rakastuu. Rakastumisen kohde on subjektiivisesti se paras, ei mikään tyytyminen. Harva ihastunee sillä perusteella, että toinen väittää ettei lyö tai että käy töissä tai avaa ovia.

Kun tapasin puolisoni ensimmäisen kerran, hän erottui minun silmissäni muista (muiden silmissä todennäköisesti ei). Kun juttelin hänen kanssaan, huomasin, että meillä oli tavanomaista selvästi mukavampaa ja luontevampaa yhdessä. Kun ihastuin häneen, hän oli minulle kuin aurinko tähtitaivaalla. On yhä lähes 20 vuoden jälkeen. Samoin minä hänelle. Minulle puolisoni ei ole "tavis" vaan ainoa ihminen, jonka kanssa haluan olla. Vähintään siis paras yhdeksästä miljardista. 

Ei kukaan ala olemaan kanssasi siksi, että haluat vain jonkun. On kannattavuuden vastakohta tuhlata elämäänsä ihmisen kanssa josta ei pidä ja jota ei r

Minä ihastuin puolisossani hänen poikamaiseen ujouteensa ja ikään nähden yllättävään viattomuuteen. Lisäksi hän piiritti minua kokopäivätoimisesti, koska oli yhtä hullaantunut minuun. Hänen kanssaan oli helppo olla ja viihdyimme kaksin mainiosti. Olimme myös vähän samassa tilanteessa, ensi kertaa tapailemassa toista ihmistä pitkän parisuhteen päätyttyä. Ei minun puolisoni minulle ollut mikään tavallinen vaan ainutkertainen ja maailman ihanin mies, joka veti jalat alta. Tavallisena itseään tyrkyttävät miehet eivät ymmärrä naisista hölkäsen pöläystä. 

Vierailija
131/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen joka on komea ja pitkä. Miehen tulee olla myös koulutettu jotta miehellä on hyvä palkka ja hyvä status. Plussaa naiset antaa miehelle koka on jännittävä,arvaamaton ja jopa väkivaltainen. 

Vierailija
132/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen joka on komea ja pitkä. Miehen tulee olla myös koulutettu jotta miehellä on hyvä palkka ja hyvä status. Plussaa naiset antaa miehelle koka on jännittävä,arvaamaton ja jopa väkivaltainen. 

Elä harhaisessa maailmassasi ihan rauhassa.

Vierailija
133/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä järkyttävän hirveä maailmantilanne aina tasaisesti noin 80 vuoden välein, koska patriarkaatti sotkee luonnollisen valinnan. On syy miksi mies ei pariudu, et kelpaa, evoluutio sanoo kohdallasi EI. Geenisi ei ole sellaisia jotka parantaa ihmiskunnan kykyä selviytyä. Et ole älykäs, et empaattinen, et kestävä, looginen päättelykykysi on olematon, olet fyysisesti sairas monella tapaa, et vain mieleltäsi. Kun naiset saa aidosti päättää millaiset miehet saa lisääntyä, se kuratoi lopulta väestön laadukkaaksi. Matriarkaatti on ainoa luonnollinen tapa elää.

Vierailija
134/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yhden naisen näkökulma: olen ihastunut elämässäni lukemattomia kertoja. Ihastumisen kohteena on ollut köyhiä, työttömiä, työllisiä, koulutettuja, varakkaita, maahanmuuttajia, kantasuomalaisia, taviksen näköisiä, ei niin komeita ja todellisia komistuksia. Juu ja ei, kaikkien kanssa ei ole edes ollut mahdollista muodostaa suhdetta  kun jompikumpi on ollut varattu. Tässä puhutaan vain ihastumisesta.

Mikä on ollut yhdistävä tekijä ns. tavallisuuden lisäksi: Tapa, jolla kohtelee muita ihmisiä. Miten ottaa toiset huomioon. Miten jopa ennakoi toisten hyvinvointia. Kuuntelukyky. Toisten kehuminen ja hienotunteisuus. Keskittyminen toisen asioihin sillä tasolla kuin toinen haluaa. Miten neuvoo ystävällisesti ja kohteliaasti, jos toinen neuvoa kaipaa. Hyvien asioiden löytäminen ja niistä kehuminen. Tuo oma vahvuutesi esiin auttamalla toisia. Juurikin esim.noilla kauppakassien kantamisilla. Anna asenteesi olla se, että ilahdutat,  huom

Mitä vastaavia vaatimuksia mies saa naiselle esittää?

Vierailija
135/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yhden naisen näkökulma: olen ihastunut elämässäni lukemattomia kertoja. Ihastumisen kohteena on ollut köyhiä, työttömiä, työllisiä, koulutettuja, varakkaita, maahanmuuttajia, kantasuomalaisia, taviksen näköisiä, ei niin komeita ja todellisia komistuksia. Juu ja ei, kaikkien kanssa ei ole edes ollut mahdollista muodostaa suhdetta  kun jompikumpi on ollut varattu. Tässä puhutaan vain ihastumisesta.

Mikä on ollut yhdistävä tekijä ns. tavallisuuden lisäksi: Tapa, jolla kohtelee muita ihmisiä. Miten ottaa toiset huomioon. Miten jopa ennakoi toisten hyvinvointia. Kuuntelukyky. Toisten kehuminen ja hienotunteisuus. Keskittyminen toisen asioihin sillä tasolla kuin toinen haluaa. Miten neuvoo ystävällisesti ja kohteliaasti, jos toinen neuvoa kaipaa. Hyvien asioiden löytäminen ja niistä kehuminen. Tuo oma vahvuutesi esiin auttamalla toisia. Juurikin esim.noilla kauppakassien kantamisilla.

Miehellä on ihan samalla tavalla oikeus ihastua tai olla ihastumatta ihan millä perusteilla haluaa. Suhde syntyy silloin, kun molemmat ovat ihastuneita yhtä aikaa. Ei siinä ole kysymys bisnesneuvotteluista, joissa osapuolet latelevat vaatimuksia ja pohtivat kompromisseja.

Vierailija
136/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ollut yhdistävä tekijä ns. tavallisuuden lisäksi: Tapa, jolla kohtelee muita ihmisiä. Miten ottaa toiset huomioon. Miten jopa ennakoi toisten hyvinvointia. Kuuntelukyky. Toisten kehuminen ja hienotunteisuus. Keskittyminen toisen asioihin sillä tasolla kuin toinen haluaa. Miten neuvoo ystävällisesti ja kohteliaasti, jos toinen neuvoa kaipaa. Hyvien asioiden löytäminen ja niistä kehuminen. Tuo oma vahvuutesi esiin auttamalla toisia. Juurikin esim.noilla kauppakassien kantamisilla. Anna asenteesi olla se, että ilahdutat,  huom

Tämän jos Allu kykenis tajuamaan ja myös toteuttamaan, hänen elämänlaatunsa paranisi valtavasti. Mutta en usko. Hän jatkaa ruikutusta täällä ja naisen saalistusta netissä. En tiedä, miten syvälle pohjaan Allun tarvitsee mennä, ennen kuin hän tajuaa muuttua. Vai tajuaako koskaan.

Vierailija
137/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu ja samaa mieltä.

M29

Tapailemani nainen sanoi, että olen kiltti, pitkäjänteinen ja syvällinen. Harmi, etteivät ne ominaisuudet olleet hänen arvoasteikollaan kovin korkealla. Olin vain varalla ja hän oli kiinnostunut tapaamaan vain silloin (harvoin), kun hänelle sopi. Omista tunteistani ei ollut mitään väliä.

Vierailija
138/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vastaantulevia pariskuntia kadulla tai Prismassa. Kuinka moni pariskunnan miehistä on tavis tai jopa ruma ulkonäöltään? Silti ovat parisuhteessa. 

Minkä näköisiä naiset ovat?

Vierailija
139/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset nimenomaan ovat ihan tavallisten miesten kanssa yhdessä. Kävele missä tahansa, niin näet omin silmin pariskuntia nuorista keski-ikäisiin ja vanhuksiin. Olen katsellut juuri tänäkin kesänä ruokakauppaan kävellessäni, miten ihania pareja kaupungilla kulki, kävelivät käsi kädessä ja näyttivät onnellisilta. Mikä heitä yhdisti, oli se, että olivat "ihan tavallisia ihmisiä". Ei näkynyt instabeibejä eikä laatikkoleuka-lentäjiä. 

Astukaa ulos siitä puhelimen myrkyllisestä piiristä, menkää ihmisten pariin ja olkaa normaalisti tekemisissä. Tänäänkin on kaunis ilma. Ottakaa kirja mukaan ja menkää puistoon istumaan, tai jotain vastaavaa. Minäkin lähden ihan kohta.

Vierailija
140/2728 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset? Olen useasti kertonut täällä saku piireissä miesten päätyvän muutaman vuoden sisällä alttarille. Aloittelijalle sopivat (ilmoittaudu koirakouluun):

https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/7lseaqp3-world-class-german-sh…

https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/czyilxjs3-exceptional-singleto…

https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/r-xob1xnc-german-shepherd-pupp…

https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/8xipdngfm-outstanding-kc-longh… TAI. TAI! voit perustaa Tiktok tilin mihin tuut joka ilta lukemaan naisille harlekiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi