Heitättekö mukin pois jos siihen tulee pikkuinen kolhu?
Tyyliin milli x milli lohkeama.
Vaikuttaako poisheittämiseen se onko muki Villeroy&Bochia vai Säästöpörssin alelaarista?
Kommentit (11)
Heitän pois, ei vaikuta mikä muki on.
Jos mulla on Villeroy&Bochia, en osta mukeja Säästöpörssin alelaarista. Ja heitän kyllä pois jos menee rikki.
Pienestä en. Isosta kyllä. Käytän astioina vain merkkiastiastoja, jos sillä oli merkitystä.
En käytä ruokailuastioina, jos tullut pienikään kolhu, mutta pienikolhuisille meillä on löytynyt paljon käyttöä: kynäpurkkina, vessassa hiusrenksuja varten (erilaisille ja kokoisille omansa), ripsiväriä ym. pikkuisten meikkien säilytyspurkkina, sähköhammasharjan harjaosan säilytykseen (jokaiselle perheenjäsenelle omansa), ladyshaverin purkkina, ruuveilla yms (juomalasi on tähän hyvä, kun näkyy läpi), vesivärimaalauksessa tarvittavalle vedelle (ja pensseleiden säilytykseen kun ei maalata) jne.
En. Mun lempparimuki aamukahvia varten on vanha, eikä se nyt pois mene. Olkoonkin mistä on.
Kyllä! Kirppis saa ehjän 0,50e kpl. Useimmat halpaliikket myyvät uuden 1 e/kpl
En heitä, vasta kun hajoaa enemmän tai halkeama kasvaa.
Kyllä.
Tiskaan käsin enkä halua käsiini haavoja kolhuisista asioista.
Heittäisin. Ei ole tainnut koskaan tulla koloja. Lapsuudessa inhosin meidäb puolalaishalpis - kahvikuppeja. Kaikissa särö tai korva pois. Sitten ostettiin halpista lisää. Tottakai eri näköistä. Muilla oli oikeat astiastot.
Saa olla aika iso kolhu että heitän pois. ja muutenkin yleensä muihin tarkoituksiin menee kolhuisen kupin elämänkaari. Vähän muissa tavaroissa sama juttu. Jatkaa elämää jonkin aikaa muussa tarkoituksessa. Kyllä mulla varaa olisi ostaa uusi kuppi mutta silti. Vieraille pitäs kyllä olla astiasto kunnossa.
Heitän. En käytä rikkinäisiä tavaroita.