Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Ehei, olen nöyrä ja kunnioitan naisia niiden päätöksissä.
Muiustakaas nyt, että kun mies kertoo voivansa elää ilman naista, saatte raivarin ja kerrotte kuinka miehen tulee sitten olla täysin ilman naisia. Täälläkään ei saa keskustella koska paikalla on naisia. No, toimin vain samalla logiikalla niissä asioissa joissa pystyn. Kunnioittavasti tietysti.
Rai
"Raivari, no ei..."
Joskus oli ketju, jossa ap ilmoitti haluavansa elää ilman naisia ja sanoi, et kysykää mitä vain. No, monet sit kyseli, et mitä on tapahtunut, mikä syynä päätökseen. Toiset olivat vähän jopa huolissaan, et varmaan todella kurjia kokemuksia kaverilla taustalla.
Mikään muuta ei osanut vastata, kuin et on kumma kun te noin suututte, kun mies ottaa itsensä pois markkinoilta. Et miksi siitä raivoatte...
Vierailija kirjoitti:
Voisimme ottaa Suomeen 100000 naista Aasiasta. Annetaan aluksi lyhytaikainen viisumi ja pysyvä oleskelulupa, jos menee naimisiin. Ongelma ratkaistu.
Ylläriuutinen sinulle. Naiset eivät ole kauppatavaraa, joka vaan otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi palstan naisille kyllä hyvää jos pääsisivät joskus asettumaan miesten saappaisiin. Aivan todellisuudesta irtaantunutta kommentointia taas.
Mikä? Sekö, et parempi olla yksin, jos riittävän hyvää ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvosta jankkaaja on varmasti eräs M. Kylmävirta, katkera ikiluuseri. Parisuhteessa käytti väkivaltaa, oikeissa tilanteissa oli aina mammanpoika.
Vetää sanattomaksi kun anonyymille kirjoittajalle pitää keksiä (mahdollisesti keksitty) henkilöllisyys, joka nyt tietenkin on mammanpoika ja luuseri.
Mitä vittua oikeasti, naiset?
Miksi ette pysty argumentoimaan asiallisesti kuin aikuiset koulutetut ihmiset?
Sen sijaan sorrutte ad hominemiin kerran kerrasta.
Kun lukee miesten kommentteja, en ihmettele naisten vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.
Stockan vartijamieheltä puuttuu kaikki ominaisuudet joita naiset arvostavat: raha ja status.
Toisin sanoen: Stockan vartijamiehellä ei ole paljoakaan tarjottavaa naisille.
Stockan vartijalla on siis matala markkina-arvo ja hän on alemman tason mies.
Miehellä on iso virhe päätyä matalasti palkattuun palveluammattiin, jos nais-seura kiinnostaa.
Todennäköisesti mies ei ole kovin fiksu, jos ei itse osaa tätä päätellä.
Mun mies oli vartija, kun tavattiin. Minä olin ylio
"Hienoa. Vahvistit aikaisemman argumentin ilman että edes itse tajusit. Huutia. "
Siis menimme yhteen, kun hän oli vartija. Otin siis tavallisen miehen, matalasti palkatun palveluammattilaisen. Ei statusta. Mitä siis vahvistin? Että tavisnaiset ottaa tavismiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi palstan naisille kyllä hyvää jos pääsisivät joskus asettumaan miesten saappaisiin. Aivan todellisuudesta irtaantunutta kommentointia taas.
No kerropas mitä sieltä miesten saappaista löytyy? Pakkomielle saada kotipiika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava määrä seksuaalista turhautuneisuutta ja henkistä että fyysistä pahoinvointia.
Liki jokaisella miehellä löytyy kokemus kun paras kaveri löytää naisen niin katoaa elämästä ja jonkun ajan päästä huomaa ettei enää ollakaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Jokaisen pitää tyytyä osaansa, missä vitosen naiselle löytyy ysin mies ja alle seiskan miehet eivät saa mitään.
Eräs Kim myös tykkää sanoa kansalleen että tyytykää osaanne. Naisista löytyy yllättävän fasistinen puoli.
Viittaat tuossa selkeästi tasoteoriaan. Hommahan menee siis niin, että olet sen arvoinen minkä tasoisen kumppanin saat. Eli nainen ei voi olla vitonen jos hän saa ysin miehen, vaan nainen on silloin ysi. Mutta mistä se mies on saanut luvukseen yksin jos hän saa vitosen naisen? Tulemme siis lopputulemaan, että mies on kirnupiimä ja nainen on surffilauta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava määrä seksuaalista turhautuneisuutta ja henkistä että fyysistä pahoinvointia.
Liki jokaisella miehellä löytyy kokemus kun paras kaveri löytää naisen niin katoaa elämästä ja jonkun ajan päästä huomaa ettei enää ollakaan kavereita.
Siihen auttaa, kun menee terapiaan ja käsittelee ongelmansa. Ei, se ei ole helppoa - tiedän tämän kun olen itse istunut siellä terapiassa vuosia. Mutta ei pelkkä naisen läsnäolo sinua paranna, pitää itse ottaa vastuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen auttaa, kun menee terapiaan ja käsittelee ongelmansa. Ei, se ei ole helppoa - tiedän tämän kun olen itse istunut siellä terapiassa vuosia. Mutta ei pelkkä naisen läsnäolo sinua paranna, pitää itse ottaa vastuu itsestään.
Itse pitää ottaa vastuu itsestään ja jättää täysin huomioimatta millasta ylämäkeä vastatuuleen se naisten jahtaaminen Suomessa on.
Sama peli se on työelämässäkin. Pitää olla nuori, kaunis ja kokenut.
Sanottiinkohan työttömille ysärin lamassakin että ottakaa vastuu itsestänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Jokaisen pitää tyytyä osaansa, missä vitosen naiselle löytyy ysin mies ja alle seiskan miehet eivät saa mitään.
Eräs Kim myös tykkää sanoa kansalleen että tyytykää osaanne. Naisista löytyy yllättävän fasistinen puoli.
Viittaat tuossa selkeästi tasoteoriaan. Hommahan menee siis niin, että olet sen arvoinen minkä tasoisen kumppanin saat. Eli nainen ei voi olla vitonen jos hän saa ysin miehen, vaan nainen on silloin ysi. Mutta mistä se mies on saanut luvukseen yksin jos hän saa vitosen naisen? Tulemme siis lopputulemaan, että mies on kirnupiimä ja nainen on surffilauta. 😆
Hommahan menee siis niin, että nainen on sen arvoinen kuinka korkealta hän saa miehen sitoutumaan.
Miehen arvo taas näkyy kuinka paljon on seksuaalisia mahdollisuuksia.
Mutta nämä arvot eivät ole tyhjiössä. Arvo voi olla kuplassa kuten Axl Smith tai tulppaanimania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut toi on kyl surullista. Miksi siinä noin käy?? Ja miten naisten ymmärrys tosta muuttaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä aikanaan tilanne oli useilla pareilla se, et mukana oli aina joku poikamies kolmantena. Yleensä sen miehen paras kaveri. Näin jatkui siihen asti, kunnes lapset tulivat kuvioon.
Oli hauska seurata samaa, kun poikani löysi oman puoliskon. Hänen paras kaveri oli heidän kolmas osapuoli. Tätä jatkui kaikki vuodet, kunnes löysi oman puolison. Nyt hengailevat sit pariskuntina. Ja kummina tämä bestis tietenkin. Sama tulee olemaan toisin päin.
Eli vitosen nainen ei ole vitosen nainen jos hän saa ysin miehen vaan hän on silloin surffilauta.
Mutta vakavasti. Minun arvoni ei ole riippuvainen siitä, saanko minkälaisen miehen. Elämässä on niin paljon muutakin kuin teidän mielikuvituspistetaulukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut toi on kyl surullista. Miksi siinä noin käy?? Ja miten naisten ymmärrys tosta muuttaa mitään?
Katoaa ne naispuoliset kaveritkin kun alkavat seurustella. Ystävät unohtuu, kunnes tulee ero ja tarvitaan surulleen kuulijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä. Jos sun arvo määräytyy kumppanin mukaan, niin miten sen kumppanin arvo on määräytynyt? Joskus on jollekulle pakosti annettu arvo toisella määrittelytavalla. Jollain ulilaudan pistemääritelmäsysteemillläkö?
T: maitotuote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen auttaa, kun menee terapiaan ja käsittelee ongelmansa. Ei, se ei ole helppoa - tiedän tämän kun olen itse istunut siellä terapiassa vuosia. Mutta ei pelkkä naisen läsnäolo sinua paranna,
Itse pitää ottaa vastuu itsestään ja jättää täysin huomioimatta millasta ylämäkeä vastatuuleen se naisten jahtaaminen Suomessa on.
Sama peli se on työelämässäkin. Pitää olla nuori, kaunis ja kokenut.
Sanottiinkohan työttömille ysärin lamassakin että ottakaa vastuu itsestä nne?
Naisseuran saaminen ei kyllä ole mitenkään vaikeaa, se vaatii ainoastaan huumorintajua ja iloista pilkettä silmäkulmassa. Ulkonäkö ei ole tärkeää, tällaiselle ylipainoiselle taviksellekin on riittänyt seuraa yli tarpeen.
Uniikin naimisiin meno todistaa markkina-arvo-teorian: 160cm miehellekin löytyy mallinainen, jos vain omistaa tarpeeksi naisten arvostamia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Uniikin naimisiin meno todistaa markkina-arvo-teorian: 160cm miehellekin löytyy mallinainen, jos vain omistaa tarpeeksi naisten arvostamia ominaisuuksia.
Onko suuri määrä rahaa ominaisuus?
Mitä et ymmärrä mahdollisuuden antamisessa? Apn mukaan naiset aliarvioivat oman "tasonsa" eikä anna mahdollisuutta oman tasoisille miehille.