Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2561/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme ottaa Suomeen 100000 naista Aasiasta. Annetaan aluksi lyhytaikainen viisumi ja pysyvä oleskelulupa, jos menee naimisiin. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
2562/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä, ap, täällä märiset. Painu uimarannalle. Minkä takia sinä luulet naisten siellä stringeissään itseään esittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi palstan naisille kyllä hyvää jos pääsisivät joskus asettumaan miesten saappaisiin. Aivan todellisuudesta irtaantunutta kommentointia taas.

Vierailija
2564/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos ei edes pääse esittelemään persoonaansa(!). Kuten tuossa yllä kirjoitin, maailmalla Tinder kilisi ja kivan oloiset nätit naiset tykkäili ja pääsin heti juttuihin"

Kertomasi on valetta, koska jos naismenestyksesi olisi ulkomailla ollut parempaa olisit jo naisen kanssa, etkä täällä yksin surullisena tillittämässä.

No jos olen työmatkalla niin hankala sieltä on naista tuoda matkassa. Hyvä jos syödä ehtii deittailusta puhumattakaan. Mutta chattailemään sentään kerennyt ja iloisesti yllättynyt

Liian henkevää. Täällä palstalla roikkuvat naiset ovat sitä sorttia että eivät ymmärrä juttujasi

Itselleen vastailu on noloa. 

Vierailija
2565/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisimme ottaa Suomeen 100000 naista Aasiasta. Annetaan aluksi lyhytaikainen viisumi ja pysyvä oleskelulupa, jos menee naimisiin. Ongelma ratkaistu. 

Mitä aasialaisten naisten aliarviointia. Ei heillekään ihan mikä tahansa miesmätisäkki kelpaa. Ihmiskauppaahan tuo on, jos ei ole vapaata valintaa puolisonsa suhteen.

Vierailija
2566/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi palstan naisille kyllä hyvää jos pääsisivät joskus asettumaan miesten saappaisiin. Aivan todellisuudesta irtaantunutta kommentointia taas.

Kyllä olisi sinunkin hyvä kokea naisten maailmaa edes kerran. Kuvittele vaikka olevasi yksin heteromiehenä saarella homojen kanssa. Jatkuvaa saalistustahan siellä olisi meneillään.

Vierailija
2567/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi sinunkin hyvä kokea naisten maailmaa edes kerran. Kuvittele vaikka olevasi yksin heteromiehenä saarella homojen kanssa. Jatkuvaa saalistustahan siellä olisi meneillään.

No ne homot varmaan puuhailisivat ihan keskenään.

Vierailija
2568/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Jokaisen pitää tyytyä osaansa, missä vitosen naiselle löytyy ysin mies ja alle seiskan miehet eivät saa mitään. 

Eräs Kim myös tykkää sanoa kansalleen että tyytykää osaanne. Naisista löytyy yllättävän fasistinen puoli. 

Vierailija
2569/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvosta jankkaaja on varmasti eräs M. Kylmävirta, katkera ikiluuseri. Parisuhteessa käytti väkivaltaa, oikeissa tilanteissa oli aina mammanpoika. 

Vetää sanattomaksi kun anonyymille kirjoittajalle pitää keksiä (mahdollisesti keksitty) henkilöllisyys, joka nyt tietenkin on mammanpoika ja luuseri. 

Mitä vittua oikeasti, naiset?

Miksi ette pysty argumentoimaan asiallisesti kuin aikuiset koulutetut ihmiset?

Sen sijaan sorrutte ad hominemiin kerran kerrasta. 

Vierailija
2570/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aasialaisten naisten aliarviointia. Ei heillekään ihan mikä tahansa miesmätisäkki kelpaa. Ihmiskauppaahan tuo on, jos ei ole vapaata valintaa puolisonsa suhteen.

Juu sitähän nämä haluaa. Aina hymyilevän kotiorjan taloudellisen väkivallan uhriksi. Eivät suinkaan sitä modernia naista, joka haluaa tehdä uraa. Ne nimittäin ovat Aasiassa yleistymään päin. Onneksi.

Vierailija
2571/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä, koska ihminen - ei mies eikä nainen - ei ole mitään esineitä joita myydään markkinoilla.

Ihan samalla tavalla työmarkkinoilla on henkilöitä joille löytyy paljon ottajia, ja he pääsevät valkkaamaan parhaat päältä. 

Onko tämä mielestäsi sattumaa?

Vierailija
2572/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat muuttuneet lyhyessä ajassa täysin somen orjiksi. Käsitys reaalimaailmasta on kadonnut ja tilalle on tullut valheellinen kuva "oikeasta elämästä" miljonääreineen ja luksuslaukkuineen. Otimme tyttöjen kanssa viikonlopun Italiaan ja näin hauskaa meillä on uima-altaalla kuohuviinipullojen kera. Iskin rikkaan poikamiehen ja nyt elämä hymyilee. 

Käsitys reaalimaailmasta on kadonnut ihan sinulla itselläsi. Se, että joku somesabina luo luksussisältöä instaan, ei ole yhtäkuin Suomen naiset. Minun elämäni on tällä hetkellä opiskelua, työharjoittelua hevostallilla likaisena hikoillen, stressiä siitä kun aikuiskoulutustuki loppui ja jollain pitäisi selvitä vielä vuoden loppuun asti. Ei mahdu käsilaukkuja, italianmatkoja, uima-altaita tai edes kyykkyviiniä mun elämääni, kun hyvä jos selviän ilman että pitää puun kaarnaa syödä loppuvuosi. Elämä ei

Se on se paskadoksi, kun ne instasabinat ovat niitä, joita jotkut jantterit haluaa, mut ovat jantterit ovat myös kiukkuisia, kun eivät näitä  saa. 

Vierailija
2573/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Miten tavisnainen muka kelpaa tavismiehelle? Jos nyt aloitetaan ihan siitä.

Ei kukaan oikea mies edes sylkäise siiderivalaan perään.

M33

Kummallinen ilmaisu. Ihan kuin sylkäisy olis jotain tavoiteltavaa, tai muuten merkille pantavaa.

Vierailija
2574/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih 

Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa. 

Sori, mut sä oot ihan kujalla. Mä arvelisin että useampi mies tykkää hieman pulleista kuin laihoista. Ja sä et ole mikään kaikkien miesten äänitorvi, vaan sen tason rupusakkia että saat meidät muut häpeämään.

Jos joku täällä aiheuttaa miesvihaa niin sinä, minuakin hävettää olla samaa sukupuolta sinun kanssasi. 

Tältä näyttää naisia mielistelevä vasemmistolaismies, joka luulee pääsevänsä naisten suosioon mieliste

Omituisia fantasioita sinulla jälleen kerran. 

Tunnen yhden vanhan bodarin. Hän haluaisi naisensa olevan vähintään minimirasvainen. Liittyy ilmeisesti siihen, et sellaista olisi kiva näyttää muille (en siis keksi muuta syytä). Mutta oikeasri tykkää pulskemmista, ja haluaa siksi myös pyreämpiä tanssittaa. 

Vierailija
2575/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.

Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmää

Onpas omituinen ulostulo. On näköä on tuloja on vaimo, mut silti naiset liian nirsoja. Kuinka monta naista haluat elämääsi?

Vierailija
2576/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.

Stockan vartijamieheltä puuttuu kaikki ominaisuudet joita naiset arvostavat: raha ja status. 

Toisin sanoen: Stockan vartijamiehellä ei ole paljoakaan tarjottavaa naisille. 

Stockan vartijalla on siis matala markkina-arvo ja hän on alemman tason mies. 

Miehellä on iso virhe päätyä matalasti palkattuun palveluammattiin, jos nais-seura kiinnostaa. 

Todennäköisesti mies ei ole kovin fiksu, jos ei itse osaa tätä päätellä. 

Mun mies oli vartija, kun tavattiin. Minä olin yliopisto-opiskelija. Mikähän siinä oli, etten tajunnut, ettei hän olekaan haluttava. Olin vissiin tyhmä. Nyt on perhe ym. ja edelleen hyvin menee. Eikä hän enää vartija.

Vierailija
2577/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos ei edes pääse esittelemään persoonaansa(!). Kuten tuossa yllä kirjoitin, maailmalla Tinder kilisi ja kivan oloiset nätit naiset tykkäili ja pääsin heti juttuihin"

Kertomasi on valetta, koska jos naismenestyksesi olisi ulkomailla ollut parempaa olisit jo naisen kanssa, etkä täällä yksin surullisena tillittämässä.

No jos olen työmatkalla niin hankala sieltä on naista tuoda matkassa. Hyvä jos syödä ehtii deittailusta puhumattakaan. Mutta chattailemään sentään kerennyt ja iloisesti yllättynyt

Tyttären puoliso on muuttamassa Suomeen. Tapasivat netissä. Ovat naimisissa. 

Vierailija
2578/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavallinen mies. Tulot yli 100ke ja yhdessä rakennettu elämä. Lähes nollasta lähdettiin 30v sitten.

Näin heti potentiaalin ja kunnianhimon. Kiltti ja rakastava

Miksi ihmeessä kirjoittelet sitten täällä? Joku ei nyt mätsää

Aiheena tavalliset miehet ja naiset. Hän on ihan oikeassa paikassa keskustelemassa. Toisin kuin naisvihaapotevamiesvihaamies.

Vierailija
2579/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.

Stockan vartijamieheltä puuttuu kaikki ominaisuudet joita naiset arvostavat: raha ja status. 

Miehellä on iso virhe päätyä matalasti palkattuun palveluammattiin, jos nais-seura kiinnostaa. 

Mun muru on fiksu vaikka ei olekaan statusmies. Rakastuin sosiaalisiin taitoihin,sydämellisyyteen ja ul

Mies, jolla on omaperäisyyttä, kuuntelee ja jonka kanssa saa nauraa, on paras. Tietty pakka pitää muitenkin olla kunnossa. (Ei, en tarkoita statusta tai varallisuutta. Varallisuuden voi kerätä itse tai yhdessä).

Vierailija
2580/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli vartija, kun tavattiin. Minä olin yliopisto-opiskelija. Mikähän siinä oli, etten tajunn

"Eikä hän enää ole vartija". 

Hienoa. Vahvistit aikaisemman argumentin ilman että edes itse tajusit. Huutia.