Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi
Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.
Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.
Nainen ei kykene oi
"Aivan, mitä nainen tuokaan miehen elämään? Ei mitään koska te vain viette.
Miksi mies siihen lähtisi?"
Aivan, miksi lähdette? Osa kuitenkin haluaa. Nyt ketjussa on lähinnä siitä kyse. Te oman elämän itselliset sankarit olette sit eri asia ja eri keskustelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Mikä tänäkin viikonloppuna estää avaamasta sitä appia joko Turkissa missä pärjää 500e/kk tai Bulgariassa? Turkkiin lentää päivittäin slaaveja. Google translate!
Sä olet aina tätä samaa täällä tyrkyttämässä, mutta et itse noudata omaa neuvoasi. Miksi sä et nyt tälläkin hetkellä ole siellä itse, vaan roikut Suomessa vauva-palstalla?
KUN EI KANNATA. Naisten kannattaa tehdä mitä naisten oikeasti ja itsensä eli naisten kannalta kannattaa tehdä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6149485/totaalinen-kyllastyminen-ja-her…
Esim. tuohon se sitten menee jos ei usko paremmin tietävää intuitiotaan, on liian sinisilmäinen, naivi ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Mikä tänäkin viikonloppuna estää avaamasta sitä appia joko Turkissa missä pärjää 500e/kk tai Bulgariassa? Turkkiin lentää päivittäin slaaveja. Google translate!
Sä olet aina tätä samaa täällä tyrkyttämässä, mutta et itse noudata omaa neuvoasi. Miksi sä et nyt tälläkin hetkellä ole siellä itse, vaan roikut Suomessa vauva-palstalla?
Entä sinä arvon runkkari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Ehei, olen nöyrä ja kunnioitan naisia niiden päätöksissä.
Muiustakaas nyt, että kun mies kertoo voivansa elää ilman naista, saatte raivarin ja kerrotte kuinka miehen tulee sitten olla täysin ilman naisia. Täälläkään ei saa keskustella koska paikalla on naisia. No, toimin vain samalla logiikalla niissä asioissa joissa pystyn. Kunnioittavasti tietysti.
Täh? Lukemisen ymmärryksen haasteita siellä taas. Missä kukaan nainen on raivonnut? Eläkää ihmeessä ilman naisia, jos jaluatte. Ei kukaan halua elää sellaisen kanssa, joka ei halua sitä myös. Tää "raivo" taitaa olla simun toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Hyv
"Hei, löysittekö tämän viestin? Sitä nimittäin toivottiin."
Minä toivoin ja minä löysin. Jopa kommentoin jo. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
"En juo liikaa, en lyö naisia". Vau mitkä saavutukset ja meriitit, kuulostat ihan eräältä paskalta deitiltä. Sekin nillitti naisista ja näiden valinnoista, kun ne ei kohdistuneet häneen, mutta oli itse aloitekyvytön pahalle haiseva tylsimys.
Että sä oot TYHMÄ kun et ymmärrä, että huonojen piirteiden ja tapojen vähyys ei tee susta vielä kiinnostavaa.
Mitä sä tuot parisuhteeseen? Mitä annettavaa sulla on? Osaatko jutella, kuunnella, onko sulla unelmia ja ideoita, joita haluat jakaa kumppanin kanssa?
Ketään ei kiinnosta oven avaava ja oveen sulautuva möhkäle. Kehitä persoonallisuus ja vaihda ne kaljat harrastuksiin, jotka kehittää, niin saatat alkaa olla kiinnostava muillekin kuin mammallesi.
Touché. Ei lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tavallinen mies. Tulot yli 100ke ja yhdessä rakennettu elämä. Lähes nollasta lähdettiin 30v sitten.
Näin heti potentiaalin ja kunnianhimon. Kiltti ja rakastava
Miksi ihmeessä kirjoittelet sitten täällä? Joku ei nyt mätsää
Kun epäiltiin ettei naiset anna mahdollisuuksia tavallisille miehille.
Vastasin siis ap:n kommenttiin - annoin mahdollisuuden.
Miksi "nainen antaa mahdollisuuden" ?
Onko kyse siitä että naisen markkina-arvo on noin 500x vs miehen?
Ja miksi näin on?
Vierailija kirjoitti:
Moi Andy Byron, miksi sinun pitäisi saada vaimosi ohella "naisia"? Ehkä vika on sinussa, eikä "nirppanokkanaisissa"?
Vaikka miehistä 99% jäisi ilman naista, se olisi varmasti vain miesten oma syy.
Taas jos naisista prosenttikin jää ilman miestä tahtomattaan, se on iso yhteiskunnallinen ongelma johon vaaditaan ratkaisua ja rahoitusta valtiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tavallinen mies. Tulot yli 100ke ja yhdessä rakennettu elämä. Lähes nollasta lähdettiin 30v sitten.
Näin heti potentiaalin ja kunnianhimon. Kiltti ja rakastava
Miksi ihmeessä kirjoittelet sitten täällä? Joku ei nyt mätsää
Kun epäiltiin ettei naiset anna mahdollisuuksia tavallisille miehille.
Vastasin siis ap:n kommenttiin - annoin mahdollisuuden.
Miksi "nainen antaa mahdollisuuden" ?
Onko kyse siitä että naisen markkina-arvo on noin 500x vs miehen?
Ja miksi näin on?
Kyse ei ole siitä, koska ihminen - ei mies eikä nainen - ei ole mitään esineitä joita myydään markkinoilla.
Jopa minunkaltainen ikisinkku autisti tietää että parisuhteessa on ihan muista asioista kyse. Toki jos haluat kulissiliiton, se on asia erikseen.
Markkina-arvosta jankkaaja on varmasti eräs M. Kylmävirta, katkera ikiluuseri. Parisuhteessa käytti väkivaltaa, oikeissa tilanteissa oli aina mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Andy Byron, miksi sinun pitäisi saada vaimosi ohella "naisia"? Ehkä vika on sinussa, eikä "nirppanokkanaisissa"?
Vaikka miehistä 99% jäisi ilman naista, se olisi varmasti vain miesten oma syy.
Taas jos naisista prosenttikin jää ilman miestä tahtomattaan, se on iso yhteiskunnallinen ongelma johon vaaditaan ratkaisua ja rahoitusta valtiolta.
Nainen on AINA tärkeämpi suvunjatkamisen kannalta kuin mies, ja se on ihan biologiaa. Siksipä naisiin on sisäänrakennettu se, että me emme himoitse suunnilleen jokaista vastaantulevaa miestä niin kuin miehet naista. Se on ihan evoluutiota, se. Ihminen pyrkii kehittymään, joten ö-luokka putoaa kyydistä ihan automaattisesti. Niin se on eläinmaailmassakin, ja eläimiähän tässä ollaan. Naaras valitsee, mies tyytyy kohtaloonsa.
"Taas jos naisista prosenttikin jää ilman miestä tahtomattaan, se on iso yhteiskunnallinen ongelma johon vaaditaan ratkaisua ja rahoitusta valtiolta. "
Ongelma on lähinnä siinä, että yhteiskunta syöttää ajatusta että sinun pitäisi olla parisuhteessa että olisit arvokas ja täysivaltainen yhteiskunnan jäsen. Valtaosa lauluista kertoo siitä, kun pitäisi olla joku ja jos nykyisen kanssa erotaan niin vielä joskus "löydetään se uusi", Elokuvat, mainokset, lehtiartikkelit, yksityiset ihmiset on niin oletusasetuksiltaan parisuhdelähtöisiä että ei ihme jos osa ihmisistä hankkii sen suhteen vääränkin ihmisen kanssa. Itse aloin olla aidosti onnellinen vasta silloin kun tajusin että minun EI TARVITSE pyrkiä kohti suhdetta ja miettiä mikä minussa on vialla kun en kelpaa. Sama potentiaalinen vika minussa on yhä edelleen, mutta se ei haittaa elämää enää, kun voin elää ihan onnellisesti sinkkuna. Parisuhde ei ole pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa."
Sulle on varmasti olemassa joku diagnoosi, mutta olet myös juuri niitä ihmisiä minkä takia tuo mies vai karhu-keskustelu on olemassa. Niin paljon saat nautintoa siitä - kuvitteellisestakin - skenaariosta jossa nainen kärsii ja koet vallantunnetta että sinulla olisi mahdollisuus lopettaa kärsimys mutta valitset olla tekemättä niin.
Ehei, olen nöyrä ja kunnioitan naisia niiden päätöksissä.
Muiustakaas nyt, että kun mies kertoo voivansa elää ilman naista, saatte raivarin ja kerrotte kuinka miehen tulee sitten olla täysin ilman naisia. Täälläkään ei saa keskustella koska paikalla on naisia. No, toimin vain samalla logiikalla niissä asioissa joissa pystyn. Kunnioittavasti tietysti.
Raivari, no ei...
Vierailija kirjoitti:
Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.
Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmää
Kaikkien tulee tyytyä siihen, mitä saa tai olla ilman.
Sullahan on vaimokin. Mitä ihmettä sä oikeen kitiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.
Tilastojen mukaan naiset ovat lihavia. Lihavien määrä on kasvanut erityisesti pariutumisikäisten joukossa, mikä on varsin huolestuttavaa. Lisäksi loukkaannutte verisesti kun lääkäri ehdottaa sairaanloisen ylipainoiselle vauva-haaveilijalle laihduttamista koska sen kokoisia ei hoideta lapsettomuudessa.
Tilastojen mukaan nuoret miehet ovat lihavampia kuin nuoret naiset. Eläkeikäiset naiset puolestaan ovat lihavampia kuin mikään muu ryhmä.
En usko, että nuoret miehet pariutuvat eläkeläisten kanssa.
Eläkeläisiä ei pitäisi ottaa suoraan mukaan näihin, sillä heillä on eri bmi-rajat normaalipainoon ja muihin luokkiin. Samalla bmi:llä (esim 27) varustettu nuori voi olla ylipainoinen, kun taas eläkeläinen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuulu
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Se on sinun ihanteesi, ei kaikkien miehien.
Jotkut miehet jopa preferoivat päälle satakiloisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minun tulee siis tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Ihan oikeasti?
Kaikkien täytyy tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Aivan joka ikisen ihmisen jota maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minun tulee siis tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Ihan oikeasti?
Kaikkien täytyy tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Aivan joka ikisen ihmisen jota maa päällään kantaa.
Jep. ja tämä koskee kaikkea, ei vain kumppania tai hänen ulkomuotoaan.
Mäkin joudun tyytymään kämäseen yksiöön, kun ei ole varaa parempaan, koska joudun tyytymään huonostipalkattuun työhön. Toki yritän etsiä jatkuvasti parempaa duunia, mutta en mä väkisin sellaista voi itselleni vaatia.
Parisuhde taas ei ole mikään välttämättömyys, niinkuin koti ja työpaikka on. Kannattaa olla yksin jos ei sopivaa naista löydy.
Näillä palstailevilla miehillä ei ole sitä jotain. Eivätkä halua kompensoida rahalla.