Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2521/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos ei edes pääse esittelemään persoonaansa(!). Kuten tuossa yllä kirjoitin, maailmalla Tinder kilisi ja kivan oloiset nätit naiset tykkäili ja pääsin heti juttuihin"

Kertomasi on valetta, koska jos naismenestyksesi olisi ulkomailla ollut parempaa olisit jo naisen kanssa, etkä täällä yksin surullisena tillittämässä.

No jos olen työmatkalla niin hankala sieltä on naista tuoda matkassa. Hyvä jos syödä ehtii deittailusta puhumattakaan. Mutta chattailemään sentään kerennyt ja iloisesti yllättynyt

Eikö niihin naisiin voi pitää yhteyttä sen jälkeen, kun olet palannut Suomeen? Onhan sinulla lomia ja vapaita viikonloppuja, joilloin pääset taas paikanpäälle käymään. Ei naiset ole mitään matkamuistoja, jonka voi napata lentokenttämyy

Suomesta et suurta rakkautta löydä. Kansantauti.

Vierailija
2522/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos ei edes pääse esittelemään persoonaansa(!). Kuten tuossa yllä kirjoitin, maailmalla Tinder kilisi ja kivan oloiset nätit naiset tykkäili ja pääsin heti juttuihin"

Kertomasi on valetta, koska jos naismenestyksesi olisi ulkomailla ollut parempaa olisit jo naisen kanssa, etkä täällä yksin surullisena tillittämässä.

No jos olen työmatkalla niin hankala sieltä on naista tuoda matkassa. Hyvä jos syödä ehtii deittailusta puhumattakaan. Mutta chattailemään sentään kerennyt ja iloisesti yllättynyt

Eikö niihin naisiin voi pitää yhteyttä sen jälkeen, kun olet palannut Suomeen? Onhan sinulla lomia ja vapaita viikonloppuja, joilloin pääset taas paikanpäälle käymään. Ei naiset ole mitään matkamuistoja, jonka voi napata lentokenttämyy

Sillä on ollut todella rankka lapsuus. Nyt se viettää täällä palstalla kaiken ajan kirjoittaen eri persoonina ja vastaillen itselleen. Tuskin syö mitään lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että on vaikea uskoa. Kun eihän tässä massa juuri kenelläkään ole mitään. Mutta minullapa on;-)

Vierailija
2524/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tässä sitä suominaisen kaunista mielenlaatua nyt tulvii, oikein näppis sauhuaa:-)

Vierailija
2525/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nautintoa sinä saat kirjoittelustasi? Pysyt köyhänä ja kipeänä vaikka yötä myöten kirjoitat

Vierailija
2526/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavallinen mies. Tulot yli 100ke ja yhdessä rakennettu elämä. Lähes nollasta lähdettiin 30v sitten.

Näin heti potentiaalin ja kunnianhimon. Kiltti ja rakastava

Miksi ihmeessä kirjoittelet sitten täällä? Joku ei nyt mätsää

Kun epäiltiin ettei naiset anna mahdollisuuksia tavallisille miehille.

Vastasin siis ap:n kommenttiin - annoin mahdollisuuden. 

Vierailija
2527/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hullu itsekseen täällä räkyttää.

Vierailija
2528/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.

Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikään baritoni. Hartiat eivät ole leveät eivätkä käsivarret ole lihaksikkaat. En etsi mitään tyrmää

Moi Andy Byron, miksi sinun pitäisi saada vaimosi ohella "naisia"? Ehkä vika on sinussa, eikä "nirppanokkanaisissa"?

Vierailija
2529/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavallinen mies. Tulot yli 100ke ja yhdessä rakennettu elämä. Lähes nollasta lähdettiin 30v sitten.

Näin heti potentiaalin ja kunnianhimon. Kiltti ja rakastava

Miksi ihmeessä kirjoittelet sitten täällä? Joku ei nyt mätsää

Sulla taisi jäädä ketjun otsikko lukematta.

Eri

Vierailija
2530/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.

Stockan vartijamieheltä puuttuu kaikki ominaisuudet joita naiset arvostavat: raha ja status. 

Toisin sanoen: Stockan vartijamiehellä ei ole paljoakaan tarjottavaa naisille. 

Stockan vartijalla on siis matala markkina-arvo ja hän on alemman tason mies. 

Miehellä on iso virhe päätyä matalasti palkattuun palveluammattiin, jos nais-seura kiinnostaa. 

Todennäköisesti mies ei ole kovin fiksu, jos ei itse osaa tätä päätellä. 

Mun muru on fiksu vaikka ei olekaan statusmies. Rakastuin sosiaalisiin taitoihin,sydämellisyyteen ja ulkonäköön. Täyden viiden pisteen paketti!

Vierailija
2531/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen? 

Paras nainen on sellainen joka on hiljainen ja tottelevainen. 

Tämmöisillekö pitäisi oikeasti antaa mahdollisuus?

Nämähän harjoittavat henkistä väkivaItaa jo ennen parisuhteen alkamista. Parisuhteessa sellainen johtaa helposti myös fyysiseen väkivaItaan.

Kyllä. Niin nämä täällä ruikuttavat ja naisia haukkuvat ja syyllistävät "tavalliset ja kiltit miehet" pitävät suorastaan itsestäänselvyytenä ja etuoikeutenaan koska yhteiskunta ja naiset heille velkaa jne. 

"Sinä naisena haluat kelvata seksuaalisesti äidillesi, vai isällesi?"

Nää tahallisetkin väärinymmärrykset kertovat kaiken ymmärtäjän mielenmaisemasta.

Vierailija
2532/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavismies (ulkonäkömielessä) mutta silti komeaksikin kehuttu. Tosin vain yhden kerran kehuttu eikä kehuja ollut edes oma vaimo vaan hänen kaverinsa. Sen verran huono on itsetunto että melkein menin sänkyyn tämän ainoan kehujan kanssa mutta jäi tekemättä koska hän halusi olla lojaali ystävälleen.

Ihmetyttää että miten naiset voivatkin olla niin hemmetin(!) nirsoja. On koulutusta, keskustelutaitoa, hoikkuutta, hiukset päässä ja erittäin hyvät tulot (mutta en koskaan kersku sillä asialla). Olen lapsellisuuttani kuvitellut että naisia viehättää vahva mies jonka ei tarvitse autoilla, veneillä, mustilla amexeilla jne vouhottaa. Olen ilmeisesti pelannut pelini päin seiniä. Takki auki vouhottavana k*sipäänä olisin varmaan sitten saanut naisia? Onko vikana kenties pituus joka on 175cm? Ääni on normaali mutta en ole mikää

No herttinen avaa se tinderi Bulgariassa!

Vierailija
2533/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Mikä tänäkin viikonloppuna estää avaamasta sitä appia joko Turkissa missä pärjää 500e/kk tai Bulgariassa? Turkkiin lentää päivittäin slaaveja. Google translate!

Vierailija
2534/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan otsikon kysymykseen oikein

Naisten kannattaisi  antaa tavallisille miehille

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?

Feministit eivät kannata tasa-arvoa.

6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.

"Onko MGTOW sitten paha liike? Itse olen käsityksessä, että nykyfeminismi on radikaalia, mutta eikö olekaan?

nainen muttei feministi"

Olen nainen ja feministi. Kaikki perheeni miehet ovat myös feministejä. Me kannatamme tasa-arvoa. Kaikille ihmisille. Emme ole radikaaleja. Mitä se sitten tarkoittaakin. Mut jos olisin jotain äärimmäistä, ehkä osaisin sen ääri-ilmaisun tuohon liittää.

Vierailija
2535/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin. 

Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.

--

Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.

Lisäksi: mikä saa sinut kuvittel

"Katse peiliin siis. Minä vain nostan sen näkyvillesi, sun pitää itse nähdä mikä olet."

Sinä fantasioit vauvojen hukuttamisesta ja blenderöinnistä. Mikä sinä siis olet?

Eri

Vierailija
2536/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa tämä täytyy ilmoittaa asiattomaksi kunnes poistetaan!?!

Vierailija
2537/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti. 

Miksi? Mitä haittaa naiselle on siitä, että itsetunto on korkea? Perinteisesti nuoret naiset suhtautuvat ulkonäköönsä hyvinkin kriittisesti. Hyvällä itsetunnolla ihminen ei alistu huonoon kohteluun. Se suojelee naista. 

Nää jantterit ajattelee että se, mitä miehet ajattelevat naisten ulkonäöstä, on naisille tärkeintä. Mulle tärkeintä on että pidän itse, sen jälkeen tärkeintä on se mitä muut naiset ajattelee. Miehet eivät edes ole niin valikoivia kuin antavat ymmärtää. 

Miehet... taas sä miesvihaaja yleistät

Heh, luet joka kolmannen sanan ja löydät miesvihaa. Jos lukisit ja keskittyisit itse sanomaan, ymmärtäisit, mitä tuossakin sanotaan. Tosiaan, et anna ollenkaan fiksua kuvaa itsestäsi.

Eri

Vierailija
2538/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 175cm massimies on trolli. Rikkaat miehet eivät valita kulissiliitoistaan. Yleensä molemmille osapuolille sopii kyseinen järjestely ettei paria yhdistä muu kuin raha. Herttinen! Tollasia sivustojakin löytyy mistä voi mätsätä luksuselämästä kiinnostuneen naisen. Muistaakseni herra175 oli se kalju pienimunainen stem alaa opiskeleva naisvihaaja.

Vierailija
2539/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
2540/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisten miesten kanssa yhteen päätyneet naiset ovat nähneet jotakin epätavallista miehissään, muuten ei olisi ollut mitään mihin ihastua ja rakastua. Jopa niin että mies on voinut olla naisen mielestä epätavallisen tavallinen ja hän on tähän ihastunut koska itse arvostaa seesteistä elämää eikä huikentelevaisuus tms. häntä sytytä.