Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä spermaviemärimies aiot tehdä seuraavat 20 vuotta?
En tiedä, oletan että samaa mitä nykyään.
Entä itse? Aiotko olla haukkumassa miehiä täällä 20 vuoden päästä?
No mitä jos tämä palsta lopetetaan, mitä sitten teet?
Ai puhuit palstasta. Tämä on vain ajanvietettä tietyissä tilanteissa. Luuletko että olen kuin te? Että tämä on elämäni?
Kyllä tämä on sinun elämäsi näköjään.
Niin vastaisitko sinä mitä sä teet 20 vuoden päästä? Haukut miehiä vanhainkodissa? Vai onko se jo nykyinen arki? Dementikkona makaat ja joku hoitsu varastaa sun kipulääkkeet? Hitaasti kuolet tukehtuen omiin nesteisiisi? Ainakin pääset sanomaan että naiset elävät miehiä kauemmin. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Ei parinvalinta ole reiluuteen perustuvaa. Jos pullukkanaiset ovat mieluummin sinkkuna tai saavat haluamansa miehet itselleen, ei pullukkamiesten määrittelemillä tasoilla ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, nyt alkaa tuolla spermaviemärimiehellä mennä jo lujaa. On varmasti ollut aivan sairas lapsuus. Toivottavasti syö lääkkeensä(mitä vahvasti kyllä epäilen).
Huh, sinähän keksit kokoajan juttuja mitä minä muka teen. :D
Millainen oli oma lapsuutesi? Äiti katsoi toiseen suuntaan kun isäsi työntyi sinuun? Senkö vuoksi vihaat miehiä? Ei se meidän muiden syy ole, ymmärrätkö?
😂🌮💦
Sinä olet oikeasti sairas, kukaan normaaleilla aivoilla toimiva ihminen ei sano tuollaisia asioita toiselle.
Ai mutta miehistä, niistä voi sanoa mitä tahansa, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Ei ole väärin. Jokainen saa yrittää millaista tahansa. Parisuhdetta ei synny ellei kumpikin halua sitä. Säästä saarnasi miehille, heillähän se rima on ihan liian alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Touche
Koska kukaan muu ei voi kirjoittaa tuota sanaa... eikä myöskään #miesvihanäkyväksi jota näen nykyään enemmän ja enemmän vaikka itse en sitä aina jaksa laittaa.
Entäs millä tarkkuudella olette analysoineet aktiivisuuttani täällä? Tarkoitan, jos eka viesti on vaikka 9, seuraava 11 niin olenko ollut koko päivän.
Te isän raiskaamat spermaviemärit kun käytte vain aamukahvilla, lounaalla ja töiden jälkeen, sekö ei lomalaiselta onnistu?
Sinäkin olet tässä ketjussa useaan otteeseen saanut osaksesi aivan oikeaa ja lämmintä lähimmäisenrakkautta ja huolta. Siis vaikka haukut kaikkia naisia spermaviemäreiksi, ja katso nyt vaikka tuosta yläpuolelta itsekin mitä muuta täällä suollat. Useissa kommenteissa sinusta ollaan oltu vilpittömän oloisesti huolissaan.
Miten nämä tavalliset miehet tuovat itseään esille? Eivät ilmeisesti kovinkaan houkuttelevasti, jos heille ei kerran haluta antaa mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touche
Koska kukaan muu ei voi kirjoittaa tuota sanaa... eikä myöskään #miesvihanäkyväksi jota näen nykyään enemmän ja enemmän vaikka itse en sitä aina jaksa laittaa.
Entäs millä tarkkuudella olette analysoineet aktiivisuuttani täällä? Tarkoitan, jos eka viesti on vaikka 9, seuraava 11 niin olenko ollut koko päivän.
Te isän raiskaamat spermaviemärit kun käytte vain aamukahvilla, lounaalla ja töiden jälkeen, sekö ei lomalaiselta onnistu?
Sinäkin olet tässä ketjussa useaan otteeseen saanut osaksesi aivan oikeaa ja lämmintä lähimmäisenrakkautta ja huolta. Siis vaikka haukut kaikkia naisia spermaviemäreiksi, ja katso nyt vaikka tuosta yläpuolelta itsek
Älä viitsi, ivanne paistaa läpi.
Ja muuten, missä haukun kaikki naiset spermaviemäreiksi? Mitäs jos puhun vain teistä jotka olette haukkumassa miehiä tällä suomen suurimmalla miesvihapalstalla?
No jantteri on sekaisin kuin seinäkello. Yksi hullu pitää enemmän ääntä kuin sata tervejärkistä.
Spermaviemäri sinulla on päässäsi. Ja iso sellainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa?
Kuren sanottua, täällä ei ole mitään muuta spermaviemäriä kuin se valtava aukko sinun kallossasi. Järkeähän sinulla ei ole eikä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa?
Koska sinun olisi aika soittaa johonkin mielenterveyspalveluiden akuuttiin.
Kyllä toin täytyy saada jo bannit. Ilmiantakaa se.
Niinhän annoinkin, mutta nykyään mies on miljonääri mutta tapasimme ja menimme naimisiin silloin kun mies oli keskituloinen. Onnenkantamoisen kautta miehestä tuli rikas.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän annoinkin, mutta nykyään mies on miljonääri mutta tapasimme ja menimme naimisiin silloin kun mies oli keskituloinen. Onnenkantamoisen kautta miehestä tuli rikas.
Lue: kovalla työllä ja yrittämisellä.
Naiselle onnenkantamoinen koska mitä mies muka osaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toin täytyy saada jo bannit. Ilmiantakaa se.
Häh, vastaa sinä edes mitä KAIKKI MIEHET tekee sulle?
Mikä helvetin miesasiamies tämä yksi kuvittelee olevansa? Kukaan äijä ei tarvitse moista jämäukkoa ajamaan asioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin miesasiamies tämä yksi kuvittelee olevansa? Kukaan äijä ei tarvitse moista jämäukkoa ajamaan asioitaan.
Moi cuck
Sinä olet oikeasti sairas, kukaan normaaleilla aivoilla toimiva ihminen ei sano tuollaisia asioita toiselle.