Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2201/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tämä s.viemärimies koskaan mitään järkevää?

Tuskin. Aamusta iltaan näyttää istuvan palstalla tuottamassa mitä kammottavimpia juttuja. Jos hän pitää itseään ns. "tavallisena miehenä", lienee jo viimeistään tässä vaiheessa selvää, että "tavalliselle miehelle" ei todellakaan pidä antaa minkäänlaista mahdollisuutta. Hyi.

Istut siis itse aamusta iltaan palstalla?

Kävin aamulla vilkaisemassa aamukahvia juodessani. Äsken tulin töistä, ja täällähän sinä näytät riehuneen koko päivän. Melko säälittävää elämää.

Melkoinen työaika sulla... no julkisella sektorilla tuo on mitä on.

Mistä tiedät muuten mihin aikaan tulin ja mitkä on mun viestejä?

Vierailija
2202/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, onko spermaviemärimies joku sosiaalisesti syrjäytynyt ja katkeroitunut ressukka, vai oikeasti sellainen 15-v pojankloppi, jolla on nyt hauskaa?

Syrjäytynyt ressukka, asuu äitinsä kanssa ja on katkera kun äiskä ei enää imetä. Se on täällä palstalla jo jonkin aikaa ollut. 

Aaa sulla on imetysjutut mielessä? Luulet että kun isäsi tunkee munaa sun suuhun, se vastaa imetystä?

Miks sulla on aina insestijutut mielessä? Kannattaisiko hakea apua? Toivottavasti sulla ei ainakaan lapsia ole. 

Spermaviemärit alkoivat itse jankkaamaan mommy issues tasolla. Laskeudun mukananne.

Ei. Kyllä sä vedit oikein reilusti alemmat lukemat kuin kukaan muu täällä. Ymmärrätkö edes? 

Sovitaan, että ollaan eri mieltä.

Vierailija
2204/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, nyt alkaa tuolla spermaviemärimiehellä mennä jo lujaa. On varmasti ollut aivan sairas lapsuus. Toivottavasti syö lääkkeensä(mitä vahvasti kyllä epäilen).

Huh, sinähän keksit kokoajan juttuja mitä minä muka teen. :D

Millainen oli oma lapsuutesi? Äiti katsoi toiseen suuntaan kun isäsi työntyi sinuun? Senkö vuoksi vihaat miehiä? Ei se meidän muiden syy ole, ymmärrätkö?

😂🌮💦

Kyllä nämä kommentit alkavat minustakin olla jo melko sairasta settiä. Olisko aika jo himmata?

M48

Älähän nyt, minä vain kyselen, kuten hekin. Samalla tasolla mennään toistaiseksi.

Kyllä se sinun rimasi on nyt paljon matalammalla.

Se on mielipiteesi johon sulla on oikeus.

Vierailija
2205/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt selkeesti joku teinipoika joka tykkää vähän hämmentää. lollero.

Teinipojan tasolla kylläkin. Mutta ollut täällä ikävä kyllä pitkään.

Vierailija
2206/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis tee minkäänlaista työtä ikinä. Niin epäilinkin. 

Ollaan nyt rehellisiä. Mitä mä voin vastata jotta sä et väittäisi valehtelijaksi tai muuta paskaa  😘

Siispä ohitan lähtökohtaisesti sun kaltaiset spermaviemärit

Vierailija
2207/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet aikuinen ihminen etkä teinitrollaaja, niin sulla on täytynyt olla ihan järkyttävän synkkä lapsuus. Jos noin pahasti kasvaa vinoon ja mieli on noin musta, niin voiko siitä edes ammattiavulla toipua? Ainakin sitä pitäisi itse kyetä hakemaan ja spermaviemärimies ei ainakaan vielä taida olla siihen valmis. Toivotaan nyt ettei kukaan ulkopuolinen siitä joudu kärsimään IRL. Tän palstan lukemisen aion itse lopettaa toistaiseksi kokonaan.

Vierailija
2208/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Aamusta iltaan näyttää istuvan palstalla tuottamassa mitä kammottavimpia juttuja. Jos hän pitää itseään ns. "tavallisena miehenä", lienee jo viimeistään tässä vaiheessa selvää, että "tavalliselle miehelle" ei todellakaan pidä antaa minkäänlaista mahdollisuutta. Hyi.

Kävin aamulla vilkaisemassa aamukahvia juodessani. Äsken tulin töistä, ja täällähän sinä näytät riehuneen koko päivän. Melko säälittävää elämää.

Mistä tiedät muuten mihin aikaan tulin ja m

En ole julkisella sektorilla töissä. Ja kyllä sinun tekstisi tunnistaa. Kukaan muu ei kirjoita yhtä sairaita juttuja kuin sinä olet jo vuosien ajan kirjoittanut.

Vierailija
2209/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät muuten mihin aikaan tulin ja m

Sun varmaan kannattaisi alkaa käyttää jotakin muuta sanaa kuin spermaviemäri, vink vink.

-ohis

Vierailija
2210/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet aikuinen ihminen etkä teinitrollaaja, niin sulla on täytynyt olla ihan järkyttävän synkkä lapsuus. Jos noin pahasti kasvaa vinoon ja mieli on noin musta, niin voiko siitä edes ammattiavulla toipua? Ainakin sitä pitäisi itse kyetä hakemaan ja spermaviemärimies ei ainakaan vielä taida olla siihen valmis. Toivotaan nyt ettei kukaan ulkopuolinen siitä joudu kärsimään IRL. Tän palstan lukemisen aion itse lopettaa toistaiseksi kokonaan.

Et sä täältä tule poissa pysymään.

Mutta vinkki: se riittää että pysyt poissa ketjuista joiden ainoa funktio on miesten haukkuminen. 

Tiedän, se on 90% palstasta, mutta on täällä jotain keskusteluakin.

Vierailija
2211/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tapaus tämä viemärimies, ei voi muuta sanoa. Loisii päivät toisten rahoilla.

Vierailija
2212/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis tee minkäänlaista työtä ikinä. Niin epäilinkin. 

Mutta mieskollektiivina kustantaa meidän elämän.

Vierailija
2213/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun varmaan kannattaisi alkaa käyttää jotakin muuta sanaa kuin spermaviemäri, vink vink.

-ohis

Touche

Koska kukaan muu ei voi kirjoittaa tuota sanaa... eikä myöskään #miesvihanäkyväksi jota näen nykyään enemmän ja enemmän vaikka itse en sitä aina jaksa laittaa. 

Entäs millä tarkkuudella olette analysoineet aktiivisuuttani täällä? Tarkoitan, jos eka viesti on vaikka 9, seuraava 11 niin olenko ollut koko päivän.

Te isän raiskaamat spermaviemärit kun käytte vain aamukahvilla, lounaalla ja töiden jälkeen, sekö ei lomalaiselta onnistu?

Vierailija
2214/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole julkisella sektorilla töissä. Ja kyllä sinun tekstisi tunnistaa. Kukaan muu ei kirjoita yhtä sairaita juttuja kuin sinä olet jo vuosien ajan kirjoittanut.

Kiitos, mutta edelleen olen tehnyt tänne 0 ketjua... sanoisin että te jotka tehtailette juttujanne "miehistä" olette sairaampia.

Vierailija
2215/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo tapaus tämä viemärimies, ei voi muuta sanoa. Loisii päivät toisten rahoilla.

Sovitaan kultapieni näin

Vierailija
2216/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen työaika su

No, tämäkään aloitus ei ollut naisen tekemä kuitenkaan. Eli taas näet vaan miesvihaa kaikkialla, missä sitä ei ole.

Vierailija
2217/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vinkki: se riittää että pysyt poissa ketjuista joiden ainoa funktio on miesten haukkuminen. 

Mikä jumalasta seuraava sinä luulet olevasi, jotta voit kuvitella voivasi komennella ja antaa käskyjä mihin ketjuihin kukakin saa kommentoida ja mitä? Se ei tasan tarkkaan ole sinun tehtäväsi anonyymillä keskustelupalstalla. Saathan sinäkin täällä riehua mielin määrin, vaikka suurin osa kommenteistasi alkaa jo täyttää rikoksen merkkejä. Se ei kuule mene niin, että tällä palstalla mennään sen mukaan, mikä sinulle sopii. Jos sinä et kestä minkäänlaista kommentointia miehistä, SINÄ poistut palstalta.

Vierailija
2218/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, mutta edelleen olen tehnyt tänne 0 ketjua... sanoisin että te jotka tehtailette juttujanne "miehistä" olette sairaampia."

Sanoinko, että olet tehnyt ketjuja? En. Kommentointia olet sen sijaan harrastanut jo vuosikausia. Aina yhtä vastenmieliseen ja aggressiiviseen tyyliin. 

Vierailija
2219/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla vilkaisemassa aamukahvia juodessani. Äsken tulin töistä, ja täällähän sinä näytät riehuneen koko päivän. Melko säälittävää eläm

No, tämäkään aloitus ei ollut naisen tekemä kuitenkaan. Eli taas näet vaan miesvihaa kaikkialla, missä sitä ei ole.

Totta, aloitus ei ollut. Mutta jotenkin se houkutteli kärpäset paikalle ja kas, mitä ensimmäisellä sivulla löytyykään...

"Perusmies jättää muutenkin ostoskassien kannon vaimolle. Useammin minulle on nainen ovea auki pitänyt kuin mies, itsekin useammin pidän ovea auki muille kuin sitä minulle auki pidetään."

Siitä se mylly teillä lähti. Ei, ette hauku tuossa vain tuota aloittajaa, haukutte miehet.

Vierailija
2220/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumalasta seuraava sinä luulet olevasi, jotta voit kuvitella voivasi komennella ja antaa käskyjä mihin ketjuihin kukakin saa kommentoida ja mitä? Se ei tasan tarkkaan ole sinun tehtäväsi anonyymillä keskustelupalstalla. Saathan sinäkin täällä riehua mielin määrin, vaikka suurin osa kommenteistasi alkaa jo täyttää rikoksen merkkejä. Se ei kuule mene niin, että tällä palstalla mennään sen mukaan, mikä sinulle sopii. Jos sinä et kestä minkäänlaista kommentointia miehistä, SINÄ poistut palstalta.

Näin, tässä taas spermaviemärillä lukemisen kanssa haasteita...

Avaa muuten mitä rikoksen merkkejä täytän? Uhkailenko? Minähän vain esitän kysymyksiä ja nimittelen samalla tavalla leikkisästi kuin te teette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi