Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Mitä sä spermaviemärimies aiot tehdä seuraavat 20 vuotta?
Tässä ainoa oikea tapa kohdella poikia ja miehiä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuosaaren-surmattu-vauva-loytyi-kes…
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletan että samaa mitä nykyään.
Entä itse? Aiotko olla haukkumassa miehiä täällä 20 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos tämä palsta lopetetaan, mitä sitten teet?
Tässä suomalainen korkeakoulutettu nainen jota tavallinen mies ei saa!
voi voi ei kukaan normi mies huoli tatuoitua yh äipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai puhuit palstasta. Tämä on vain ajanvietettä tietyissä tilanteissa. Luuletko että olen kuin te? Että tämä on elämäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai puhuit palstasta. Tämä on vain ajanvietettä tietyissä tilanteissa. Luuletko että olen kuin te? Että tämä on elämäni?
Kyllä tämä on sinun elämäsi näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on sinun elämäsi näköjään.
Jos tuo auttaa sinua nukkumaan :D
""Perusmies jättää muutenkin ostoskassien kannon vaimolle. Useammin minulle on nainen ovea auki pitänyt kuin mies, itsekin useammin pidän ovea auki muille kuin sitä minulle auki pidetään."
Siitä se mylly teillä lähti. Ei, ette hauku tuossa vain tuota aloittajaa, haukutte miehet."
Aika herkkä mimosankukka saa olla, jos tuo on miesvihaa. Naurattaa ihan. Itse sinä suollat sata kertaa pahempaa oksennusta lähes joka ikisessä kommentissasi. Melkoinen mimosankukka tämä oma pikku spermaviemärimiehemme.
Vierailija kirjoitti:
""Perusmies jättää muutenkin ostoskassien kannon vaimolle. Useammin minulle on nainen ovea auki pitänyt kuin mies, itsekin useammin pidän ovea auki muille kuin sitä minulle auki pidetään."
Siitä se mylly teillä lähti. Ei, ette hauku tuossa vain tuota aloittajaa, haukutte miehet."
Aika herkkä mimosankukka saa olla, jos tuo on miesvihaa. Naurattaa ihan. Itse sinä suollat sata kertaa pahempaa oksennusta lähes joka ikisessä kommentissasi. Melkoinen mimosankukka tämä oma pikku spermaviemärimiehemme.
Mutta tuohan on. Tuosta se lähti teillä liikkeelle tässä ketjussa.
Haukkukaa ap jos haluatte, ei kiinnosta sen enempää kuin se että sä spermaviemäri haukut minua.
Mutta siinä vaiheessa kun alatte haukkumaan miehiä, osallistun mielelläni leikkiinne.
Vierailija kirjoitti:
VIIKONLOPPU NÄKÖJÄÄN TULOSSA, KUN TÄMÄ VÄNÖKKI ALOITTI TÄMÄN ULINANSA...
Anna mä arvaan. Ennenkuin palsta sulkeutuu, niin tämä on taas kiihottanut itsensä siihen miesvihakiima- raivoon ja öykkäröi, huutaa ja vttuilee täällä hästäg manspleining naisille miten hästäg miesvihaajoa kaikki naiset ovat.
Kappas, joku spermaviemäri luuli että mä olen aloittaja.
Ei ihme että "tiedätte" mitkä kaikki on mun tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahdollisuuden tavalliselle miehelle. Oli mm työtön kun tavattiin. Tämä tavallinen mies ei vain osaa olla aikuinen ihminen: syyttää kaikkia muita paitsi itseään eikä osaa pyytää anteeksi kun on mokannut. Taidan olla onnellisempi yksin.
Hyi, kuulostaa naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan. Ennenkuin palsta sulkeutuu, niin tämä on taas kiihottanut itsensä siihen miesvihakiima- raivoon ja öykkäröi, huutaa ja vttuilee täällä hästäg manspleining naisille miten hästäg miesvihaajoa kaikki naiset ovat.
Onneksi tunnistat itsesi kuvauksesta. Ketjun aloittajaa ei tuossa mainittu, vaan se kun saavuit paikalle aloittamaan itkuvirtesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tunnistat itsesi kuvauksesta. Ketjun aloittajaa ei tuossa mainittu, vaan se kun saavuit paikalle aloittamaan itkuvirtesi.
Ei ole vaikea tunnistaa.
Muuten hyvä mutta en ollut tuolloin paikalla.
Onko teillä spermaviemäreillä useinkin näitä harhoja jossa "tunnistatte minut varmasti" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkukaa ap jos haluatte, ei kiinnosta sen enempää kuin se että sä spermaviemäri haukut minua.
Mutta siinä vaiheessa kun alatte haukkumaan miehiä, osallistun mielelläni leikkiinne.
No, tota... Mikä tuossa oikeesti on miesvihaa? Minä kyllä kannan kauppakassit, mutta onhan niitä äijiä, jotka eivät kanna.
M48
Spermaukko on sitä tyyppiä, josta ei ole mihinkään. Liekö sama tapaus, joka tuli meille hommiin henkselit paukkuen ja vietti sitten puolet työpäivistä ahdistuneena ripulilla, kun ei vaan selvinnyt hommista ja tyttöystäväkin oli jättänyt.
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tota... Mikä tuossa oikeesti on miesvihaa? Minä kyllä kannan kauppakassit, mutta onhan niitä äijiä, jotka eivät kanna.
M48
Väite että "perusmies" jättää kauppakassit vaimolle.
Toki on äijiä jotka ei niitä kanna, hän ei kuitenkaan puhu niistä.
Hän yleistää, kuten muutkin spermaviemärit tällä miesvihapalstalla. Laitoin jo listan mikä asioissa on ongelmallista, naisasiajärjestöjenkin jakaman vihan pyramidin perusteella. Luuletko että löydät sen jos oikein yrität?
Et sanonut, sanoinko sinun sanoneen?
Kerroin vain että mielestäni se spermaviemäri joka tehtailee miesvihaketjuja ja houkuttelee kaverinsa myllyttämään miehiä on sairaampi kuin mies joka vähän sanoo vastaan.
Ja mitä vastenmieliseen tyyliin tulee, et näe naisissa ongelmaa? Sinusta se on hassuttelua ja virkistävää? Niinpä.... mieti hetki mikä on sun ongelmasi... mä voisin kertoa mutta se taitaa olla miesselitämistä koska kyllä sä tiedät.