Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan otsikon kysymykseen oikein
Naisten kannattaisi antaa tavallisille miehille
Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.
Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.
Ehkä hyväkin neuvo nuorille naisille, jos valittavana on kaltaisesi mies.
Hyvä neuvo kaikille naisille. Ei teillä ole miestä "valittavaksi"
Aika paljon näyttää olevan miehiä, jotka valittavat naisenpuutettaan. Naisilla harvemmin ilmenee tätä. Kyllä niitä ukkoja riittää, mutta paskasta on vaikea löytää puolukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuuluu kellekin? Pullukka voi hyvin olla jonkun miehen ih
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Helppoa naisena huudella ettei tarvitse parisuhdetta mihinkaan, koska seksiä ja seuraa on aina tarjolla.
Mies olisi ihan samaa mielta, JOS olisi seksiä ja seuraa tarjolla ilmaiseksi 247.
Tasa-arvoa miehille!
Hmm. Täällä vastaa täti, n 50. Nuoret miehet: liikkuukaa kotoanne, tavatkaa vastakkaisen sukupuolen edustajia. Etsikää kipinää. Olkaa rohkeita. Lähestykää naisia positiivisessa hengessä. Eläkää. Teille oikea nainen löytyy, kun ette sitä etsi, se tulee teidän luo. Uskokaa, kun kokemuksesta kerron😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.
Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.
Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.
Helppoa naisena huudella ettei tarvitse parisuhdetta mihinkaan, koska seksiä ja seuraa on aina tarjolla.
Mies olisi ihan samaa mielta, JOS olisi seksiä ja seuraa tarjolla ilmaiseksi 247.
Tasa-arvoa miehille!
Ups, minä satun olemaan neitsyt ja kärsin yksinäisyydestä. Siltikään en halua parisuhdetta, vielä vähemmän irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa miehille!
No se seksi ei vaan kiinnosta naisia random-miesten kanssa. Se ei ole naisen luonnossa. Koska miehet oppivat sen?Jos joka tuutista on tarjolla hernekeittoa, kukaan ei enää halua hernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa miehille!
Olen poikkeus väitteessäsi. Yli 10v sinkkuna, tasan kerran harrastin seksiä yhden miehen kanssa jonka olin tuntenut vuosia ja siinä se. Ei siis todellakaan ollut seksiä ja seuraa 24/7, toisaalta ihan hyväkin. Opin olemaan yksin ja kehittämään itseäni yksilönä, viimevuonna tutustuin ihanaan mieheen (tavis vielä) ja parempaa en voisi toivoakaan.
Mutta sinunhan on todella vaikea ymmärtää tuollaista asiaa.
Miksi ihmeessä naisen kannattaa antaa normaalille miehelle mahdollisuus? Nythän me ollaan luettu tapauksia, missä mies on pahoinpidellyt oman vauvansa, jättänyt lapset heitteille veteen (melkein hukkuivat) ja nämä ovat olevinaan perusiskämies osastoa.
Perusmies voi olla hengenvaarallinen lapselle ja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa miehille!
Jos sinun käsityksesi elämänsisällöstä on seksi ja "seura", niin sinulla on todella tekemistä elämäsi ja itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuulu
Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa.
Tuo kertoo kyllä enemmän siitä että et ole kauhean kehittynyt ja aikuistunut sieltä korvien välistä vielä.
Minullakin on sinulle salaisuus; on miehiä jotka rakastaa isolokoisia naisia (minä olen sellainen ja mieheni rakastaa sitä kun olen pyöreä, mutta se ei ole ainoa asia mitä minussa rakastaa) ja sama myös toisinpäin ä. On naisia jotka rakastaa isolokoisia miehiä.
Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.
Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.
Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?
Feministit eivät kannata tasa-arvoa.
6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa miehille!
Tuo on vain miesten itsensä syytä. Älkää tyrkyttäkö itseänne aina kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?
Feministit eivät kannata tasa-arvoa.
6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.
Ja tuo on näköjään radikaalifeminismin haara. Kaikki radikaalit ääripäät ovat pahasta ja lietsovat lisää vihaa, oli se sitten missä tahansa asiassa.
Olen seurannut tätä ketjua parhaani mukaan. Tiedän nyt, että yliarvioi itseni ja olen itse hyvin tasoton ja tavallinen nainen. Se ei vielä selvinnyt, miksi minun nyt sitten kannattaisi niitä mahdollisuuksia antaa. Saisiko tähän vielä selvennystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa pelkoa lähestymällä heitä.
KäveliSIT, koska olet mielenterveysongelmainen joka on ottanut itseensä siitä faktasta että miehissä on paljon niitä turvattomia ja siitä on vihdoin alettu puhumaan. Kalikka kalahti?
Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot.
Niistä ei puhuta vieläkään vaan miesvihaorganisaatiot hiljentävät toimittajat (tai toimittajilla on ns. oma lehmä ojassa ja he ovat osoittamassa mieltään miehiä vastaan).
Kalikka kalahti?
"Naiset ovat parisuhteissa miehiä väkivaltaisempia, mutta antakaa mahdollisuus ja kelpuuttakaa minut suhteeseen!! Yhyy! 😭"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa pelkoa lähestymällä heitä.
Kysyit siis tältä pulassa olevalta naiselta, että valitseeko hän karhun mieluummin sinun sijaan? Vai onko jossain joku naisten raamattu, missä sanotaan, mitä mieltä kaikki naiset ovat? Missä tämä raamattu on, täytynee minunkin siihen perehtyä, etten vahingossakaan sano väärää mielipidettä.
Herranjestas, enhän minä miehenä voisi naista lähestyä kysyäkseni tarvitseeko hän apua. Kyllähän nainen voisi silmillään antaa luvan lähestyä, mutta ongelmana on tietysti ettei mies voi edes katsoa naisen suuntaan pitkään. Sekin on ahdistelua, palstan mukaan.
Ei, parasta miesten ymmärtää että naiset julistivat ennakkoon että he valitsevat karhun, tätä ei kritisoitu missään julkisuudessa joten naiset ovat de facto valinneet sen.
Vierailija kirjoitti:
"En juo liikaa, en lyö naisia". Vau mitkä saavutukset ja meriitit, kuulostat ihan eräältä paskalta deitiltä. Sekin nillitti naisista ja näiden valinnoista, kun ne ei kohdistuneet häneen, mutta oli itse aloitekyvytön pahalle haiseva tylsimys.
Että sä oot TYHMÄ kun et ymmärrä, että huonojen piirteiden ja tapojen vähyys ei tee susta vielä kiinnostavaa.
Mitä sä tuot parisuhteeseen? Mitä annettavaa sulla on? Osaatko jutella, kuunnella, onko sulla unelmia ja ideoita, joita haluat jakaa kumppanin kanssa?
Ketään ei kiinnosta oven avaava ja oveen sulautuva möhkäle. Kehitä persoonallisuus ja vaihda ne kaljat harrastuksiin, jotka kehittää, niin saatat alkaa olla kiinnostava muillekin kuin mammallesi.
Ulosantisi perusteella et tosin ole aloittajaa kummempi. Ei ihme että olet sinkku ja kuolet yksin.
Toivon todellakin, että otat jopa juoksuaskeleita.