Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies jolle on valehdeltu ehkäisystä on rais kattu. Sillä ei ole merkitystä onko nainen tuomittu asiasta.
Minun mielestäni myös mies on raiskattu jos kondomi on otettu pois. Olen siitä samaa mieltä. Tuollainen vain on aivan äärimmäisen harvinaista, koska yleensä mies huomaa kyllä jos kondomin toinen ottaa pois. Miehen kannattaa pitää spermastaan tarkkaa huolta jos ei isäksi halua, jos sen naiselle lahjoittaa niin sitten se sperma on naisen hallussa ja päätäntävallan alla.
Jos mies antaa suostumuksensa seksiin naisen ilmoittaessa että hän hoitaa ehkäisyn, se ei tarkoita suostumusta siihen että mies antaa naiselle spermaa ilman naisen ehkäisyä.
Ei tuo ole kovin vaikeaa jos yrität.
Miksi valehtelet pillereistäsi? Masuasukkia halusit niin k
Jos annat spermaa niin annat spermaa, se on riippumatonta siitä mitä lääkkeitä toinen syö tai ei syö. Kannattaa se kumi siihen laittaa päälle niin saat pitää spermas itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.
En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns
"Tää on hauskaa kun naiset kuvittelee että niillä on oikeus määritellä millainen on hyvä nainen ja millainen on hyvä mies."
Tietenkin on oikeus! Ihan se sama, kuin sinulla. Meillä kun on mielipidevapaus. Sinä voit siirtyä tuonne rajan taakse, jos haluat, et mielipiteet sanellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pariutuminen on hankalaa. Kiinnitetään liikaa huomiota ulkoisiin ominaisuuksiin ja statuksiin tms.
Aina noihin on kiinnitetty huomiota. Katso mitä tahansa disney-tarinaa. Ei se naisen hurmaava prinssi ole tavis.
Joo, Disney-tarinat onkin dokumentteja oikeasta elämästä.
Kultapieni, ne perustuvat satuihin ja niillä taas on aina takanaan paikallinen kulttuuri.
Mutta hei, jos uskot oikeasti ettei ulkonäöllä ennen ollut mitään merkitystä kenellekään niin aivan vapaasti.
Taidat kuitenkin olla vain jankkaamassa ja vänkäämässä, käsi pientä pippeliäsi hieroen.
Diseny-s
"okei... Hannu ja Kerttu on siis prinsessa-satu ja siellä on taas puoli valtakuntaa... samoin Mulan ja Pocahontas...
Asia selvä."
Eikös Hannu ja Kerttu olleet sisaruksia? En kyl muista heidän menneen naimisiin...
Väninä ja vaatiminen on tosi epäeroottista. Ei naiset "anna mahdollisuuksia" kenellekään, vaan tapailee semmoisia tyyppejä, joiden seurassa viihtyy.
Parisuhde on seurapeli. Sitä pelataan niin, että toimitaan niin, että molemmilla on kivaa kun ollaan yhdessä.
Tästä ketjusta huomaa ettei miehet ymmärrä mikä johtaa siihen itse asiaan eli seksiin. Kadehditte väkivaltaisia miehiä käsittämättä noiden olevan sosiaalisesti todella taitavia. Ei pahoinpitelijä heti ala kohtelemaan kaltoin. Te ette näe muuta kuin sen kaltoinkohtelun, koska olette sosiaalisesti sokeita. Seksi vaatii henkisiä vahvuuksia. Muutoin menet seksirikollisesta. Ja hei! Jos sulle tulee väkisinottoon viittaavia ajatuksia verkossa toimii Talkspace. Sieltä löytyy myös seksirikollisiin erikoistuneita terapeutteja.
Aloituksesta jäi nyt puuttumaan, että miksi naisten kannattais "antaa mahdollisuus tavalliselle meiehelle" tai edes ap:lle. Mitä hyvää tällainen ap:n kaitainen "tavallinen mies" toisi naisen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pariutuminen on hankalaa. Kiinnitetään liikaa huomiota ulkoisiin ominaisuuksiin ja statuksiin tms.
Aina noihin on kiinnitetty huomiota. Katso mitä tahansa disney-tarinaa. Ei se naisen hurmaava prinssi ole tavis.
Kultapieni, ne perustuvat satuihin ja niillä taas on aina takanaan paikallinen kulttuuri.
Mutta hei, jos uskot oikeasti ettei ulkonäöllä ennen ollut mitään merkitystä kenellekään niin aivan vapaasti.
Taidat kuitenkin olla vain jankkaamassa ja vänkäämässä, käsi pientä pippeliäsi hieroen.
Diseny-s
"okei... Hannu ja Kerttu on siis prinsessa-satu ja siellä on taas puoli valtakuntaa... samoin Mulan ja Pocahontas...
Asia selvä."
Mulan on kiinalainen ja Pocahontas intiaani. Miten he liittyvät meidän kulttuuriin? Kumpikaan ei tainnut elokuvissa edes mennä naimisiin.
"Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies."
Ei tarvii olla pitkä, kunhan on mua pidempi. 170+ riittää hyvin.
Lihaksia pitää olla enemmän kuin mulla. Muuten en vaan koe miestä eroottisena. Varsinkin vatsan seutu pitää olla riittävän timmi. Ei tartte olla mikään lihakset erottuva salimake, vaan normaalipaino riittää.
Tulot pitää olla suuremmat kuin menot ja sellaiset että joka senttiä ei tarvii laskea.
Sosiaalisesti sulava. Joo. En vaan pysty sosiaalisesti tönkön ja tyhmän kanssa olemaan.
Jännämies? Ei kiitos. Henkisesti vakaa ja tasapainonen pitää olla.
Jos ei tämmöistä löydy, niin ennemmin olen ilman, koska kaikki muu tois huononnusta mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Milloin miehet kasvavat ja oppivat, että maailma ei ole reilu? Jos jäät yksin niin jäät yksin. Kukaan eikä mikään ole mitään sinulle velkaa ja takaa parisuhdetta. Pois sieltä harhaisesta kuplasta.
Muistakaa tuo kun vaaditte samaa palkkaa eri työstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ap:lle maahanmuuttajanaisia. Heitä alkaa olla Suomessa jo todella paljon ja eri kansallisuuksia. Heille tosiaan kelpaa se "työssä käyvä" mies, jolla vielä suhteellisen terveelliset elämäntavat. Suomalainen nainenhan on todella nirso. Pois lukien ne, jotka aivan loputtomasti sietävät väkivaltaista, päihderiippuvaista yms. miestään. Nämä ovat niitä hoitajia ja hoivaajia, jotka luulevat kykenevänsä parantamaan miehen omalla rakkaudellaan.
Älä kuitenkaan sorru ulkolaisen naisen kanssa mihinkään idealismiin, pyyteetön rakkaus ei ehkä ole hänen tärkein motiivinsa. Tämän kun hyväksyt ja otat huomioon, niin anna mennä. Joka tapauksessa saat todennäköisesti parempaa kohtelua kuin suomalaiselta kanssasisarelta.
Nainen ei koskaan tarjoa pyyteetöntä rakkautta joten mikä ero?
Mies ei tarjoa edes sitä rakkautta, ei edes arvostusta tsi kunnioitusta. Miehille nainen on aina objekti ja oman hyödyn saaminen väline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?
Jos tavallinen eli siis yleinen miestyyppi olisi kaikkia noita, näyttäisivät meidän isyyskulttuuri, YH-äitien : -isien suhdanne ja perheväkivaltatilastot ihan eriltä. Perhekeskeiselle, kiltille ja hellälle miehelle on hitokseen kysyntää.
Kiltti vain taitaa usein olla koodi miellyttäjä-konfliktinvälttelijälle, jonka sanaan ei voi luottaa ja hellä taas alistuvalle ja feminiiniselle, joissa ei ole ominaisuuksina vikaa muussa mielessä kuin että on totta, ettei juuri siitä pitäviä heteronaisia ole yhtä paljon kuin miehekkyydestä viehättyviä.
Perheväk
"Aikuisista uhreista 74 % naisia
Tietoon tulleen pari- ja lähisuhdeväkivallan yli 18-vuotiasta uhreista 6 800 oli naisia. Miesuhreja puolestaan oli vajaat 2 500. Naisuhrien määrä kasvoi 1,3 % edellisvuodesta ja miesuhrien 9,1 %."
Tilastokeskus 2023
Ja nyt kun pienessä päässäsi pohdit ovatko kaikki uhrit näkyvissä tilastokeskuksen tilastoissa....
Mieti tyttö, mieti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.
En ole heikkotasoinen vaa
Tuo mies kuvittelee edelleen, että naiset ovat miesten määräysvallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei
Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.
Lupapalveluista voi aivan hyvin maksaa niiden käypä hinta. Jos tarvitsee aseluvan niin ei ole miljoonien suomalaisten tehtävä kompensoida hintaa.
Sähkö
"Heh... ne on yhtiöitetty ajat sitten ja tällä hetkellä omistusoikeus voi olla 100% yksityisellä. Kokoomus halusi muuttaa lakia siten, että vähintään 51% pitää olla kunnan omistuksessa, vasemmisto blokkasi ja syytti siitä että kokoomus on myymässä julkista omaisuutta. Valehtelivat siis tietoisesti."
Heh, laki määrää, et kunnan on huolehdittava vesijärjestelmistä. Ja asukkaan on liityttävä kunnan järjestelmään, esim. taajamissa. Lisäksi voi olla yksityisiä järjestelmiä esim. teollisuudessa.
Yhtiöittäminen ei aina ole sama kuin yksityistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies jolle on valehdeltu ehkäisystä on rais kattu. Sillä ei ole merkitystä onko nainen tuomittu asiasta.
Minun mielestäni myös mies on raiskattu jos kondomi on otettu pois. Olen siitä samaa mieltä. Tuollainen vain on aivan äärimmäisen harvinaista, koska yleensä mies huomaa kyllä jos kondomin toinen ottaa pois. Miehen kannattaa pitää spermastaan tarkkaa huolta jos ei isäksi halua, jos sen naiselle lahjoittaa niin sitten se sperma on naisen hallussa ja päätäntävallan alla.
Jos mies antaa suostumuksensa seksiin naisen ilmoittaessa että hän hoitaa ehkäisyn, se ei tarkoita suostumusta siihen että mies antaa naiselle spermaa ilman naisen ehkäisyä.
Ei tuo ole kovin vaikeaa jos yrität.
Miksi v
Ehkäisy on yhteinen asia, ja se hoituu kondomilla. Jos nainen ei syökään pillereitä niin se olisi verrainnollista siihen, että mies sanoisi että piuhat on solmussa. Ei kannata tuollaisiin luottaa vaan käyttää sitä kondomia, ei tule tautejakaan. Jos yhdessä sovitun kondomin jompi kumpi seksin aikana ottaa luvatta pois niin se on selkeä raiskaus.
Kyse on suostumuksesta.
Jos ei voi puolisoonsa luottaa niin kannattaako edes harrastaa seksiä?
Mutta ymmärrämme jokainen että tuo on vain naisten tapa käsitellä omia rikoksiaan. Ettehän koe tekevänne mitään väärää vaikka hukutatte oman vauvanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se isyyden määrittely pitäisikin purkaa. Keinoalkuisilla oikeus tietoon biologisesta vanhemmista toteutuu paremmin kuin aviossa.
Siksi testit kaikille. Lapsen etu, ei äidin tunteet.
Äidin tunteet? Mihin viittaat?
Äiti kokee tulleensa loukatuksi kun mies teettää isyystestit.
Kysehän on vain siitä että mies fiksuna varmistaa lapsen oikeuksien biologisiin vanhempiinsa.
Mihin perustat väitteesi, että äiti kokee tulleensa loukatuksi? En ole huomannut ainakaan tässä ketjussa kenenkään sanoneen, että olisi loukkaantunut miehen tekemästä isyy
Edelleen, tautien vaikutus lapseen on pahimmillaan neurologinen ja loppuelämän toimintakykyyn vaikuttava, isyydessä erehtyminen ei mitenkään välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuitenkin olla vain jankkaamassa ja vänkäämässä, käsi pientä pi
Eikös Hannu ja Kerttu olleet sisaruksia? En kyl muista heidän menneen naimisiin...
Sanoppa, mutta juuri yksi spermaviemäri kertoi kuinka nämä sadut ovat aina vain naisen omaisuuden varastamista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa ettei miehet ymmärrä mikä johtaa siihen itse asiaan eli seksiin. Kadehditte väkivaltaisia miehiä käsittämättä noiden olevan sosiaalisesti todella taitavia. Ei pahoinpitelijä heti ala kohtelemaan kaltoin. Te ette näe muuta kuin sen kaltoinkohtelun, koska olette sosiaalisesti sokeita. Seksi vaatii henkisiä vahvuuksia. Muutoin menet seksirikollisesta. Ja hei! Jos sulle tulee väkisinottoon viittaavia ajatuksia verkossa toimii Talkspace. Sieltä löytyy myös seksirikollisiin erikoistuneita terapeutteja.
naisenvakivalta.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se isyyden määrittely pitäisikin purkaa. Keinoalkuisilla oikeus tietoon biologisesta vanhemmista toteutuu paremmin kuin aviossa.
Siksi testit kaikille. Lapsen etu, ei äidin tunteet.
Äidin tunteet? Mihin viittaat?
Äiti kokee tulleensa loukatuksi kun mies teettää isyystestit.
Kysehän on vain siitä että mies fiksuna varmistaa lapsen oikeuksien biologisiin vanhempiinsa.
Mihin perustat väitteesi, että äiti kokee tulleensa loukatuksi? En ole huomannut ainakaan tässä ketjussa kenenkään sanonee
Edelleen, tautien vaikutus lapseen on pahimmillaan neurologinen ja loppuelämän toimintakykyyn vaikuttava, isyydessä erehtyminen ei mitenkään välttämättä.
ei mitenkään välttämättä.
Ihana kun naiset eivät piittaa lakiin kirjatuista lasten oikeuksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ap:lle maahanmuuttajanaisia. Heitä alkaa olla Suomessa jo todella paljon ja eri kansallisuuksia. Heille tosiaan kelpaa se "työssä käyvä" mies, jolla vielä suhteellisen terveelliset elämäntavat. Suomalainen nainenhan on todella nirso. Pois lukien ne, jotka aivan loputtomasti sietävät väkivaltaista, päihderiippuvaista yms. miestään. Nämä ovat niitä hoitajia ja hoivaajia, jotka luulevat kykenevänsä parantamaan miehen omalla rakkaudellaan.
Älä kuitenkaan sorru ulkolaisen naisen kanssa mihinkään idealismiin, pyyteetön rakkaus ei ehkä ole hänen tärkein motiivinsa. Tämän kun hyväksyt ja otat huomioon, niin anna mennä. Joka tapauksessa saat todennäköisesti parempaa kohtelua kuin suomalaiselta kanssasisarelta.
Nainen ei koskaan tarjoa pyyteetöntä rakkautta joten mikä ero?
Mies ei tarjoa edes sitä rakkautta, ei edes arvostusta tsi kunnioitusta. Miehille nainen on aina objekti ja oman hyödyn saaminen väline.
Arvostus ja kunnioitus tulee ansaita
Minust olis omituista, jos minun mieheni, tavallinen perheenisä saisi yhtäkään rakkauskirjettä.