Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten hienoa kun raskaana oleva vaimo on tautipesäke vaikka molemmat ovat testanneet itsensä ennen seksielämän aloittamista.
Ja mies tietää ettei hän pettänyt...
Siinä sitten itketään taas kuinka mies jätti raskaana olevan vaimonsa. On muuten yleisin syy miehen lähtiessä kävelemään suhteesta. Harmi kun virallisen syyn kertominen on rikos
Raskaudenaikaisessa sp-testi on erilainen, siinä ei testata kaikki sp-tauteja ja toisaalta siinä on kuppa-testi, joka taas ei kuulu normaaleihin testeihin. Eli siinä mielessä se raskaudenaikainen testi EI kerro, onko toinen pettänyt tai onko kummallakaan edes sp-tauteja, siinä tsekataan vain vauvalle haitalliset taudit.
Nykyisin HIV tarttuu todella harvoin, koska HIV-positiivisilla on yleensä estolääkitys, ja myös kuppa on aika harvinainen. Ei ole kauhean todennäköistä, että pettämistä seuraisi kumpikaan
Tämä on hyvä ja tyhjentävä kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Incelien selityksiä. Kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat suhteessa/naimisissa ja suurin osa perheellisiä.
Loppujen lopuksi nämä nämä itseään hyväksi mukavaksi tavalliseksi mieheksi itseään tituleeraavat miehet eivät tuo suhteeseen muuta kuin tuon "olen tavallinen hyvä mukava mies" mantransa. Samalla katkerana vingutaan niistä jotka ovat elämässään onnistuneet.
Ei sellaista jaksa.
Sama naisissa. Jos nainen on sinkku, sen tietää olevan läpipaska ja parisuhdekelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten hienoa kun raskaana oleva vaimo on tautipesäke vaikka molemmat ovat testanneet itsensä ennen seksielämän aloittamista.
Ja mies tietää ettei hän pettänyt...
Siinä sitten itketään taas kuinka mies jätti raskaana olevan vaimonsa. On muuten yleisin syy miehen lähtiessä kävelemään suhteesta. Harmi kun virallisen syyn kertominen on rikos
Raskaudenaikaisessa sp-testi on erilainen, siinä ei testata kaikki sp-tauteja ja toisaalta siinä on kuppa-testi, joka taas ei kuulu normaaleihin testeihin. Eli siinä mielessä se raskaudenaikainen testi EI kerro, onko toinen pettänyt tai onko kummallakaan edes sp-tauteja, siinä tsekataan vain vauvalle haitalliset taudit.
Nykyisin HIV tarttuu todella harvoin, koska HIV-positiivisilla on yleensä estolääkitys, ja myös kuppa on aika harvinainen. Ei ole kauhean tode
Tämä on hyvä ja tyhjentävä kommentti!
Kyllä, koska eihän odottava äiti tiedä onko hänellä HIV-estolääkitys
Ap:llä ei käy flaksi, koska sosiaaliset taidot on vähän hakusessa eikä ulkonäkö riitä kompensoimaan. Harmillinen yhtälö sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vahdit vaimosi liikkeitä jopa lääkärissä..."
Vaimoni liikkuu missä haluaa, sillä on omat harrastuksensa. Minä halusin ja haluan olla lapsieni elämässä mukana, se on minulle maailman tärkein asia, tietysti neuvolaan mieskin menee, eihän hän muuten mikään mies edes ole jos ei lapsen asiat kiinnosta.
Äidin asiat siellä käsitellään, ei mies ole isä tuossa vaiheessa.
Liikuttavaa, kun täysin tietämätön tampio yrittää päteä. Ja joo, meni henkilökohtaiseksi, kun ei tälle voi mitään järkevää edes sanoa. Niin pihalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni liikkuu missä haluaa, sillä on omat harrastuksensa. Minä halusin ja haluan olla lapsieni elämässä mukana, se on minulle maailman tärkein asia, tietysti neuvolaan mieskin menee, eihän hän muuten mikään mies edes ole jos ei lapsen asiat kiinnosta.
Liikuttavaa, kun täysin tietämätön tampio yrittää päteä. Ja joo, meni henkilökohtaiseksi, kun ei tälle voi mitään järkevää edes sanoa. Niin pihalla...
Voi pientä spermaviemäriä. Luuletko olevasi äiti kun saat keskenmenon?
Vierailija kirjoitti:
Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.
Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.
Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.
Lähes kaikki naiset ovat siis raiskaajia.
Miten se hyväksytään, jos kerran se lainmukaan on väärin?
Älä mene sänkyyn epäluotettavien naisten kanssa. Sinun tapauksessa siis älä mene ollenkaan, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikalla myöskään syntynyt lapsi, joka kuolee vaikka 2 vuoden iässä, niin sen lapsen vanhemmat eivät ole enää äiti ja isä kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu sua oikein riivaa? Sä oot ihan saatanan mielisairas tyyppi ja sun ainoa oikea paikka on suljettu laitos. Hae apua, sä tarvitset sitä!
Otsikkoon: Niinhän naiset tekevät koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu sua oikein riivaa? Sä oot
Kultapieni, minä en näitä miesvihaketjuja tehtaile. Painu helvettiin jos et viihdy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.
Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.
Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.
Lähes kaikki naiset ovat siis raiskaajia.
Miten se hyväksytään, jos kerran se lainmukaan on väärin?
Älä mene sänkyyn epäluotettavien naisten kanssa. Sinun tapauksessa siis älä mene ollenkaan, koskaan.
Vaikea todistaa miehenä. Naiset kyllä tietää olevansa raiskaajia mutta teidän moraali
Jospa keskityt panemaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sut olisi pitänyt abortoida. Niin sairasta settiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ei käy flaksi, koska sosiaaliset taidot on vähän hakusessa eikä ulkonäkö riitä kompensoimaan. Harmillinen yhtälö sinänsä.
Niin no. Turkissa pärjäisi 500e/kk, jos muuttaa telttaan tai asuntoautoon ja käy ruokajonossa. ResQ apistakin saa ruokaa. Aapee vaan avaa nyt sen Tinderin Turkin päässä. Google translate kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Turkissa pärjäisi 500e/kk, jos muuttaa telttaan tai asuntoautoon ja käy ruokajonossa. ResQ apistakin saa ruokaa. Aapee vaan avaa nyt sen Tinderin Turkin päässä. Google translate kääntää.
Muuten hyvä suunnitelma, mut pari juttua hannaa.
1) Ap:n kaltaiset mieeht ei selviä yksin ulkomailla.
2) Ei varsinkaan köyhinä asuntoautossa ei-länsimaassa.
3) Siellä Turkissa pitäis osata vielä enemmän tapoja kuin Suomessa ja kun sosiaaliset kyvyt on muutekin se ap:n heikko kohta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.
Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.
Miksi haluat sen vain miehiltä?
Koska vain miehet voivat olla isiä. Koska suurinosa rikoksentekijöistä on miehiä. Naiset niin harvoin, että se olisi varojen tuhlausta.
Eri
Naisten rikollisuus tulisi esille paremmin, sitäkö pelkäät?
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mut meistä aika harva elää asenteella miehet vs. naiset. Sukupuolisotaa joo jotkut trollit yrittää, mut harvempi siihen lankeaa. Useimpien ihmisten elämässä on tärkeitä miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia.
Se, että miehet tekevät suurimman osan rikoksista, ei saa minua vihaamaan miehiä yleisesti. Se, että rikollinen nainen jää kiinni tekosistaan, ei ole minulta pois.
Jospa keskityt panemaan miehiä?
--
Jospa lopettaisitte raiskaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on suostumuksesta.
Jos ei voi puolisoonsa luottaa niin kannattaako edes harrastaa seksiä?
Mutta ymmärrämme jokainen että tuo on vain naisten tapa käsitellä omia rikoksiaan. Ettehän koe tekevänne mitään väärää vaikka hukutatte oman vauvanne.
Suostumukseen ei liity se, mitä lääkkeitä toinen syö, tai onko heillä laitettu piuhat solmuun. Jos annat jollekin spermaasi niin sen jälkeen se sitten on hänen ja saa toimia sen kanssa kuin parhaaksi näkee. Voit pitää sperman itselläsi käyttämällä kondomia.
Suostumus tarvitaan kahteen asiaan:
1. Siihen, että harrastetaanko seksiä vai ei
2. Siihen että osuvatko sukuelimet toisiinsa. Jos väliin laittaa kondomin niin sitten sukuelimet eivät koske toisiinsa ja raskauden ja tautien mahdollisuus on huomattavasti pienempi
Miksi et vain pidä huolta siitä spermastasi ja käytä sitä kumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.
Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.
Miksi haluat sen vain miehiltä?
Koska vain miehet voivat olla isiä. Koska suurinosa rikoksentekijöistä on miehiä. Naiset niin harvoin, että se olisi varojen tuhlausta.
Eri
Naisten rikollisuus tulisi esille paremmin, sitäkö p
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mut meistä aika harva elää asenteella miehet vs. naiset. Sukupuolisotaa joo jotkut trollit yrittää, mut harvempi siihen lankeaa. Useimpien ihmisten elämässä on tärkeitä miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia.
Se, että miehet tekevät suurimman osan rikoksista, ei saa minua vihaamaan miehiä yleisesti. Se, että rikollinen nainen jää kiinni tekosistaan, ei ole minulta pois.
Jotku trollit...
Viestit missä naiset haukkuvat miehiä saavat tuhansia tykkäyksiä. Se ei ole yksittäinen trolli leikkimässä sukupuolisotaa, se on naiset.
Incelien selityksiä. Kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat suhteessa/naimisissa ja suurin osa perheellisiä.
Loppujen lopuksi nämä nämä itseään hyväksi mukavaksi tavalliseksi mieheksi itseään tituleeraavat miehet eivät tuo suhteeseen muuta kuin tuon "olen tavallinen hyvä mukava mies" mantransa. Samalla katkerana vingutaan niistä jotka ovat elämässään onnistuneet.
Ei sellaista jaksa.