Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2061/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2020 Suomessa oli noin 1,2 miljoonaa perhettä, joista suurin osa on aviopareja ja heillä on lapsia. Sen lisäksi on seurustelevia pareja, joita ei ole tilastoitu lainkaan.

"Parisuhdemuodot vaihtelevat iän ja sukupuolen mukaan. Suomalaisista 18-79-vuotiaista suurin osa elää parisuhteessa, ja sekä naisista että miehistä noin seitsemän kymmenestä on parisuhteessa" (Väestöliitto)

n. 70 % miehistä on siis päässyt  parisuhteeseen. Tuskin he kaikki avaruuslentäjäkirurgeja ja miljonäärejä ovat.

Vierailija
2062/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää esimerkkejä: naisilta otetaan raskauden yhteydessä sp-testit. Kerrotaan että se on lapsen etu eikä kukaan pillastu verovarojen väärinkäytöstä. Odotas kun ehdotetaan että isyystesti (edullisempi kuin tuo) tehtäisiin myös, samalla "lapsen etu" verukkeella.

Ne testit otetaan mm. sen vuoksi, että jos äidillä olisi vaikkapa HIV, se pitäisi huomioida synnytyksessä sekä lapsen että kätilöiden turvallisuuden takaamiseksi - lapselle myös pitäisi aloittaa heti syntymän jälkeen estolääkitys ja imetys olisi mahdotonta. Osa sukupuolitaudeista voi myös aiheuttaa sikiövaurioita.

Eiköhän

"Aivan kuten sp-tautienkin testaus on todella harvoin merkittävä. Kyllä nainen tietää onko sillä taudit vai ei."

Lapselle ei tule terveydellistä haittaa siitä, elääkö biovanhemman kanssa vai ei. Sp-taudista tulee.

Jos sen taudin aina tietäis, eivät miehet niitä kotiin tois. Kai nyt sen verran älliä on, et Pattaya-matkan jälkeen käydään ensin hakemassa lääkitys. Mutta ei, kaikki tuliaiset vaimolle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.

Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa  asunnossa koska mulla on siihen varaa.

Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?

He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.

En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns korkeampaan laatuluokkaan kuulun.

Mikään mitä itsestäsi kerroit, ei viittaa mihinkään laatuun. Mutta hienoa, jos löydät tasoistasi seuraa. 

Vierailija
2064/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ap:lle maahanmuuttajanaisia. Heitä alkaa olla Suomessa jo todella paljon ja eri kansallisuuksia. Heille tosiaan kelpaa se "työssä käyvä" mies, jolla vielä suhteellisen terveelliset elämäntavat. Suomalainen nainenhan on todella nirso. Pois lukien ne, jotka aivan loputtomasti sietävät väkivaltaista, päihderiippuvaista yms. miestään. Nämä ovat niitä hoitajia ja hoivaajia,  jotka luulevat kykenevänsä parantamaan miehen omalla rakkaudellaan.

Älä kuitenkaan sorru ulkolaisen naisen kanssa mihinkään idealismiin, pyyteetön rakkaus ei ehkä ole hänen tärkein motiivinsa. Tämän kun hyväksyt ja otat huomioon, niin anna mennä. Joka tapauksessa saat todennäköisesti  parempaa kohtelua kuin suomalaiselta kanssasisarelta.

Nainen ei koskaan tarjoa pyyteetöntä rakkautta joten mikä ero?

Vierailija
2065/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta hyväksytään miesten raiskaus systemaattisesti eikä siihen puututa yhteiskunnallisella tasolla.

Lainsäädännön mukaan suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä. Valehtelemassa ehkäisystä tai poistamalla sen salaa aktin aikana tekee siis aktista rais kauksen koska siihen ei ole suostumusta.

Silti naiset valehtelevat ehkäisystään jatkuvasti, eivätkä ole avoimia esimerkiksi sen suhteen että pillereiden käyttö oikein ei ole heidän juttunsa.

Lähes kaikki naiset ovat siis raiskaajia.

Pysyttelpä siis kaukana naisista. Ongelmasi on näin ratkaistu.

Ei ole minun ongelmani vaan yhteiskunnan.

Etkö tuomitse raiskauksia? Ne eivät ole ongelma?

Jokainen raiskaus on ongelma. En tunne yhtäkään miestä joka olisi raiskattu kuvailemallasi tavalla (yhden tutun miehen on toinen mies raiskannut), kaikki ovat olleet onnessaan isäksi tulosta ja yleensä lasta vielä yritetään pidempi aika.

Tunnen useamman raiskatun naisen. 

Jokainen mies jolle on valehdeltu ehkäisystä on rais kattu. Sillä ei ole merkitystä onko nainen tuomittu asiasta.

Vierailija
2066/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies jolle on valehdeltu ehkäisystä on rais kattu. Sillä ei ole merkitystä onko nainen tuomittu asiasta.

Minun mielestäni myös mies on raiskattu jos kondomi on otettu pois. Olen siitä samaa mieltä. Tuollainen vain on aivan äärimmäisen harvinaista, koska yleensä mies huomaa kyllä jos kondomin toinen ottaa pois. Miehen kannattaa pitää spermastaan tarkkaa huolta jos ei isäksi halua, jos sen naiselle lahjoittaa niin sitten se sperma on naisen hallussa ja päätäntävallan alla. 

Vierailija
2067/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kts. linkattu lakiteksti

Vaaditaan odottavan äidin suostumus. Ei ne testejä salaa teetä.

Tottakai vaaditaan. Ei Suomen kaltaisessa maassa mitään pakkotestejä keneltäkään oteta. Mutta testi ei silti ole odottavan äidin erikseen pyytämä. Itselläni on hämärä muistikuva (omat lapset jo teinejä) että samalla olisi otettu muitakin testejä, eli nuo olivat vain verikokeen yksi osa. Kannattaa nyt muistaa, että koko neuvola on vapaaehtoinen, ei tämä maa mikään diktatuuri ole.

Jos mies kokee tällaisen testin häiritsevänä tai epäluottamuslauseena itselleen, niin hänen kannattaa pidättäytyä lapsenteosta kokonaan. Vähän uhmaikäiset v

"Tiedätkö miksi asenne on "kaikki testataan" ?

Juuri sen vuoksi, ettei mies ala miettimään miksi nainen haluaa testit. Tilanne ei eroa mitenkään. "

Voi luoja tätä typetyyttä. Ei testaajia kiinnosta hevon takamusta miesten fiilikset asiasta. Kiinnostaa vain ja ainoastaan vauvan terveys. 

Sama asenne isyystesteihin. Ei kyse ole naisten tunteista vaan lapsen oikeuksista joita nyt rikotaan

Vierailija
2068/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.

Miksi haluat sen vain miehiltä?

Koska vain miehet voivat olla isiä. Koska suurinosa rikoksentekijöistä on miehiä. Naiset niin harvoin, että se olisi varojen tuhlausta. 

Eri

Naisten rikollisuus tulisi esille paremmin, sitäkö pelkäät?

Vierailija
2069/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se isyyden määrittely pitäisikin purkaa. Keinoalkuisilla oikeus tietoon biologisesta vanhemmista toteutuu paremmin kuin aviossa.

Siksi testit kaikille. Lapsen etu, ei äidin tunteet.

Äidin tunteet? Mihin viittaat?

Äiti kokee tulleensa loukatuksi kun mies teettää isyystestit.

Kysehän on vain siitä että mies fiksuna varmistaa lapsen oikeuksien biologisiin vanhempiinsa.

Mihin perustat väitteesi, että äiti kokee tulleensa loukatuksi? En ole huomannut ainakaan tässä ketjussa kenenkään sanoneen, että olisi loukkaantunut miehen tekemästä isyystestistä. Se, että huomaa miehen epäilevän isyy

"Nyt toisesta sönkötät kuinka se on lapsen etu, ja toinen ei olekaan (vaikka se on kirjattu lakiin)"

Ei kukaan estä isyyden tutkimista. Siitä vaan tutkimaan. Jos et ole naimisissa (toivottavasti et), lastenvalvojan kautta se on vieläpä ilmaista.

eli sama pätee sp-tauteihin. Jos nainen epäilee niin siitä vain tutkimaan. Verovarojen väärinkäyttöä testata jokainen

Vierailija
2070/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.

Miksi haluat sen vain miehiltä?

Järjen käyttö on sallittua. Kuinka todennäköisesti synnyttäneen naisen äitiys on kyseenalainen? Mihin tarvitaan DNA testi, kun se synnyttäjä on, usein todistajien läsnäollessa, puskenut lapsen ulos?

Ent

"Juurihan kerrottiin kuinka sitä DNA-testiä voisi samalla käyttää muihinkin tarkoituksiin"

Naisten kohdalla harvoin tarvetta.

Älähän nyt, se että teidät tuomitaan harvemmin ei tarkoita että teette vähemmän rikoksia.

Pyhä Vulva -ajattelusta olisi aika päästä eroon.

Vierailija
2071/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen seurustelisitko ylilautalaisen kanssa tai antaisit seksiä

En vaikka saisin miljoonan. 

Ymmärräthän että tämä palsta vastaa ylilautaa?

Raiskaus- ja väkivaltafantasiat täälläkin ovat miesten kirjoittamia. Et sikäli juu.

Siellä naisviha, täällä miesviha.

Jokainen palstaa käyttävä nainen tukee miesvihaa

Vierailija
2072/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ihme että 85% lapsista on käenpoikasia kun naisten asenne on tuo

Miten sä jaksat papukaijana toistella tuota valhetta? Eikö tuo käy jo hieman vanhaksi? Ja saa sut näyttään ihan harvinaisen tyhmältäkin, niin tyhmältä että edes trollaaminen ei luonnistu. *haukotus*

Valitettavasti kyseessä ei ole vale.

Lähteitä edelleen odotellaan. 

Osaat etsiä itsekin, en ole piikasi.

Alan toimittamaan lähteitä kun alan saamaan niitä kaikista väitteistä joita miehistä esitetään.

Vierailija
2073/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää esimerkkejä: naisilta otetaan raskauden yhteydessä sp-testit. Kerrotaan että se on lapsen etu eikä kukaan pillastu verovarojen väärinkäytöstä. Odotas kun ehdotetaan että isyystesti (edullisempi kuin tuo) tehtäisiin myös, samalla "lapsen etu" verukkeella.

Ne testit otetaan mm. sen vuoksi, että jos äidillä olisi vaikkapa HIV, se pitäisi huomioida synnytyksessä sekä lapsen että kätilöiden turvallisuuden takaamiseksi - lapselle myös pitäisi aloittaa heti syntymän jälkeen estolääkitys ja imetys olisi mahdotonta. Osa sukupuolitaudeista voi myös aiheuttaa

"Aivan kuten sp-tautienkin testaus on todella harvoin merkittävä. Kyllä nainen tietää onko sillä taudit vai ei."

Lapselle ei tule terveydellistä haittaa siitä, elääkö biovanhemman kanssa vai ei. Sp-taudista tulee.

Jos sen taudin aina tietäis, eivät miehet niitä kotiin tois. Kai nyt sen verran älliä on, et Pattaya-matkan jälkeen käydään ensin hakemassa lääkitys. Mutta ei, kaikki tuliaiset vaimolle vaan.

Mies saa sen vaimoltaan joka oli Henryn nussittavana miehen ollessa työmatkalla ruotsissa.

Vierailija
2074/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni myös mies on raiskattu jos kondomi on otettu pois. Olen siitä samaa mieltä. Tuollainen vain on aivan äärimmäisen harvinaista, koska yleensä mies huomaa kyllä jos kondomin toinen ottaa pois. Miehen kannattaa pitää spermastaan tarkkaa huolta jos ei isäksi halua, jos sen naiselle lahjoittaa niin sitten se sperma on naisen hallussa ja päätäntävallan alla. 

Jos mies antaa suostumuksensa seksiin naisen ilmoittaessa että hän hoitaa ehkäisyn, se ei tarkoita suostumusta siihen että mies antaa naiselle spermaa ilman naisen ehkäisyä.

Ei tuo ole kovin vaikeaa jos yrität.

Miksi valehtelet pillereistäsi? Masuasukkia halusit niin kovin mutta kukaan ei suostunu?

Vierailija
2075/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pariutuminen on hankalaa. Kiinnitetään liikaa huomiota ulkoisiin ominaisuuksiin ja statuksiin tms. 

Aina noihin on kiinnitetty huomiota. Katso mitä tahansa disney-tarinaa. Ei se naisen hurmaava prinssi ole tavis.

Joo, Disney-tarinat onkin dokumentteja oikeasta elämästä.

😂

Vierailija
2076/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehet kasvavat ja oppivat, että maailma ei ole reilu? Jos jäät yksin niin jäät yksin. Kukaan eikä mikään ole mitään sinulle velkaa ja takaa parisuhdetta. Pois sieltä harhaisesta kuplasta.

Vierailija
2077/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?

Jos tavallinen eli siis yleinen miestyyppi olisi kaikkia noita, näyttäisivät meidän isyyskulttuuri, YH-äitien : -isien suhdanne ja perheväkivaltatilastot ihan eriltä. Perhekeskeiselle, kiltille ja hellälle miehelle on hitokseen kysyntää. 

Kiltti vain taitaa usein olla koodi miellyttäjä-konfliktinvälttelijälle, jonka sanaan ei voi luottaa ja hellä taas alistuvalle ja feminiiniselle, joissa ei ole ominaisuuksina vikaa muussa mielessä kuin että on totta, ettei juuri siitä pitäviä heteronaisia ole yhtä paljon kuin miehekkyydestä viehättyviä. 

Perheväkivaltatilastot? Perhebarometrin mukaan naiset kohdis

"Aikuisista uhreista 74 % naisia

Tietoon tulleen pari- ja lähisuhdeväkivallan yli 18-vuotiasta uhreista 6 800 oli naisia. Miesuhreja puolestaan oli vajaat 2 500. Naisuhrien määrä kasvoi 1,3 % edellisvuodesta ja miesuhrien 9,1 %."

Tilastokeskus 2023

Vierailija
2078/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies antaa suostumuksensa seksiin naisen ilmoittaessa että hän hoitaa ehkäisyn, se ei tarkoita suostumusta siihen että mies antaa naiselle spermaa ilman naisen ehkäisyä.

Ei tuo ole kovin vaikeaa jos yrität.

Miksi valehtelet pillereistäsi? Masuasukkia halusit niin k

Ehkäisy on yhteinen asia, ja se hoituu kondomilla. Jos nainen ei syökään pillereitä niin se olisi verrainnollista siihen, että mies sanoisi että piuhat on solmussa. Ei kannata tuollaisiin luottaa vaan käyttää sitä kondomia, ei tule tautejakaan. Jos yhdessä sovitun kondomin jompi kumpi seksin aikana ottaa luvatta pois niin se on selkeä raiskaus. 

Vierailija
2079/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aika pitkälle pääsee, MUTTA miehen täytyy pakostakin maksaa teiden kunnossapidosta, kunnan siisteydestä sekä erityisesti postin palveluista. Tuleeko tei

Mies käyttänee poliisin lupapalveluita. Mies saattaa käyttää poliisin muita palveluita tai palokuntaa. Mies käyttänee erilaista infraa sähkön, veden ja jäteveden osalta. Mies hyötynee yhteiskunnan sosiaalieduista välillisesti, kun tiukalle joutuneilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin omaisuusrikokset. Mies hyötynee völillisesti, että poliisi ja oikeuslaitos saa rikollisia vankilaan.

Vankiloissa miehet loisii yhteiskunnan piikkiin.

Vierailija
2080/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit eivät myöskään ole 100% varma ehkäisy, eli jos et isäksi halua niin ei kannata harrastaa seksiä. Ja käyttää kondomia jos isäksi tuleminen ei ole katastrofi, mutta haluaa sen mahdollisuuden olevan pieni.

Pidä spermastasi hyvää huolta, se on ehkäpä sinun kalleinta omaisuutta rahallisesti mitattuna. Tyhmästi lahjoitettu sperma voi tulla kalliiksi.