Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosituksia oikeasti pitkistä kuukautissiteistä?

Vierailija
09.07.2025 |

Ei kiitos kuukuppi-, tamponi-, kierukka- yms. Vastauksia, koska haen kokemuksia/suosituksia nimenomaan kuukautissiteistä. Käytän öisin Libressen ultra large+ wings ja tämäkin aiheuttaa ohivuotoja eteen tai taakse, vaikka ihan olen normaalipainoinen ja normaalikokoinen perse 😅

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuukautisalushousut myös poissuljettu vaihtoehto? Itse en jaksaisi tuollaisten vuotojen kanssa säätää siteiden kanssa.

Sittenkö viedään kuukautisveret taloyhtiön pesutuvalle pesukoneeseen? 

Mulla ongelma kestositeiden kanssa oli aina säilyttäminen ennen pesua. Vaikka sen huuhtelisi, se on likainen ja alkaa haista. Lisäksi ei meille mahdu pyykkikorien (2 kpl) reunoille kuivumaan kuin pari, kun miehen hikiset lenkkialushousut ovat yhdellä sivulla kuivumassa. Nuo korit ovat kaapissa ja ulos vedettäviä, joten sivuja, joille voi ripustaa jotakin, on kummassakin kaksi eli yhteensä neljä. Myös lapsen kestovaippailujen kanssa tuo huuhdeltujen, mutta pesua odottavien kappaleiden kuivatustila tuli nopeasti vastaan.

Mikset pese heti niitä

Tuntuu veden tuhlaukselta laittaa pesukone pyörimään yhden siteen takia. Ei tee mieli pestä samalla muita pyykkejä, kun kyseessä ovat veritahrat.

Vierailija
62/62 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatanan pitkä vïttu ap:llä oikein on???

Kuukautisveri valuu pyllyvakoa pitkin ja siksi verta voi päätyä pitkänä vanana aina häntäluun tienoille asti. Erityisesti se valuu noin, jos makaa selällään, mitä itse vältän aina kuukautisten aikaan.

Ei ole sitten kovin pitkä matka jos se häntäluuhun päättyy.

Kyllä mulla ainakin on pakarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme