Suosituksia oikeasti pitkistä kuukautissiteistä?
Ei kiitos kuukuppi-, tamponi-, kierukka- yms. Vastauksia, koska haen kokemuksia/suosituksia nimenomaan kuukautissiteistä. Käytän öisin Libressen ultra large+ wings ja tämäkin aiheuttaa ohivuotoja eteen tai taakse, vaikka ihan olen normaalipainoinen ja normaalikokoinen perse 😅
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautisalushousut myös poissuljettu vaihtoehto? Itse en jaksaisi tuollaisten vuotojen kanssa säätää siteiden kanssa.
Olen skeptinen toimiiko omien runsaiden kuukautisten kanssa öisin, ei sen kummempaa syytä oikeastaan, joten pitäisi varmaan tutustua aiheeseen enemmän. Ap
Voihan ne pukea vaikka sen normaalin side+alushousut setin päälle lisäsuojaksi, niin ei tarvitse ainakaan koko sänkyä pyykätä.
Always Extra Secure 5 taitaa olla pisin side minkä olen löytänyt ja itse asiassa ainoa, joka on tarpeeksi suuri ja imukykyinen. Harmi kun niiden päällysmateriaali muutettiin hilajttain huonommaksi (tosin pehmeämmäksi).
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin yöside. Musta paketti. Käytän näitä pelkästään, koska todella runsaat kuukautiset.
Lidlin siteet on halvempia ja käy muuten hyvin runsaille kuukautisille, mutta päiväsiteissä ihan oikeasti ne Suomessa valmistetut on laadultaan parhaita. Parempia kuin jotkin Always tai Libresset.
Jahas, vai tällainen taso tänään palstalla.. mutta kiitos asiallisille vastauksille. Jatkan tutkailua. Ap
Itse käytin aikoinaan öisin ennen kuin syy selvisi, vastasyntyneille valmistettuja vaippoja. Olisiko aihetta gynekologilla käyntiin ?
Jostain luin että kuukautisalushousuihin ei hyytyneet vuodot välttämättä imeydy.. En tiedä pitääkö paikkansa. Ja miten ne muutenkaan toimivat todella runsaiden vuotojen kanssa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautisalushousut myös poissuljettu vaihtoehto? Itse en jaksaisi tuollaisten vuotojen kanssa säätää siteiden kanssa.
Olen skeptinen toimiiko omien runsaiden kuukautisten kanssa öisin, ei sen kummempaa syytä oikeastaan, joten pitäisi varmaan tutustua aiheeseen enemmän. Ap
Voihan ne pukea vaikka sen normaalin side+alushousut setin päälle lisäsuojaksi, niin ei tarvitse ainakaan koko sänkyä pyykätä.
Minulla on todella runsaat menkat ja pidän (mustia) alushousuja (joissa suurin yöside) ja niiden päällä vielä kuukautisalushousut ja pyöräilyhousut. Nämä siis ulkohousujen alla ja öisin päällä. Muuten tulee veri läpi n. tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että kuukautisalushousuihin ei hyytyneet vuodot välttämättä imeydy.. En tiedä pitääkö paikkansa. Ja miten ne muutenkaan toimivat todella runsaiden vuotojen kanssa!?
Sehän on mahdottomuus, että sellaiset isot , puolen nyrkin kokoiset klöntit (mitä minultakin tulee) imeytyisivät housuihin, kyllä ne siihen materiaalin pintaan jäävät. On kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytin aikoinaan öisin ennen kuin syy selvisi, vastasyntyneille valmistettuja vaippoja. Olisiko aihetta gynekologilla käyntiin ?
Ei mitään vikaa missään, kaikki paikat hyvin tutkittu säännöllisesti. Ehkäisy ei ole vaihtoehto, koska yritys päällä. Kuukuppi ei istu enkä pidä siitä, kun joku sitä kyseli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Esim. myllymuksun tuotteita kehuttu.
Tena maxi, se on helskutin pitkä.
Minä laitoin aikoinaan vessapaperia paksun kerroksen peppuvakoon taiteltuna, patjasuoja ja pitkä yöside tietysti myös.
Kuukautisalkkareissakin on eri imukykyjä.
Onko ongelma siis vuodon määrä vai ohivuodot eli se että side ei pysy paikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla oli syynä runsaisiin kuukautisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten saatanan pitkä vïttu ap:llä oikein on???
Kuinka saatanan tyhmä sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Syy oli adenomyoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Käytä niitä yösiteitä. Ne on pidempiä kuin mitkään päiväsiteetLong siteet on yhtä pitkiä, mutta ohuempia. Yllättäen tuo ap:n ongelma on ratkennut suomalaisilla siteillä eli ostakaa suomalaisia tuotteita.
Itse lopetin vuokkosten ostamisen, kun he alkoivat tekemään miesten siteitä miehille, mutta eivät tee naisten siteitä naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen side ristikkäin päälle.
Eikö ennemmin jatkoksi eikä ristikkäin? Ohis
Nimenomaan leveyssuunnassa takapuolelle.
Mulla takapuolen tahrat tulevat pitkänä kaistaleena pitkin pyllyvakoa, eivät niinkään leviä sivusuunnassa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kuitenkin, että miksi säätää epämukavien siteiden kanssa, kun kuukuppi ois paljon kätevämpi eikä tarvi viritellä rättejä ristiin rastiin?
Mulle kuukuppi aiheuttaa niin kovat supistukset, etten pysy olemaan sen kanssa, nukkumisesta puhumattakaan. Eli se ei sovi kaikille.
Minun piti pitkään lukea tuota otsikkoa että mistä tissiteistä nyt on kyse.