Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää

Vierailija
09.07.2025 |

Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.

Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."

Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.

Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana miesten mieleinen

160-130-100?

Vierailija
42/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole yksikään mies kommentoinut mun 175 cm pituutta negatiivisesti. Naiset sen sijaan ovat haukkuneet liian pitkäksi ja "ai kauhee ku oot iso, en haluis olla yhtä pitkä kuin sä".

Minä olen 175.5 cm pitkä nainen. Yksikään nainen ei ole kommentoinut mua liian pitkäksi. Yksi mua lyhyempi mies kyllä. Mutta oli vaan kade kun oli mua lyhyempi ja siis myös muutenkin "lyhyempi". 

Mun kehosta on haukuttu varmaan jokaikinen osa. Jostain syystä joillain naisilla/tytöillä on ollut tarve painaa mua alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit, kuninkaalliset, useimmat menestyneet Hollywood-näyttelijät.... kaikki pääsääntöisesti pitkiä.

Hobittien mielipiteitä ei kannata kuunnella.

Vierailija
44/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan pitkät ihmiset saivat pilkkanimen pitkä-Arvo tai pitkä-Kaisa. Nykyään pitää taas olla mahdollisimman pitkä.

Vierailija
45/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset haluaa pitkän 180 cm miehen. Tapasin naisen joka oikein kauhistui kun olen niin lyhyt 167 cm ja se kertoi että haluaa 180 cm miehen. Nainen oli 158 cm pitkä.

Vierailija
46/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

166,8 cm olen sorjalta varreltani.

Minusta tämä on oikein hyvä.

On reilusti minua lyhempää kanssasisarta..

kuin myös päätä pidempää.

Koska ryhtini on niin hyvä, ilmeisesti 

vaikutan mittaani hieman pidemmältä.

Näin on sanottu. Pitkähköt raajani ehkä

vielä lisäävät pituuden vaikutelmaa. 🤔

Vierailija
47/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin."

Ja silti kerrotaan, että miehet eivät halua kumppania joka näyttää jättiläiselle. Jos olisin yhtään enemmän salaliittoteorioihin päin, niin sanoisin selitykseksi että pituus merkitsee naisille useammin, mutta eihän se niin voi mennä... vai voiko muka?

Vierailija
48/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee kullillasn ja naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri. Miehet pinnallisesti etsivät hyvää pillua ja näyttelyesinettä, joten tämä on lopputulos. 

Tästä syystä naisten ei kannata ottaa miehiä vakavasti koskaan, ja parisuhteeseen kannattaa ryhtyä vain, jos hyötyy siinä ja paljon, koska miehet hyötyvät aina parisuhteessa, nainen harvoin. Minkään ATM miehen ja harvan taviksen kanssa ei kannata ryhtyä mihinkään, niistä ei ole naiselle mitään iloa eikä hyötyä.

Suurin osa miehistä ei oikeasti voi rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa kuin kaunista naista, siksi miehet eivät ollessaan parisuhteessa tavallisen tai ruman naisen kanssa viitsi panostaa. Ottavat vain sen hyödyn, minkä saavat paremman puutteesa- pillun lähinnä ja talouskoneen.

Vierailija
49/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olet lähemmäs 180 senttinen ja hieman pyöreä, niin tsäänssit on ihan nollassa

Kelpaako sinulle itsellesi itseäsi hieman lyhyempi kantis? Tuntuu, että pituus-, ulkonäkö-  ja varakkuusvaatimukset koskevat vain suomalaisia.

Vierailija
50/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään huoli hinteliä ja lyhyitä jämämiehiä. 

Vierailija
51/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.. Minä olen 164 cm ja saan aina kuulla miten pieni olen. Olen aina luullut että se on negatiivinen asia. Yksi mun miesystävä kutsui mua tontuksi, jonka koin todella loukkaavana. 

Toisaalta musta on ollut kiinnostuneita yli 190 cm pitkät miehet. Eli ehkä se on kuitenki mieltymys-kysymys. Toiset tykkää, et nainen on pieni ja lyhyehkö. Toiset tykkää et nainen on sellanen mallin pitkä, yli 170 cm.  

Vierailija
52/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen pitkä ja hoikka nainen kyllä saa edelleen paljon huomiota. Ongelmaksi tietenkin muodostuu, jos nainen on ruman ja lihavan lisäksi romuluinen 185-senttinen. 

Luultavasti työtönkin vielä.

Vierailija
53/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelee kullillasn ja naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri. Miehet pinnallisesti etsivät hyvää pillua ja näyttelyesinettä, joten tämä on lopputulos. 

Tästä syystä naisten ei kannata ottaa miehiä vakavasti koskaan, ja parisuhteeseen kannattaa ryhtyä vain, jos hyötyy siinä ja paljon, koska miehet hyötyvät aina parisuhteessa, nainen harvoin. Minkään ATM miehen ja harvan taviksen kanssa ei kannata ryhtyä mihinkään, niistä ei ole naiselle mitään iloa eikä hyötyä.

Suurin osa miehistä ei oikeasti voi rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa kuin kaunista naista, siksi miehet eivät ollessaan parisuhteessa tavallisen tai ruman naisen kanssa viitsi panostaa. Ottavat vain sen hyödyn, minkä saavat paremman puutteesa- pillun lähinnä ja talouskoneen.

Eli vain kauniiden kannattaa alkaa parisuhteisiiin? :D

Vierailija
54/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän vielä ulkona sopivan pitkän naisen jonain päivänä, joka on ystävällinen ihmisille. Sähkön kautta tapaan vain ilkeitä naisia.

Vierailija
55/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen voi olla ihan ok, jos yleisvaikutelma on siro. Riski siitä että mennään sotanorsun puolelle on kuitenkin suuri.

Ite olen ainakin tosi siro, painan 62 ja olen yli 180. Silti ei mua ole koskaan lähestytty kun aina sai kuulla et kaikki naiset saa lähestymisiä

Samaan aikaan:

"Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin."

Vierailija
56/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hollannissa, olen lomalla Suomessa. Suosittelen Hollantia kaikille pitkille naisille! Siellä kaikki ovat pitkiä. Itsellä oli tämä tilanne kuin näillä naisilla, mutta lähdin vaihtarikso Hollantiin ja siellä ensimmäistä kertaa tunsin itseni normaaliksi. Ja miesseuraa riitti, aviomieskin löytyi sieltä.

Suomalaiset miehet on lyhyitä ja heillä on myös todella huono itsetunto. Kannattaa etsiä miestä muualta.

Vierailija
57/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset haluaa pitkän 180 cm miehen. Tapasin naisen joka oikein kauhistui kun olen niin lyhyt 167 cm ja se kertoi että haluaa 180 cm miehen. Nainen oli 158 cm pitkä.

Jos olisin asettanut näin tarkan luvun, niin minulta olisi jäänyt saamatta akateeminen, hyvässä työssäoleva, ei tupakoi, kohtuudella alkoa, urheilullinen, huumorintajuinen, luotettava mies, 179 cm. Siis sentin takia.

Vierailija
58/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkillä naisilla on enemmän testosteronia 

Vierailija
59/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta ottaa tjurbaan kerran kuussa.

Vierailija
60/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olet lähemmäs 180 senttinen ja hieman pyöreä, niin tsäänssit on ihan nollassa

Todellisudessa sulla on rantapallon kokoinen pötsi mitä peittelet pitkällä paidalla. Pitkä nainen kun lihoo on tämä sitten tosi iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi