Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää

Vierailija
09.07.2025 |

Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.

Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."

Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.

Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen syy on tämä: pitkillä ei ole tissejä.

Vierailija
22/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava keskustelu. Mallit ovat aina yksin, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen pitkä ja hoikka nainen kyllä saa edelleen paljon huomiota. Ongelmaksi tietenkin muodostuu, jos nainen on ruman ja lihavan lisäksi romuluinen 185-senttinen. 

Vierailija
24/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät että muna on liian pieni tyydyttämään isoa p*****. (Vaikka se iso p**** voi olla lyhyelläkin naisella)

Vierailija
25/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole yksikään mies kommentoinut mun 175 cm pituutta negatiivisesti. Naiset sen sijaan ovat haukkuneet liian pitkäksi ja "ai kauhee ku oot iso, en haluis olla yhtä pitkä kuin sä".

Vierailija
26/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 182 ja mies 188. Paljon ennen Tinder aikaa... en ole saanut negatiivista palautetta pituudestani.

Tämä.

Vierailija
27/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta paskalta välttyy täysin kun ei ole Tinderissä. 

Siellä roikkuvat mt-ongelmaiset luuserit.

Vierailija
28/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin 190 cm miehenä pitkätkin naiset kiinnostavat, mutta heillä on myös vaatimuksia pituuden puolesta.

Vierailija
29/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 180+ naaras tänne ja heti!!!

M 178cm

Sinulla onkin terve itsetunto, eli juuri sitä, mitä pitkä nainen mieheltään haluaa. 

Vierailija
30/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisissa taitaa olla nyt lyhyttä väkeä.

Vierailija
31/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava keskustelu. Mallit ovat aina yksin, vai?

Niinnkun eivät löydä tarpeeksi pitkää tai tarpeeksi varakasta miestä.

Vierailija
32/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen syy on tämä: pitkillä ei ole tissejä.

Rehellinen syy: lyhyillä miehillä ei ole aivoja. Mutta ei kukaan edes halua pihatonttua.

Vierailija
33/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole yksikään mies kommentoinut mun 175 cm pituutta negatiivisesti. Naiset sen sijaan ovat haukkuneet liian pitkäksi ja "ai kauhee ku oot iso, en haluis olla yhtä pitkä kuin sä".

Sanovat juuri päinvastoin. Mitä sairaita kavereita sinulla on.

Vierailija
34/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät että muna on liian pieni tyydyttämään isoa p*****. (Vaikka se iso p**** voi olla lyhyelläkin naisella)

Vinkki vitonen: muna on siinä hommassa vain miestä varten. Miehet ei yleensäkään osaa tyydyttää naista vaan ainoastaan itsensä.

Nainen saa eniten orkkuja itsekseen. Parisuhteessa olevat kaikkein vähiten. 

Vierailija
35/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh

huh huh

Sinä olet pahkasika. 

Vierailija
36/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle 180+ naaras tänne ja heti!!!

M 178cm

Sinulla onkin terve itsetunto, eli juuri sitä, mitä pitkä nainen mieheltään haluaa. 

Niinpä. Olin aivan hullaantunut itseäni 3 cm lyhyempään mieheen, joka ei todellakaan kysellyt mitä mieltä olen hänen pituudestaan. Hän oli aivan ihana, tuoksui ihanalta, puhui ihanasti ja oli hyvä rakastaja.

Vierailija
37/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin miksei mua ole koskaan elämässäni lähestytty. Olen 182cm nainen. Nykyään kyl seurustelen mutta piti ettiä mies ihan itse ja onneksi häntä ei haittaa pituuteni ja hän on myös minua lyhyempi.

Vierailija
38/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen voi olla ihan ok, jos yleisvaikutelma on siro. Riski siitä että mennään sotanorsun puolelle on kuitenkin suuri.

Ite olen ainakin tosi siro, painan 62 ja olen yli 180. Silti ei mua ole koskaan lähestytty kun aina sai kuulla et kaikki naiset saa lähestymisiä

Vierailija
39/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 175.5 cm pitkä nainen. Yksikään nainen ei ole kommentoinut mua liian pitkäksi. Yksi mua lyhyempi mies kyllä. Mutta oli vaan kade kun oli mua lyhyempi ja siis myös muutenkin "lyhyempi". 

Vierailija
40/141 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pitkille naisille on tarjolla vain lyhyitä miehiä ja pitkille miehille lyhyitä naisia. Ei mene tässäkään nallekarkit tasan. 

Siksi koska pitkät miehet ja lyhyet naiset voivat valita - ja he valitsevat toisensa. Tiedän tämän, koska olen itse pitkä nainen. Pitkiä miehiä EI kiinnosta pitkät naiset, vaan hekin mieluummin ottavat sen sirorakenteisen taskuvenuksen kumppanikseen. Oma mieheni on hieman lyhyempi, ei vaivaa minua, eikä miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi