Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
'''Samalla tavalla Andreakin alkuun puhui avoimesti ja Richardin tavoin innoissaan, kuinka seksi sujuu, kunnes alkoi kehitellä syitä, miksei enää kiinnosta.'''
Heh, ei tarvi olla mikään Einstein kun jo keksii että mikähän se syy mahtaapi olla...
Mitä tarkoitat? Andreahan on ties kuinka monta viikkoa jauhanut siitä yhdestä kommentista, jonka Richard sanoi selvästi liioitellusti ja ylpeänä heidän suhteestaan ja kaikki reagoi siihen ainoastaan ja vaan positiivisesti sekä kannustaen, kunnes Andrea päätti tehdä siitä valtavan numeron ja loukkaantua niin verisesti, että parempi olisi vaan ollut suoraan sanoa, ettei suhde todellisuudessa enää muutenkaan kiinnosta ja lähteä, eikä luoda Richardille turhaa toivoa suhteen elpymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein usko tuota. Jos itse ovat vastuussa kaikesta lookistaan, luulenpa että heillä on sitten yhteistyökumppanit eli sponsorit, jotka tarjlavat osallistujille meikit, hiukset ja vaatteet. Eihän tuonne olisi monella varaa mennäkään, jos omasta pussista pitäisi maksaa, ettei näyttäisi homssuiselta kadun asukkaalta. Moni on maininnut senkin, että kuvausten aikana ovat tulottomia, ja osalliatuminen on taloudellinen uhraus heiltä. Palkkatulot ja yritystoiminta ovat jäissä. Joku (Tori?) mainitai puoli vuotta, six months.
Tässä asiassa osallistujat on kyllä tosi epätasa-arvoisessa asemassa. Mikäs siinä jos työt sujuu läppäriltä ja vaikka toimistokin sattuu sijaitsemaan Sydneyssä. Mutta monille muille tää on tosiaan kyllä aikamoinen taloudellinen uhraus.
Mitä ajattelet osallistujien normaalipalkkojen olevan ja vastaavasti siitä, että mitä heille ohjelmassa mukana olosta maksetaan?
Mua ihmetyttää tää. Olen aina ajatellut ilman muuta että ne illallismekot maksetaan tuotannon puolesta. Usein naisilla on ollut (eri iltoina) hyvin samankaltaisia asuja, joten olen ajatellut että jostain katalogista he saa niitä valita.
Luulen että käyvät tyttöporukalla ostoksilla ja samasta liikkeestä ostavat samantyyliset mekot. Voivat saada ehkä alennuksiakin kun sanovat missä tulevat näkymään. Arvaukseni vaan.
No olen kyllä vähän Richien kanssa samaa mieltä siitä, että Andy kantaa mukanaan vanhoja traumojaan. Toki Richien puheet oli vähän kyseenalaisia, mutta siitä ei Andy ole selvästi päässyt yli eikä yritäkkään päästä, siltä se vaikuttaa. Vaan pientaloissa loukkaantumisen tunteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tää. Olen aina ajatellut ilman muuta että ne illallismekot maksetaan tuotannon puolesta. Usein naisilla on ollut (eri iltoina) hyvin samankaltaisia asuja, joten olen ajatellut että jostain katalogista he saa niitä valita.
Luulen että käyvät tyttöporukalla ostoksilla ja samasta liikkeestä ostavat samantyyliset mekot. Voivat saada ehkä alennuksiakin kun sanovat missä tulevat näkymään. Arvaukseni vaan.
Ne ei kyllä kuvausten aikana taida edes päästä mitenkään vapaasti shoppailemaan tai minnekään muuallekaan ilman lupaa. Siinäpä tosin taas yksi syy pysyä ohjelmassa mukana loppuun asti, jos/kun on jo etukäteen hankkinut juhlapukuja ja muita asua koko ajalle, niin haluaa todennäköisesti päästä niitä myös käyttämään ja näyttämään. Toisaalta mietityttää, että onko ne sarjasta nopeasti poistuneet edes varautuneet asujensa puolesta olemaan mukana loppuun asti vai jääkö heiltä vaan sitten valtava määrä ohjelmaa varten varattuja vaatteita käyttämättä.
Käyhän ne lenkilläkin ja baareissa, monesti puhuvat ohimennen mitä on touhunneet vapaa-ajallaan. Miksei siis ostoksilla?
Vierailija kirjoitti:
Käyhän ne lenkilläkin ja baareissa, monesti puhuvat ohimennen mitä on touhunneet vapaa-ajallaan. Miksei siis ostoksilla?
Enemmän on mielestäni tullut esiin sitä, etteivät saa poistua vaikka haluaisivatkin. Saran kohdallakin alkuun vaikutti siltä, että viettää aikaa muiden naisten kanssa ja he saa vapaasti lähteä viettämään iltaa kaupungille, mutta kun eksän tapailua käsiteltiin niin kävikin ilmi, että oli erikseen anonut ja saanut pitkän viikonlopun vapaaksi. Useinhan ne vaan poistuu toiseen huoneeseen tai vastaavaan toiseen huoneistoon samassa rakennuksessa, jos haluaa olla erillään puolisostaan. Jos käyvät kävelyillä, niin Ilmeisesti ihan vaan siinä rakennuksen ympärillä. Oletettavasti samassa rakennuksessa olevalla kuntosalilla käynti on sallittu, kun usein viittaavat keskustelleensa siellä tai rakennuksen käytävillä. Voisi myös kuvitella, että parit ja ainakin ystävystyneet henkilöt viettää enemmänkin aikaa keskenään, mutta ainakin jollain illallisella jäi mieleen kommentti, josta kävi ilmi, etteivät olleet tavanneet illallisten välillä.
Mitähän muuta kuin julkisuutta tuo Jack hakee roikkuessaan suhteessa, missä Tori ei tyyppinä kiinnosta yhtään? Tori sen sijaan on täysin sokea ja umpirakastunut ja kestää pitkään seksittömyyden ja aivan kaiken skeidan Jackin taholta jopa puolustaen sitä henkeen ja vereen.
Suhdehan jatkuu pitkään ohjelman jälkeen ja onkohan parin dynamiikassa jotain mikä ei näy, liikuttaako jokin Torissa kuitenkin Jackin tiedostamattomia psyyken rakennelmia, kokeekohan jotain turvaa siinä, kun joku kerrankin puolustaa häntä? Mutta niin kylmä, itseään täynnä ja kaikkia muita syyttämällä ja puhumalla ulos luikerteleva tyyppihän tuo Jack on, uskoo itsekin valheisiinsa.
Vaikka nämä ohjelmat ovat pääosin käsikirjoitettuja, jaksan seurata, kun ihmismielen kiemurat kiinnostavat eikä niitä aitoja tunteita ja reaktioita käsikirjoituskaan pysty kokonaan piilottamaan.
Olen samaa mieltä! Antaisivat nyt Torin ja Jackin olla, mutta jokaisessa jaksossa nostetaan turhaan esille. Todellista kiusausta johon asiantuntijatkin syyllistyvät. Kaivamalla kaivetaan ilkeyksia esiin.
Kateutta ja juoruilua on ihan liikaa.
Tuo Timothy on oikein kunnollisen miehen irvikuva. Minun inhokki ykkönen.😡
Ylivoimainen ykkönen naisista on Lauren. Todella ilkeä ja kateellinen silmiensä pyörittäjä.😡
sotkeutuu liikaa muiden suhteisiin.
Richardista näki heti ensisilmäyksellä, että nyt on kyseessä varsinainen kammotus mieheksi. Ihmeen hyvin kuitenkin saa huiputettua ihmisiä luulemaan, että on niin ihana ja kiltti mies ah niin "viehättävällä" mesoamisella ja tekoitkulla, kunnes...
Ne juuri ja juuri estetyt raivokohtaukset (pelottavasti alaleuka eteen työntyneenä ja suupielet alaspäin) antavat ymmärtää, että tämä mies sataprosenttisen varmasti lyö naisia. Saa hädin tuskin pidäteltyä vihansa nyt, kun on tv-ohjelmassa, jossa se tulisi ilmi jopa neljän seinän sisältä. Normaali mies ei saa raivareita kaiken kansan edessä, jos nainen ei halua suudella tai "lick-suck-fuck".
Luuleeko tämä 62-vuotias (hahhah, joko valehtelee ikänsä tai näyttää "nuorekkaasti" kymmenen vuotta vanhemmalta), että naisen saa omakseen vaatimalla, huutamalla ja tekoitkemällä?
Räsykaula-Richard onnistuu olemaan jopa karseampi kuin Jack, ja se on jo saavutus sinänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein usko tuota. Jos itse ovat vastuussa kaikesta lookistaan, luulenpa että heillä on sitten yhteistyökumppanit eli sponsorit, jotka tarjlavat osallistujille meikit, hiukset ja vaatteet. Eihän tuonne olisi monella varaa mennäkään, jos omasta pussista pitäisi maksaa, ettei näyttäisi homssuiselta kadun asukkaalta. Moni on maininnut senkin, että kuvausten aikana ovat tulottomia, ja osalliatuminen on taloudellinen uhraus heiltä. Palkkatulot ja yritystoiminta ovat jäissä. Joku (Tori?) mainitai puoli vuotta, six months.
Tässä asiassa osallistujat on kyllä tosi epätasa-arvoisessa asemassa. Mikäs siinä jos työt sujuu läppäriltä ja vaikka toimistokin sattuu sijaitsemaan Sydneyssä. Mutta monille muille tää on tosiaan kyllä aikamoinen taloudellinen uhraus.
Mitä ajattelet osallistujien norma
Se oliskin kiinnostava tietää! Tekeekö ne tuolla oikein tiliä? Tuskinpa. Ja pienyrittäjille erityisen hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistujille varmaan maksetaan kokeilussa vietettyjen viikkojen mukaan. Siinä motivaatiota pysyä ohjelmassa mukana vaikkei puoliso nyt niin kiinnostaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muuta kuin julkisuutta tuo Jack hakee roikkuessaan suhteessa, missä Tori ei tyyppinä kiinnosta yhtään? Tori sen sijaan on täysin sokea ja umpirakastunut ja kestää pitkään seksittömyyden ja aivan kaiken skeidan Jackin taholta jopa puolustaen sitä henkeen ja vereen.
Suhdehan jatkuu pitkään ohjelman jälkeen ja onkohan parin dynamiikassa jotain mikä ei näy, liikuttaako jokin Torissa kuitenkin Jackin tiedostamattomia psyyken rakennelmia, kokeekohan jotain turvaa siinä, kun joku kerrankin puolustaa häntä? Mutta niin kylmä, itseään täynnä ja kaikkia muita syyttämällä ja puhumalla ulos luikerteleva tyyppihän tuo Jack on, uskoo itsekin valheisiinsa.
Vaikka nämä ohjelmat ovat pääosin käsikirjoitettuja, jaksan seurata, kun ihmismielen kiemurat kiinnostavat eikä niitä aitoja tunteita ja reaktioita käsikirjoituskaan pysty kokonaan piilottamaan.
umpi rakastunut ?? joko kova pätemisen tarve mutta ennemminkin laskelmoitu julkisuus, kun esittävät kieroa "suhdettaan"
Aika karsean näköinen tuo Lauren. Ihme naaman vääntelijä botoxeineen, mutta onhan hänellä sana hallussa. Sinänsä viihdyttävä hahmo. Onko tuo Jono muuten kännissä koko ajan, kun puhuu hitaasti ja jotenkin sammaltaen... Sara on hirveä päällepäsmäri ja koko ajan huutamassa. Lucinda on ihastuttava. Onneksi Ben poistui, todella omituinen hyypiö. Jack ja Tori...hoh hoijaa. Tristanista ei ole mieheksi Cassandralle. Aika nyhvö.
Tiiättekö mikä sopis kuvioon nyt todella hyvin? Että Lucindasta paljastuis jotain törkyä, jotain oikein inhottavaa.
Tai Cassandrasta!
Onko noi asiantuntijat oikeasti jotain ammattilaisia? Aikamoista paskanjauhamista heiltä(kin). No joo, tämähän on käsikirjoitettu ohjelma.
Olen täysin team Andrea ja illallispöytäriita oli ahdistavaa katsottavaa, tuli mieleen oma entinen suhde, jossa mies syytteli minua ties mistä, mitä kummallisimmista asioista eikä ottanut itse vastuuta lainkaan omista teoistaan. Veikkaan, että Richardilla on kyllä siinä pointtinsa, että Andrean etääntyminen ei johdu pelkästään niistä ronskeista kommenteista, mutta Andrea on saanut niistä hyvän "tekosyyn", jota voi viljellä kaikkien kuullen, etenkin kun asiantuntijatkin olivat tässä vähän kuin Andrean puolella. En kuitenkaan usko hetkeäkään, että Andrean ongelmat johtuvat hänen exien aiheuttamista traumoistaan, vaan ihan vain Richardin käytöksestä. Ehkä seksi ei ole miellyttänyt, ehkä Andrea ei alkuinnostuksen jälkeen vaan tunne mitään ihastusta miestään kohtaan, ehkä Andreaa on alkanut ällöttää Richardin pappamaisuus ja ikä, uskon, että joku tällainen syy siellä taustalla on, jota Andrea ei halua sanoa ääneen nolatakseen Richardia koko joukon ja tv-katsojien edessä. Richard taas ei halua myöntää, että hänessä itsessään olisi jotain vikaa ja siksi on kaivanut nuo Andrean traumat esille. Mikä on sekin todella inhottavasti tehty, koska luultavasti Andrea on niistä luottamuksella Richardille avautunut.
Richard taas ei halua myöntää, että hänessä itsessään olisi jotain vikaa ja siksi on kaivanut nuo Andrean traumat esille.
Asiantuntijathan sen sanoi, että ne traumat selvästi vaikuttaa uuteen suhteeseen ja muistutti Andreaa, ettei Richard ole hänen eksänsä. Andreakin oli asiasta samaa mieltä, mutta kun Richard sanoi samaa, niin Andrea löi hänelle nyrkkiä pöytään ja kiroili.
On kyllä kunnon draamaa taas tiedossa. Suomen versio on liian pliisu.
Noin toksista suhdetta ja moraalitonta vallankäyttöä ei voi kukaan jättää rauhaan.