Ilta-Sanomat nuorten väkivaltaisuudesta: "Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010480060.html
"Nuorten väkivalta on lisääntynyt ja raaistunut Suomessa. Viranomaisten lisäksi huolissaan ovat nyt monet vanhemmat. He eivät anna lastensa enää liikkua tietyillä alueilla. Ilta-Sanomat jalkautui kysymään katujen turvallisuudesta alueen nuorilta itseltään. Tyttöjen mielestä monet pojat ovat viime vuosina muuttuneet."
Niin, arvoisat miessukupuolen edustajat! Mitenkäs selitätte tuon?
Kommentit (1033)
Muutosta on haluttu,ja nyt ei muka kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Muutosta on haluttu,ja nyt ei muka kelpaa!
Miten miessukupuoli ei kykene muuttumaan kuin huonompaan suuntaan?
Olen huomannut nuorissa pojissa samaa.
Kaikki poliiseja myöten ovat sitä mieltä, että laudat sun muut ovat terveellisiä höyryjenpäästelykanavia. Minun mielestäni sellaisten poikien määrä, jotka marinoituvat noissa kanavissa (tai ainakin altistuvat vastaavalle sisällölle, liikaa!), on kasvanut räjähdysmäisesti sitten nuoruusvuosieni.
Kadulla tulee vastaan minua rintaan asti ylettyviä keskiluokkaisesti pukeutua poikia, jotka puhuvat andrewtaten suulla ja haikailevat suuruuksia ilman ajatusta suuruuden eteen tehtävästä työstä. Kaltaiseni utelias täti-ihminen saa kuulla, miten historia, jolloin kukaan suomalainen nainen ei tehnyt töitä mutta palvoi miestään ruualla ja rakkaudella, olisi muka ollut totta. Ja että niihin aikoihin pitäisi palata.
Nämä samat heput ovat hirveän konservatiivisia ja työhaluisia, mutta he eivät halua perhettä eivätkä yhteisöä. He haluavat naisen lemmikiksi ja toteuttaa itseään (=rikastua). Naisten punkeminen keittiöön vähentäisi kilpailua heille tärkeillä elämän osa-alueilla: ajatuksen tausta ei ole ydinperhemalli vaan teini-ikäisten poikien teinimäinen itsekkyys yhdistettynä aivopesua lähestyvään naisvihhhasisällön kuluttamiseen.
Erikoisia maailmanaikoja elämme.
Tämä siitä seuraa, kun poikia ja nuoria miehiä pakotetaan tukahduttamaan kaikki maskuliinisuus sen sijaan että opetettaisiin miten kanavoida se terveellä tavalla.
Miksi mies ei saa enää olla mies? Miehen tehtävä on suojella ja turvata. Miksi mies ei saa tehdä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut nuorissa pojissa samaa.
Kaikki poliiseja myöten ovat sitä mieltä, että laudat sun muut ovat terveellisiä höyryjenpäästelykanavia. Minun mielestäni sellaisten poikien määrä, jotka marinoituvat noissa kanavissa (tai ainakin altistuvat vastaavalle sisällölle, liikaa!), on kasvanut räjähdysmäisesti sitten nuoruusvuosieni.
Kadulla tulee vastaan minua rintaan asti ylettyviä keskiluokkaisesti pukeutua poikia, jotka puhuvat andrewtaten suulla ja haikailevat suuruuksia ilman ajatusta suuruuden eteen tehtävästä työstä. Kaltaiseni utelias täti-ihminen saa kuulla, miten historia, jolloin kukaan suomalainen nainen ei tehnyt töitä mutta palvoi miestään ruualla ja rakkaudella, olisi muka ollut totta. Ja että niihin aikoihin pitäisi palata.
Nämä samat heput ovat hirveän konservatiivisia ja työhaluisia, mutta he eivät halua perhettä eivätkä yhteisöä. He haluavat naisen lemmikiksi ja toteuttaa itseään (
Ja painotan, että konservatiivi- ja kristillisissä piireissä on helppoa saada positiivinen ensivaikutelma näistä pojista. Hehän ovat vain trad! Mutta jos juttuja kuuntelee tarkemmin ja kyselee vähäsen, niin nämä pojat eivät ole wanhojen arvojen uusi tuleminen, vaan silkkaa sisäistettyä naisvihhhaa.
He eivät halua perhettä, he eivät halua tehdä työuraa, he eivät halua palvella mitään tarkoitusta. He haluavat kieltää abortin mutta he eivät halua kantaa isien tai aviomiehien velvollisuuksia; he eivät halua vaimoa, vaan lapsettoman tyttöystävän. He näkevät arvoa ensisijaisesti rahassa ja toissijaisesti työssä.
Syrjäytyneet hikikomorit olivat eri ihmislaji. Nämä toisen sukupolven marinoituneet vihaajat ovat jotain uutta.
Miten selittää ulkomaalaistaustaisten jengiytyminen ja siihen liittyvä raaistuva väkivalta, joka jo Ruotsissa on arkipäivää. Niin selitäppä se.
Tämä ei ole pelkästään m. muuttokysymys, vaan ihan kantispojat ovat tuollaisia. Mutta ainahan se on helppo sanoa, että "ei me, vaan ne muut". Tietenkin onhan muuttotaustaisilla ongelmia, mutta miten niitä voi olla myös kantiksillakin?
Olisi kiva tietää, että mihin suuntaan. Tytöt on huomattavasti väkivaltaisempia kuin 10 vuotta sitten, joten onko pojat samoissa piireissä samanlaisia? Vai tarkoittiko tytöt, että he ei enää saa olla väkivaltaisia, kun pojat estävät sen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole pelkästään m. muuttokysymys, vaan ihan kantispojat ovat tuollaisia. Mutta ainahan se on helppo sanoa, että "ei me, vaan ne muut". Tietenkin onhan muuttotaustaisilla ongelmia, mutta miten niitä voi olla myös kantiksillakin?
Aika nopeasti selviää ihan tilastoista kuka tuolla kaduilla oikeasti sekoilee ja riehuu.
Mun tyttäret on teinejä ja he sanovat että monet ikäisensä pojat ovat pelottavia. Naureskelevat raiskauksille, naisiin kohdistuvalle väkivallalle yms.
Niin. Teinityttöjä haastateltu, niin tottakai pojat ovat muuttuneet vuosien varrella. Tuskin ovat 12-vuotiaana hengailleet vaikka 17-vuotiaiden kanssa, vaan vertaavat niitä poikia siihen aikaan, kun pojat olivat 12-vuotiaita vs. siihen minkä ikäisiä ovat nyt. En lähtisi vetämään tieteellisiä johtopäätöksiä teinien haastattelun perusteella.
Tosiasia toki on, että sukupuolesta riippumatta pahoinvointi on lisääntynyt
Vierailija kirjoitti:
Älä ny viitsi jauhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti selviää ihan tilastoista kuka tuolla kaduilla oikeasti sekoilee ja riehuu.
Niin kuin Valkeakosken Tuomas ja Oulun Sebastian?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä alueet on kyseessä?
Se on salaisuus 🤫
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Mee nyt säkin siitä rakentamaan vaikka talo kuten oikeat miehet äläkä tuhlaa happea siinä
Mitkä alueet ja ovatko pojat muuttuneet myös ulkoisilta merkeiltään, kenties jopa maailmankatsomuksiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttäret on teinejä ja he sanovat että monet ikäisensä pojat ovat pelottavia. Naureskelevat raiskauksille, naisiin kohdistuvalle väkivallalle yms.
Minulle on ihan eksä selittänyt raiskausvitsejä, ei ymmärtänyt miksi muutuin pelokkaaksi enkä nauravaiseksi.............
Hieno juttu tuo keskustelu aiheesta. Alkoholi, päihteet, kaveripiiri, netin materiaali? Onko pojilla liikaa paineita koulusta, armeija, autokoulu ja kaikki puskevat päälle yhtä aikaa?