Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että Andrea on hakenut ohjelmaan, jossa puhutaan melko vapaasti asioista, kun on itse melko häveliäs ja sievisteleväkin. Sopisi kyllä suomalaiseen versioon, kun on suomalaisen näköinenkin...
Ei ole ihmistä, jossa olisi pelkkiä hyviä (tai huonoja) ominaisuuksia, kannattaa muistaa kun haukutaan joku maanrakoon.
Eipä ole kenenkään muun ukko rehennellyt paneskelukerroillaan ja -tavoillaan. Nuoremmat ymmärtävät, että se on tahditonta ja sopimatonta.
Ainakin kahdesta parIsta tiedetään, että he eivät ole harrastaneet seksiä ollenkaan. Kyllä Richard on tässä se nolo osapuoli, se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein usko tuota. Jos itse ovat vastuussa kaikesta lookistaan, luulenpa että heillä on sitten yhteistyökumppanit eli sponsorit, jotka tarjlavat osallistujille meikit, hiukset ja vaatteet. Eihän tuonne olisi monella varaa mennäkään, jos omasta pussista pitäisi maksaa, ettei näyttäisi homssuiselta kadun asukkaalta. Moni on maininnut senkin, että kuvausten aikana ovat tulottomia, ja osalliatuminen on taloudellinen uhraus heiltä. Palkkatulot ja yritystoiminta ovat jäissä. Joku (Tori?) mainitai puoli vuotta, six months.
Collinshan puolestaan hieman ajattelemattomasti tuli heti kauhistuneeksi, että hänen pitää palata takaisin töihin, kun Natalie ensimmäisen kerran ilmoitti halustaan lopettaa. Kun niitä asuja tarkemmin miettii, niin onhan ne ihan osallistujien omaan tyyliin ja persoonaan sopivia, mikä kyllä puhuu omien vaatteiden puolesta. Ihan varmasti kaikille osallistujille jotain myös maksetaan, mikä myös osaltaan houkuttelee pysymään ohjelmassa mukana. Moni on toki myös selvästi mukana ihan vaan julkisuutta ja sitä kautta lisää ansaintamahdollisuuksia saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen eta on kyllä niin tylsää. Varmaan taas niitä onnettomia naisia, joille ei kelpaa mikään. Ja nössö miehiä, jotka eivät uskalla sanoa mitään.
No on suomenkin viimeiset kaudet olleet tylsiä, kun näyttäny, ettei kenestäkään tule oikeita pareja ja ahdistutaan kaikesta. Silti suomi versiossa aina ees toivoo, et jotkut onnistuis. Mut nää aussit on vielä tylsempää katsottavaa. Musta on tylsää ja turhauttavaa katsoa näitä australian versioita, joissa ideana saada nuo julkisuustyrkyt ihmiset mollaamaan toisiaan. Mitä isommat riidat ja häpäisyt, sitä parempi näjöjään. Ihan kuin jotain temppareita kattois.
Kieltämättä nää riitelyt, salaisuudet ja skandaalit on saanu pääosan viime kausilla. Mutta sitähän me haluamme katsoa, eikö?
Haluaako valtaosa? Tuollaista sisältöä odottavillehan on vaikka kuinka paljon muuta katsottavaa. Ensitreffit alttarilla on kuitenkin ohjelma, jossa asiantuntijoiden kerrotaan valitsevan toisilleen sopivat puolisot, jotka ainakin täällä Suomessa vielä ihan oikeasti heti vihitäänkin. Niin hakijan kuin katsojankin pitäisi siis voida luottaa siihen, että kaikin mahdollisin keinoin on pyritty valmistamaan parien yhteensopivuus ja suhteen onnistuminen.
Aussiversio tuntuukin suorastaan huijaukselta ja vähintään katsojien aliarvioinnilta, kun kriteerit ohjelman tekoon ja parien valintaan on selkeästi kaikkea muuta ja tavoitteena katsojan odottamien onnellisten, toimivien ja tasapainoisten romanttisten suhteiden sijaan vaan ne riitelyt, salaisuudet ja kohahduttavat skandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Cassandra halusi puolison mutta saikin pestin hoitaja-terapeutiksi.
Oi, näitä suhteita on paljon. Tietäisitpä!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein usko tuota. Jos itse ovat vastuussa kaikesta lookistaan, luulenpa että heillä on sitten yhteistyökumppanit eli sponsorit, jotka tarjlavat osallistujille meikit, hiukset ja vaatteet. Eihän tuonne olisi monella varaa mennäkään, jos omasta pussista pitäisi maksaa, ettei näyttäisi homssuiselta kadun asukkaalta. Moni on maininnut senkin, että kuvausten aikana ovat tulottomia, ja osalliatuminen on taloudellinen uhraus heiltä. Palkkatulot ja yritystoiminta ovat jäissä. Joku (Tori?) mainitai puoli vuotta, six months.
Kirjoitin tuon ylläolevan kommentin, ja löysinkin tuoretta tietoa asiasta.
Eli tuotanto EI tarjoa lookia, vaan se pitää itse hoitaa. Tosin moni käyttää sponsoreita, jolloin ei tarvi pulittaa omista rahoistaan. Ja asut pitää hyväksyttää etukäteen tuotannolle.
Silitys- ja höyrytyspalvelut tuotanto kumminkin tarjoaa!
https://thetab.com/2025/03/19/the-strict-rules-of-what-clothes-mafs-aus…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että Andrea on hakenut ohjelmaan, jossa puhutaan melko vapaasti asioista, kun on itse melko häveliäs ja sievisteleväkin. Sopisi kyllä suomalaiseen versioon, kun on suomalaisen näköinenkin...
Ei ole ihmistä, jossa olisi pelkkiä hyviä (tai huonoja) ominaisuuksia, kannattaa muistaa kun haukutaan joku maanrakoon.
Eipä ole kenenkään muun ukko rehennellyt paneskelukerroillaan ja -tavoillaan. Nuoremmat ymmärtävät, että se on tahditonta ja sopimatonta.
Ainakin kahdesta parIsta tiedetään, että he eivät ole harrastaneet seksiä ollenkaan. Kyllä Richard on tässä se nolo osapuoli, se on fakta.
Kolme paria on pidättäytynyt! T&J, L&T ja C&T.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ohjelma jossa on ällöttäviä naisia jotka puuttuvat toisten suhteisiin vaikka oma suhde on tosi huono. Pelkkää haukkumista ja toisten arvostelua koko ohjelma.
ja ällöttävä jayden siihen kaupan päälle, ei näköjään riitä salilla pullistelu.
Ettekö te katso millaisia meikkejä näillä naisilla on? Ei voi olla mitenkään mahdollisuutta, että niistä yksikään lähtisi ammattimeikkaanjan käsistä. Sama myös hiuksista. Rötköttävät monella usein, ei toki kaikkilla. Myöskään esim. Saran vaatteet eivät istu hänelle monesti ollenkaan. Hänellä on ihan kaunis vartalo, mutta aivan omituisesti vaatteet hänen päällään istuu. Ei siis mitenkään voi olla ammattilaisen valitsemia. Ja siis tiedossa se on, ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sara haluaa hyvittää touhunsa Timille. Jos teidän kumppani tekis jotain tosi kurjaa teille ja haluaisi hyvittää tekonsa, mitä se teidän mielestä tarkoittaa? Mitä te odotatte hänen siinä tilanteessa tekevän? Mä en ymmärrä yhtään tollasta hyvittämistä.
kyllä siinä sais avata aika täydellisesti omaa ajatuksenjuoksuaan,
miten se on päätynyt siihen, että on ihan ok lähteä exän kanssa hengaamaan kertomatta toiselle.
kuka siihen pystyy: "olin itsekeskeinen paskiainen"
turha Timin sitä kuollutta hevosta piiskata; jaksaa silti, ei raato vielä ala haista
Ihmettelen mikseivät jätä toria ja jackia rauhaan. Ihan turhaan menee ohjelma aikaa kaikenmaailman nimettömien kirjeiden puimiseen nuo ovat päättäneet esiintyä yhdessä parina eikä siihen muiden sanomiset auta. Antaisivat olla jo🙄
andrea ja richard..
siinä ei vaan voi voittaa.
jos huomautat heti jostain alatyylisestä kommentista oot v...n tiukkapipo,
ja kun niitä kertyy, ja heität kortit viimein pöytään, niin "mikset heti sanonut, oot yksi v...n kyräilijä"
Ridge meni manipuloijan ansaan.
vaikka lähde on tiedossa, niin jack pääsee mutkan kautta väittämään,
että Lucin ja Timin juttu on feikki, mikä nyt on tietenkin vaan kosto.
ei tuolla tosissaan ole tosiaan kun 1 ja se on Jade,
ei kukaan äiti lähde muuten tuollaiseen juttuun, 2 kk+ erossa lapsesta.
tai sit mä en tiedä mitään ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ohjelma jossa on ällöttäviä naisia jotka puuttuvat toisten suhteisiin vaikka oma suhde on tosi huono. Pelkkää haukkumista ja toisten arvostelua koko ohjelma.
Jayden ei ole ällöttävä! Hän on puhdasotsainen, kirkassilmäinen ja vilpitön moraalin ja etiikann vaalija. Välillä ilmenee hyvin mustavalkoisena ja jyrkkänä käytöksenä. Mutta arvostan suoraselkäisyyttä! 👌🏼
Jayden-fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Natalien & Collinsin, Michaelin ja Stephenin sekä oletettavasti Ashin & Madeleinen. Lisäksi Lauren on avoimesti kertonut, että kiinnostus Jonoa kohtaan hiipui heti ensimmäisen illan jälkeen ja kumpikin kyllä ronskisti avautui, että hääyönä hommiin ryhdyttiin heti kun kuvausryhmä poistui. Samalla tavalla Andreakin alkuun puhui avoimesti ja Richardin tavoin innoissaan, kuinka seksi sujuu, kunnes alkoi kehitellä syitä, miksei enää kiinnosta. Lisäksi Ridge & Jade sekä Jayden & Eden ei millään tavoin ole salailleet, että sekstailevat ahkeraan, päinvastoin ovat vaan kehuskelleet asialla. Samoin Tim & Sara on tehneet tiettäväksi, että seksi sujuu, etenkin Sara on aiheesta usein kuin jonkinlaisena onnistumisena ylpeillen maininnut. Elliellä ja Benilläkin ilmeisesti fyysinen suhde sujui, kun Ellie valitti Benissä kaikesta muusta paitsi siitä. Unohtuiko vielä joku?
Kaiken kaikkiaan seksi on varmaan yleisin sarjassa esiin nostettu puheenaihe ja käytännössä kaikkien parien kohdalla sitä on nolostelematta käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jayden ei ole ällöttävä! Hän on puhdasotsainen, kirkassilmäinen ja vilpitön moraalin ja etiikann vaalija. Välillä ilmenee hyvin mustavalkoisena ja jyrkkänä käytöksenä. Mutta arvostan suoraselkäisyyttä! 👌🏼
Jayden-fani
juu, ihan täysin formaatin mukainen suorittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Natalien & C
Onhan se kiinnostavaa miten parien seksielämä etenee, ihan samalla tavalla kuin muutkin parisuhteen osatekijät. Sehän se kuitenkin erottaa romanttisen suhteen kaverisuhteesta. Minusta asiantuntijat on aina olleet kivan diskreettejä seksikyselyissään: Oletteko olleet intiimisti, onko asiassa tapahtunut edistystä, tms. Ei mitään licking sucking f****** puheita kuten tämä yksi sankari.
'''Samalla tavalla Andreakin alkuun puhui avoimesti ja Richardin tavoin innoissaan, kuinka seksi sujuu, kunnes alkoi kehitellä syitä, miksei enää kiinnosta.'''
Heh, ei tarvi olla mikään Einstein kun jo keksii että mikähän se syy mahtaapi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon ylläolevan kommentin, ja löysinkin tuoretta tietoa asiasta.
Eli tuotanto EI tarjoa lookia, vaan se pitää itse hoitaa. Tosin moni käyttää sponsoreita, jolloin ei tarvi pulittaa omista rahoistaan. Ja asut pitää hyväksyttää etukäteen tuotannolle.
Silitys- ja höyrytyspalvelut tuotanto kumminkin tarj
Mua ihmetyttää tää. Olen aina ajatellut ilman muuta että ne illallismekot maksetaan tuotannon puolesta. Usein naisilla on ollut (eri iltoina) hyvin samankaltaisia asuja, joten olen ajatellut että jostain katalogista he saa niitä valita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa osallistujat on kyllä tosi epätasa-arvoisessa asemassa. Mikäs siinä jos työt sujuu läppäriltä ja vaikka toimistokin sattuu sijaitsemaan Sydneyssä. Mutta monille muille tää on tosiaan kyllä aikamoinen taloudellinen uhraus.