Onko Julia Thuren eronnut puolisostaan?
Ei näy matkoilla eikä mökillä mukana. Vai onko joku aikalisä?
Kommentit (737)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä tekohampaat?
Kyllä. Hevoshampaat. Jää kieltämättä mieleen persoonalliset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Juliaa seurannut blogiajoista lähtien, mutta eilen lopetin. Meidän elämänarvot on karanneet aika kauas toisistaan, ja tää vasemmistolainen muttei tyhmä -kommentti oli viimeinen naula arkkuun. Todella ylimielinen ja typerä kommentti. Juliasta on tullut samanlainen veroja huvikseen kiertävä muka valveutunut elitisti kuin kaverinsa Nata ja muut massimuijapoppoon jäsenet. Mitään muuta ei mahdu elämään kuin raha. Itsekin olen käynyt läpi avioeron, ja siinä kokonaisvaltaisessa elämänkriisissä raha oli viimeinen asia, mistä kannoin huolta. Muutin lasten kanssa pieneen kaksioon ja 2000 euron bruttopalkallani huvin vaatimattomasti, mutta olin todella kiitollinen siitä vaatimattomasta arjesta, kun sain elää lasten kanssa rauhassa, ilman jatkuvaa riitelyä ja ex-puolisoni mielialojen arvuuttelua.
No sinähän et sitten kovin fiksu ole, jos taloudellinen selviäminen ja sen suunnittelu ei
Helsingissähän on bloggaajan täysin pakollista asua. Joku halvempi kehyskunta ei vaan tule kysymykseen.
Väleissä ovat ja yhdessä pizzaperjantaita viettävät, se on kiva se.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä liikkeellä on monta jeesusta, jotka joka tilanteessa itse maksavat kaikki veronsa, myös ne vältettävissä olevat, hymyssä suin. Elävät jatkuvasti paremmin ja ekologisemmin kuin viiden vaatteen vuotta toteuttavat
mikä pointti vihaseuraamisessa edes on? Olisiko syytä vapauttaa aikaa kehittävämpiin puuhiin?
Eli jos pitää viiden vaatteen vuoden (joka ei tosin oikeasti ole viiden vaatteen vuosi, koska osa vaatteista jätetään pois laskuista!), voi hyvällä omallatunnolla asuntokauppaa vauhdittaakseen kiirehtiä Ikeaan ostamaan kassikaupalla tavaraa.
Kun päämäärä on hyvä, ostoksia ei tartte laskea?
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt ajatellaan, niin onko hyvin talouskeskeinen henkilö todennäköisesti vasemmistolainen itse? Oli kuitenkin myös pankin viestintähenkilön kanssa naimisissa, ei sekään kovin vasemmistolainen ura ole...
Itseä ihmetytti se haloo viiden vaatteen haasteesta. Käytettyjä sai ostaa. Alusvaatteita yms saa ostaa. Niin miten tämä on jokin haaste? Useimmat tiukemmilla tuloilla elävät ostavat maks viisi uutta vaatetta vuodessa ihan ilman mitään haasteita, välttämärtömyydestä, eivätkä tee siitä numeroa.
Riippuu kai siitä mitä tarkoitetaan talouskeskeisellä. Mun mielestä vasemmistolaisten (jollainen olen itsekin) olisi tosi hyvä olla myös talouskeskeisiä, koska yhteiskunnan varoillahan ne kaikki vasemmistolle tärkeät asiat maksetaan eikä niitä makseta, jos yhteiskunnalla ei ole varaa. Jos se talouskeskeisyys tarkoittaa, että itselleen pitää saada mahdollisimman paljon rahaa ja maksaa mahdollisimman vähän veroja, niin kyseessä ei ole mitenkään vasemmistolainen talousasioissa. Se rahan haluaminen itsessään ei ole pahasta ja itsekin haluan tienata hyvin, jotta voin maksaa enemmän niitä veroja, joilla tätä yhteiskuntaa pidetään pystyssä ja huonompiosaisia tuetaan. Mun ansaitsemilla rahoilla mä voin myös tukea taloutta muutenkin esimerkiksi käymällä teattereissa, ostamalla kallimpia kotimaisia tuotteita ja ostamalla vaikka pienyrittäjien palveluita ja tuotteita.
Mä en ostanut vuosikausiin yhtään vaatetta tai kenkiä uutena, käytettynä joitakin. Pakon edessä, mutta eipä toisaalta tehnyt tiukkaakaan. Raskaalla elämäntilanteella on kultareunuksensa; ei jaksa tai ehdi miettiä mitään ostamisia ja vuodet vaan vilahtelee ohi. Nyt ostin 5 alkkarit ja pari t-paitaa.
Itse ajattelen, että köyhäily hyväosaisten performanssina on vastenmielinen ilmiö.
Säästäväisyys ja ekologisuus ovat hyviä tavoitteita. Kun niistä tehdään show, jota esitellään somessa kohottamassa henkilöbrändin arvoa ja siten lisäämässä omia kaupallisia yhteistöitä, on se kyllä irvokasta.
Hyväosaisten köyhäily on todella vastenmielistä. Se on saituutta että saataisiin lisää ja lisää rahaa omille tileille ja usein menee älyttömyyksiin. Ja jos siitä vielä tehdään ura ja julkisuus.. ... niin ...
Se että ostaa vain 5 vaatetta vuodessa ei kyllä palloa pelasta. Suomessa ei kait olla perillä siitä miten muu maailma toimii teollisuuden, energian, roskien ym kanssa. Harvassa on maat joissa roskat edes lajitellaan tai pullot palautetaan.( Pullojen palautus toimii vain 30-40 maassa). Greta Thunbergia tarvittaisiin niissä maissa ehkä enemmän kuin jollain paatilla provokoimassa ja selfiä ottamassa matkalla feikki Palelandiin. Greta on jostain syystä unohtanut ilmaston, hah. Joidenkin 5 vaatetta ei tuo mitään tasapainoa siihen. Samoin kuin se että jotkut kieltäytyvät lentämiästä. Lentoja on maailmassa vain enemmän ja enemmän. Asun maassa jossa ei edes ole käsitettä ilmastoahdistuneisuus ja Julia tuntuu yöllä heräävän paniikissa siihen. Ehkä hänen pitäisi Lentää jonnekin kaukoitään ja vähän katsoa nenäänsä ja rakasta Helsinkiänsä pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Se että ostaa vain 5 vaatetta vuodessa ei kyllä palloa pelasta. Suomessa ei kait olla perillä siitä miten muu maailma toimii teollisuuden, energian, roskien ym kanssa. Harvassa on maat joissa roskat edes lajitellaan tai pullot palautetaan.( Pullojen palautus toimii vain 30-40 maassa). Greta Thunbergia tarvittaisiin niissä maissa ehkä enemmän kuin jollain paatilla provokoimassa ja selfiä ottamassa matkalla feikki Palelandiin. Greta on jostain syystä unohtanut ilmaston, hah. Joidenkin 5 vaatetta ei tuo mitään tasapainoa siihen. Samoin kuin se että jotkut kieltäytyvät lentämiästä. Lentoja on maailmassa vain enemmän ja enemmän. Asun maassa jossa ei edes ole käsitettä ilmastoahdistuneisuus ja Julia tuntuu yöllä heräävän paniikissa siihen. Ehkä hänen pitäisi Lentää jonnekin kaukoitään ja vähän katsoa nenäänsä ja rakasta Helsinkiänsä pitemmälle.
Ehkäpä sun pitäisi katsoa vähän nenääsi pidemmälle. Tyypillistä muuten on, että ihmiset sanoo, että asun maassa jossa ei ole sitä tai tätä. Kun kysyy mikä maa, ei vastausta ikinä tule. Että mikä se sellainen maa sitten on, jossa ketään ei kiinnosta ympäristö?
Mitä tulee siihen, että on olemassa kansanm*urhaa vastustavia ihmisiä, siinä ei ole mitään pilkattavaa, päinvastoin. Kyse on ihan perusasiasta ihmisenä olemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia väitteitä, kun tutkimusten mukaan Euroopan ulkopuolella ilmastonmuutos huolestuttaa kansalaisia jopa enemmän kuin Euroopassa.
Esimerkkinä Etelä- ja Itä-Aasian maat, joissa kansalaiset pitävät ilmastonmuutosta suurempana uhkana kuin Euroopassa. Näissä maissa ilmastonmuutoksen seuraukset ovat myös vakavia.
Ko henkilö on tylsä. Minä lähden tästä ketjusta pois tässä ja nyt.
Ii-ha-haa.
Toi Juliakin on näköjään kehdannut lisääntyä useammalla kersalla jo ennestään ylikansoitetulle planeetalle ilmastokriisin keskelle, ja sitten toi hänen ekologisuuslarppauksensa ja ilmastoahdistuksensa pitäisi muka ottaa tosissaan? Imekööt paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Väleissä ovat ja yhdessä pizzaperjantaita viettävät, se on kiva se.
Sen verran, että muija sai tehtyä instapäivityksen, että kyllähän sitä hyvissä väleissä ollaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
näyttää peikolta
Peikothan on söpöjä. Tuo oli loukkaus niitä kohtaan.
Kylläpä täällä liikkeellä on monta jeesusta, jotka joka tilanteessa itse maksavat kaikki veronsa, myös ne vältettävissä olevat, hymyssä suin. Elävät jatkuvasti paremmin ja ekologisemmin kuin viiden vaatteen vuotta toteuttavat
mikä pointti vihaseuraamisessa edes on? Olisiko syytä vapauttaa aikaa kehittävämpiin puuhiin?