Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusataan joka ryhmässä missä oon

Vierailija
08.09.2025 |

Mistä johtuu. En enää halua mihinkään ryhmiin

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö kiusattujen vertaistukiryhmään ja jouduit kiusatuksi?

Saavutus sekin.

Vierailija
2/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla. Mulla on autismi ja varmaan johtuu siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavutus sekin.

En ole mennyt eikä enää innosta edes. Näköjään joka ryhmässä pitää joku eristää ja levittää juoruja

Vierailija
4/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavutus sekin.

En ole mennyt eikä enää innosta edes. Näköjään joka ryhmässä pitää joku eristää ja levittää juoruja

Älä välitä AP normaali ihmiset kiusaa aina niitä jotka vielä ylipäätään pystyy tuntemaan jotain . Perustetaan oma ryhmä sieltä lentää kiusaajat pois.

Vierailija
5/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla että luulet leikinlaskua kiusaamiseksi. Et siis osaa vielä vuorovaikutusta läheskään tarpeeksi. Opettele äläkä pillitä.

Vierailija
6/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit ainakin olla varma, että syy on sinussa. 

Jos haluat muuttaa tilannetta, ole tarkkana missä kohtaa sinua aletaan alistaa tai syrjiä.

Mitä teet juuri silloin? Ilmeet, eleet, sanat.

Mitä ne tekee, joita ei kiusata? Koita ottaa heistä mallia. Pyri sitä kohti, pidä se tavoitteena. Älä matki kaikkea, vaan opettele samoja tapoja. Tee ne omalla tyylillä.

Vierailija
7/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Ap:n kaltaisen ihmisen.

Tuli harrastusryhmään, moikkasi porukkaa, liittyi ryhmän WhatsAppiin... ja sitten alkoi aivan uskomaton draamakuningattareus. Sellainen itsensä alentaminen vaikkapa viimeisessä tapaamisessa päällään olleista "ihan kamalista" vaatteista. Ja jos henkilölle ei tarpeeksi selittänyt, miten hänellä oli ihan normaalit vaatteet, niin sitten suututtiin, kun häntä kiusataan. Jos joku kertoi viimeisestä neulomuksestaan, niin kovaan ääneen kertomassa että hän ei nyt missään nimessä olisi tuohon harmaata villalankaa ostanut, ja jos joku sanoi että harmaa villalanka on ihan kivaa, niin yhyy yhyy mua kiusataan. Ja ihan varmasti kukaan ei oikeasti kiusannut, toivottiin vaan että ymmärtäisi edes joskus hiljentyä. VIisi kertaa ehti uhata ryhmästä lähdöllä ennen kuin hämmästyttävää kyllä lopulta lähti.. kahdeksi päiväksi. Ja samaa rataa.

Ihan kaikki kiusaamiseksi koettu ei kiusaamista ole.

Vierailija
8/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavutus sekin.

Älä välitä AP normaali ihmiset kiusaa aina niitä jotka vielä ylipäätään pystyy tuntemaan jotain . Perustetaan oma ryhmä sieltä lentää kiusaajat pois.

Ne, joita "kiusataan" kaikkialla eivät pärjää myöskään keskenään.

Vierailija
9/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat selaiselta joka pitää kaikkea kiusaamisena. Joku näyttää myrtsiä naamaa = kiusaamista, joku ei toivota hyvää huomenta = kiusaamista, joku moittii huonoa käytöstäsi = kiusaamista, jne.

Vierailija
10/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli harrastusryhmään, moikkasi porukkaa, liittyi ryhmän WhatsAppiin... ja sitten alkoi aivan uskomaton draamakuningattareus. Sellainen itsensä alentaminen vaikkapa viimeisessä tapaamisessa päällään olleista "ihan kamalista" vaatteista. Ja jos henkilölle ei tarpeeksi selittänyt, miten hänellä oli ihan normaalit vaatteet, niin sitten suututtiin, kun häntä kiusataan. Jos joku kertoi viimeisestä neulomuksestaan, niin kovaan ääneen kertomassa että hän ei nyt missään nimessä olisi tuohon harmaata villalankaa ostanut, ja jos joku sanoi että harmaa villalanka on ihan kivaa, niin yhyy yhyy mua kiusataan. Ja ihan varmasti kukaan ei oikeasti kiusannut, toivottiin vaan että ymmärtäisi edes joskus hiljentyä. VIisi kertaa ehti uhata ryhmästä lähdöllä ennen kuin hämmästyttävää kyllä lopulta lähti.. kahdeksi päiväksi. Ja samaa rataa.

Lisään vielä tuohon virkkeeseen, että "toivottiin vaan että ymmärtäisi edes joskus hiljentyä" ei tarkoita että tätä toivomusta olisi Whatsapp-ryhmässä esitetty, vaan hiljaa. Ryhmässä häntä yritettiin vähän väliä rauhoittaa kun lähti koko ajan maata kiertävälle radalle. En tiedä, mikä kehityshäiriö johtaa tuommoiseen käytökseen.

Vierailija
11/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne eksyi kaikki surkeat paskiais kiusaajat . Teillä on niin huono itsetunto ettei se kestä, että kun paikalle tulee oikeasti ihana ihminen kun te ette edes yrittämällä pysty olemaan ihania siksi kiusaatte. Koska ihana ja kiva ihminen on uhka, koska narsisti psykopaateilla nyt puuttuu pari palikkaa aivoista siitä mitä on empatia . Kuule ei vain aina voi olla parrasvaloissa vaikka ihmiset onkin sellaisia, että jostain syystä jalustalle pääsee aina psykopaatit ja ilkeät ihmistet . Hitler hyvä esimerkki ihmiset vaan rakastaa kusipäitä enemmän 

Vierailija
12/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Vierailija
13/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla luuseri ja kaikki haistaa sen.

Sinä taidat saada nautintoa ihmisten alaspainamisesta. Kannattaisi tehdä jotain asiallle, ei varmasti ole ensimmäinen kerta.

eri

Vierailija
14/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla että luulet leikinlaskua kiusaamiseksi. Et siis osaa vielä vuorovaikutusta läheskään tarpeeksi. Opettele äläkä pillitä.

Eli kyseessä on ehkä leikinlasku, mutta opettele äläkä pillitä? Okei...ja ainahan kaikki ilkeys, varomattomat lausunnot ymv. on olevinaan leikkiä ainakin kun niistä jää kiinni. Toki aiyoja virhetulkintoja voi myös tapahtua, mutta suurimmaksi osaksi tuota käytetään valitettavasti vain omien mokien ja ilkeän luonteen peittelyyn.

Vierailija
15/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on I R L niin, että saan todella

laadukasta asiakaspalvelua kaikkialla,

missä liikun. Miksi? Koska olen itse

hymyilevä, kohtelias ja kunnioittava.

Olen muutoinkin aina ollut se

Popular Loner-hahmo:

yksinäisyyttä rakastava,

mutta kuitenkin seuraa aina tarjolla, jos

vain kutsun haluan vastaanottaa. 🙂

Viehätysvoiman varjopuolia ovat

kolmuodraamat, joihin minua ikäänkuin 

väkisin vedetään mukaan. M kenties katsoi

ja kehaisi, sitten nainen antaa pahaa öögaa;

syyttää minua miestennielijäksi. Alkaa

haastaa riitaa ja kostomustamaalata..

Nämä kaikki  valtapelit/'Earthling

draamat' kyllästyttävät; viihdyn yhä vain 

enemmän omassa seurassani.

Somessa hakeudun nykyään vain

tähteläisten kanaville, eli hlöt, joita seuraan.

He tuntuvat Kodilta. Heissä asuu Rakkaus.

Vierailija
16/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitsit" tai "leikinlaskut" eivät ole vitsejä tai "leikunlaskuja", jos niiden kohde ei koe niitä vitseiksi tai hauskoiksi.

toisen kustannuksella vitsien heittäminen ei ole leikinlaskua, vaan se on toisen mollaamista ja jopa hyväksikäyttöä.

Vierailija
17/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ei editointia, koska ketjut poistuu täältä jopa sekunneissa.

Siellä on tuplaväli, näpytän älyttömän nopeasti.

Aloitus oli tod.näk. trållaus vain.

Joten chill guys. 👋

Vierailija
18/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?! Mistä ihmeestä sä kuvittelet tuntevasi ap:n noin hyvin? Vai kuvitteletko tosiaan, että joka tilanteeseen päätee aina vain yksi ja sama selitys? Ei jumankekka taas...Joskus voi olla kyse muustakin kuin tuosta, mitä sinä kuvasit, usko tai älä, sillä ihan noin yksinkertaista ei kaikki sentään täällä monien tapahtumien ja miljardien ihmisten kansoittamalla planeetalla sentään ole...Ja tiedän, mä olen nyt totta kai täydellä varmuudella kusipää, kun en vain kiltisti niele sun valheellista oletustasi ja kuvitelmaasi vaan kerron miten asia todellisuudessa on eli ettei mikään ole koskaan vain yhdellä tavalla ja noin mustavalkoista ja ettei itselle tuntemattomasta ihmisestä voi pelkästään nyt nähdyn kommentin perusteella tietää varmuudella yhtään mitään...hohhoijaa. Jestas, että en jaksa enää tällaista hölmöilyä ja valheellisia mihinkään perustumattomia väittämiä! Ja mitä sitten itseeni tulee, niin minä en joudu kovin paljon keskimääräistä enempää kiusatuksi, mutta itse huomaan toisten käytöksestä paljon enemmän kuin muut ja koska olen alkanut puuttua siihen, se kuulostaa siltä kuin olisin muka "aina ja kaikkialla" kiusattu. Fakta vain on se, että suurin osa ihmisistä on enemmän tai vähemmän epäkypsiä, ennakkoluuloisia, ei erityisen fiksuja jne. ja käytös on sitten tietenkin sen mukaista ja osa saattaa huomata sen kaiken paremmin kuin jotkut muut. Ja ei, näiden(kään) tosiasioiden kertominen ei tee minusta kusipäätä tai itsestäni liikoja luulevaa. 

Vierailija
19/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tänne eksyi kaikki surkeat paskiais kiusaajat . Teillä on niin huono itsetunto ettei se kestä, että kun paikalle tulee oikeasti ihana ihminen kun te ette edes yrittämällä pysty olemaan ihania siksi kiusaatte. Koska ihana ja kiva ihminen on uhka, koska narsisti psykopaateilla nyt puuttuu pari palikkaa aivoista siitä mitä on empatia . Kuule ei vain aina voi olla parrasvaloissa vaikka ihmiset onkin sellaisia, että jostain syystä jalustalle pääsee aina psykopaatit ja ilkeät ihmistet . Hitler hyvä esimerkki ihmiset vaan rakastaa kusipäitä enemmän 

Siinä vaiheessa kun kaikkialla kiusataan niin ainoa yhteinen tekijä on kiusattu itse. Eli pitää sellaisia asioita kiusaamisena mitkä ei sellaista ole.

Vierailija
20/51 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen päätellyt, että kai mä olen jotenkin omalla tavallani. neuroepätyypillinen, ja se ärsyttää ihmisiä. Olen jo viisikymppinen, enkä ole kolmeenkymmeneen vuoteen ihmisten seuraa edes kyllä kaivannut. Työni teen etänä kotoa, harrastan yksin jne. Introverttina näinkin voi elää varsin tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän