Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ärsyttää mies niiiin paljon... Puhistava nyt hetki tätä ärsytystä tänne

Vierailija
09.07.2025 |

On menossa tänään töihin yövuoroon. Eilen puhuttiin että tehdään tiettyä ruokaa, että saa sitä ottaa evääksi.

No tänään mies heräsi aamupäivällä ja lähti samantien harrastukseensa. Sanoi tulevansa kotiin niin että ehtii ottaa päiväunet ennen kuin onkin jo viideltä lähdettävä töihin.

Niinpä niin. Itse teen etätyötä ja olen neljään saakka töissä. Mies selvästi odottaa nyt siis että teen ruuan hänelle yksin, a) joko työaikanani (eli käytän taukojani ruuanlaittoon) tai b) heti kun lopetan työt että ehdin saada ruuan valmiiksi ennen hänen lähtöään. Mitään tällaista ei sovittu.

Perhana että mieli tekisi lopettaa työt neljältä ja mennä pihakeinuun köllöttelemään ja "unohtaa" herran ruuanlaitto täysin 🙄

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies mennyt päiväunille tultuaan ja olisitte kokannut yhdessä neljältä kun ap:n työt loppuu? Jatkossa kannattaa valita helpompia ruokalajeja kun elämänne on niin hektistä. 

Hän menikin nukkumaan tultuaan ja nukkui vähän vaille viiteen. Sitten lähti töihin.

Mies itse toivoi tuota ruokaa. Kuorimisessa ja pilkkomisessa urakkaa ja siksi sovittiin että ruoka tehdään yhdessä. Enpä muuten olisi tuohon tarvikkeitakaan ostanut. 

Nyt kuitenkin kaikki ok. Ruokaa ei tehty ja hän lähti snacksien kanssa töihin. Minä lepään. ap

Vierailija
42/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä oman kokemuksen pohjalta, kun itsellä on mies joka myös suunnittelee ja sopii, paitsi että suunnitelmat unohtuvat ja muuttuvat. Ja kyse on nimenomaan hänen suunnitelmistaan, ei siitä että minä olisin joku määräilevä pirttihirmu.

Ja kun sitä tapahtuu tarpeeksi monta kertaa, niin alkaa kyllästyttää. Mies esim järjestää aidan maalausta ja touhottaa sille sopivaa päivää, järkkäät päivän vapaaksi että voit osallistua ja aamulla mies pahimmillaan häviää kalaan kun olikin niin kiva ilma. Ilmaantuu joskus illalla ja on sitä mieltä että voidaanhan me nyt aloittaa.

Joku valopää kuitenkin kysyy että mikäs sua esti maalaamasta aitaa kun mies on kalassa. Vastaus: vitutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla