Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Random sinkkumiehet "simppaavat"?

Vierailija
09.07.2025 |

Puolitutut miehet ovat monta kertaa tarjonneet muuttoapua/kyytiä tai tehneet puolestani töissä tai yliopistossa tuntikaupalla töitä.

Olen tehnyt alusta asti selväksi, että p*llua ei ole luvassa (olen ollut kihloissa tai naimisissa näiden "simppauksien" aikana, niin aika helppoa) ja jotenkin tuntuu, että tämä ei ole ollut näiden miesten tavoitteenakaan. Ne eivät ole olleet "panomies"-tyyppiä, vaan vähän sellaisia reppanoita. Tiedon siitä, että mies löytyy, ne ottavat vastaan ilmeenkään värähtämättä hymyillen ja jotkut kyselevät myös miehestä ja ilmaisevat jopa ihailua miestäni kohtaan. Silti jotenkin olen varma, että yhdellekään miehelle nämä simppaajat eivät olisi apuaan tarjonneet.

En ole myöskään mikään mallikaunotar, vaan lyhyt ja lihava :D

Ovatko nämä sankarit

a) aidosti auttamisenhaluisia

b) toivovat saavansa p*llua

c) niin epätoivoisia, että ovat valmiita tekemään ilmaista työtä päästäkseen vain puhumaan naiselle

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.

En lähtisi yleistämään ap:n ajatusmallia kaikkiin naisiin. Mutta ap on pelkkä hyväksikäyttäjä, minkä vuoksi myös tämä hänen hyötymisajattelunsa on ymmärrettävää.

Vierailija
22/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tyytynyt siihen asemaansa ja naiseen josta ei liiemmin ole ollut kiinnostunut. Yksinkään ei haluta olla ja tulee siinä huonossakin suklaakohvehdissa joskus hyvä maku vastaan."

Todella säälittävää ja heikkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Vierailija
24/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin nainen haluaa mitään hyödyksikäytettävää äijää panoksi. Panoksi otetaan joku komea pelimies.

Nii se on kyylä aika outoa, et naiset toivovat mieheltä hyvää käytöstä, mutta sitten kuitenkin nää huonotapaiset sen hedelmän korjaavat loppupeleissä.

Vierailija
25/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen, joka selvästi nauttii siitä, kun saa huomiota muilta miehiltä ja pystyy pompottelemaan reppanoita. Onko se vallan tunne vai mikä, joka tässä houkuttaa? Tai se, että kun mä voin? Mutta ei taida kuitenkaan riittää siihen, että pystyisi juoksuttamaan tasokkaampia tai itseään arvostavia miehiä?

Siihen ei tarvita tasokasta miestä joka raahaa sohvani kerrostalon neljänteen kerrokseen ilman hissiä. Sen tasokkaan ja itseään arvostavan miehen kanssa rakastellaan myöhemmin siinä sohvalla.

Vierailija
26/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta aloitus naisen tekemältä. Joku insinöörimies siellä laittanut gallupia vaihtoehdoista, joita itse miettii, kun käy auttamassa puolituttuja naisia ja harmittelee iltaisin, kun ei taaskaan onnistanut.

Vierailija
27/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.

En lähtisi yleistämään ap:n ajatusmallia kaikkiin naisiin. Mutta ap on pelkkä hyväksikäyttäjä, minkä vuoksi myös tämä hänen hyötymisajattelunsa on ymmärrettävää.

Tuo on kyllä aika yleistä mitä olen 49 vuotta tässä elämää elelly. Järestään naiset toivovat itselleen näitä "kaverimiehiä" 

Vierailija
28/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap jotenkin huono itsetunto, kun pitää ottaa tuollaiset hyödyksi? Ihan helppo olisi olla käyttämättä hyväksi.

Vierailija
29/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset ryhmänä irtisanoutuvat miehiin kohdistamastaan henkisestä ja taloudellisesta väkivallasta?

Vierailija
30/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja tyytynyt siihen asemaansa ja naiseen josta ei liiemmin ole ollut kiinnostunut. Yksinkään ei haluta olla ja tulee siinä huonossakin suklaakohvehdissa joskus hyvä maku vastaan."

Todella säälittävää ja heikkoa. 

Mutta luultua yleisenpää. Ja naiset tekee ihan saamaa. Heikkoa kyllä ja itselleen kuten myös toiselle valehtelua.

Vierailija
31/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri, jolla oli aika pitkään joku Tinderistä löytämänsä nainen. Kertoi, että on korjannut hänen autoaan ja ovat käyneet syömässä (hänen piikkiinsä) ym., ja tosiaan mitään seksuaalista ei ole koskaan ollut. Kysyin, että eikö hän ymmärrä naisen käyttävän häntä hyväksi. Vastasi vaan jotain, että kyllä hän sen naisen vielä valloittaa. No, eipä kyllä valloittanut. 😅

Että joo, kyllä mä sanoisin, että siellä taustalla on romanttisia ja seksuaalisia haaveita, eivät vain itse tajua että ne eivät tule toteutumaan.

Minusta tuossa ei ole mitään naureskelun aihetta. Se on oikeasti surullista kun jotkut miehet on niin epätoivoisia yksin että suostuvat jopa hyväksikäytettäväksi.

Hyvin moni parisuhteessa oleva mies o

Eli käyttävät naista hyväkseen. 

Vierailija
32/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarina on valetta. Kukaan mies ei mielistele lihavalle ja epäseksikkäälle naiselle. Mies voi mielistellä ainoastaan kauniille naiselle p*llun toivossa.

Totta. Ei minulla mitään sinkkumiehiä pyöri auttamassa. Jos joku tuossa pyörisi, olisin napannut siitä aviomiehen itselleni...

Vierailija
33/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on CIA:n, Mossadin tai FSB:n miehiä. Pyrkivät juttusille ja raportoivat toimeksiantajilleen.

Vierailija
34/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Ei oikein kehtaa näin lähes nelikymppisenä neityenä edes yrittää mitään naisten kanssa. Kun rehellisesti myönnän taustani niin lähestyminen lopuu. Nuoruus meni mielenterveyden ongelmien kanssa painiessa ja painoakin oli yli 150kg.  Kun vasta päälle kolmekymppisenä sain elämää järjestykseen ja ensikertaa pääsin työelämäänkin, niin taidan olla jo auttamatta liian myöhässä ja ketään yhtä kokematonta naista en mistään voisi enää löytää. Pärjään kuitenkin kaverina.

Vierailija
35/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri, jolla oli aika pitkään joku Tinderistä löytämänsä nainen. Kertoi, että on korjannut hänen autoaan ja ovat käyneet syömässä (hänen piikkiinsä) ym., ja tosiaan mitään seksuaalista ei ole koskaan ollut. Kysyin, että eikö hän ymmärrä naisen käyttävän häntä hyväksi. Vastasi vaan jotain, että kyllä hän sen naisen vielä valloittaa. No, eipä kyllä valloittanut. 😅

Että joo, kyllä mä sanoisin, että siellä taustalla on romanttisia ja seksuaalisia haaveita, eivät vain itse tajua että ne eivät tule toteutumaan.

Minusta tuossa ei ole mitään naureskelun aihetta. Se on oikeasti surullista kun jotkut miehet on niin epätoivoisia yksin että suostuvat jopa hyväksikäytettäväksi.

Hyvin moni parisuhteessa oleva mies o

Mies ei ole koskaan tyytyväinen, oli hän naimisissa tms. Minkälaisen naisen kanssa tahansa. Reppanakin muuttuu hollywood komistukseksi kauniin naisen kanssa ollessaan ja kuvittelee sen olen hänen tasonsa ja etsii vain parempaa ja parempaa. No kusetetuksihan siinä joutuu. Nim. Kokemuksesta.

Vierailija
36/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helevetti. Mä oon ihan omasta aloitteestani tarjonnut pikku apuja ihan vaan sen takia että homma on hoitunut paljon helpommin. Esim vaihdan fillarin sisäkumin vaikka kadulla kuin että avun saaja jotuu työntelemään kilometrien päähän liikkeeseen joka vaihtaa sen joskus ja veloittaa kolmekymppiä. Enkä odota yhtään mitään palkkiota. Hyvä mieli on ihan riittävä ja kun se on molemminpuolinen niin on kaksinkertainen! Pitääkö mun nyt tää lopettaa ettei leimata pimperon metsästäjäksi?

M58

Vierailija
37/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisen onkin aina erityisesti pidettävä se mielessä toimiessaan miesten kanssa.

Olen huomannut kyllä että naiset pitävät aina hyödyn ykkösenä mielessään miesten kanssa "toimiessaan". 

Vierailija
38/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen, joka selvästi nauttii siitä, kun saa huomiota muilta miehiltä ja pystyy pompottelemaan reppanoita. Onko se vallan tunne vai mikä, joka tässä houkuttaa? Tai se, että kun mä voin? Mutta ei taida kuitenkaan riittää siihen, että pystyisi juoksuttamaan tasokkaampia tai itseään arvostavia miehiä?

Siihen ei tarvita tasokasta miestä joka raahaa sohvani kerrostalon neljänteen kerrokseen ilman hissiä. Sen tasokkaan ja itseään arvostavan miehen kanssa rakastellaan myöhemmin siinä sohvalla.

haaveissas, incel-emakko

Vierailija
39/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen  edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.

Samaa naista tekevät komeille miehille

Vierailija
40/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen on simpannut minua 7 vuotta, mutta vieläkään hän ei ole päässyt seurustelemaan kanssani, eikä pääse ja olen sen sanonut. Sanoi rakastavansa minua eikä halua ketään muuta, no se on hänen ongelmansa.