Random sinkkumiehet "simppaavat"?
Puolitutut miehet ovat monta kertaa tarjonneet muuttoapua/kyytiä tai tehneet puolestani töissä tai yliopistossa tuntikaupalla töitä.
Olen tehnyt alusta asti selväksi, että p*llua ei ole luvassa (olen ollut kihloissa tai naimisissa näiden "simppauksien" aikana, niin aika helppoa) ja jotenkin tuntuu, että tämä ei ole ollut näiden miesten tavoitteenakaan. Ne eivät ole olleet "panomies"-tyyppiä, vaan vähän sellaisia reppanoita. Tiedon siitä, että mies löytyy, ne ottavat vastaan ilmeenkään värähtämättä hymyillen ja jotkut kyselevät myös miehestä ja ilmaisevat jopa ihailua miestäni kohtaan. Silti jotenkin olen varma, että yhdellekään miehelle nämä simppaajat eivät olisi apuaan tarjonneet.
En ole myöskään mikään mallikaunotar, vaan lyhyt ja lihava :D
Ovatko nämä sankarit
a) aidosti auttamisenhaluisia
b) toivovat saavansa p*llua
c) niin epätoivoisia, että ovat valmiita tekemään ilmaista työtä päästäkseen vain puhumaan naiselle
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani. Eikö olekin surkeaa...
Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?
Tämä on täysin normaalia. Minä olen aina ollut jotenkin sellainen jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua. Parisuhteeseen en ole kelvannut.
A aidosti auttamosenhaluisia ja
B sinä olet itse se valittava incel jota palsta on täynnä ja nimenomaan naisia. Mies
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen on simpannut minua 7 vuotta, mutta vieläkään hän ei ole päässyt seurustelemaan kanssani, eikä pääse ja olen sen sanonut. Sanoi rakastavansa minua eikä halua ketään muuta, no se on hänen ongelmansa.
Se nainen löysi itselleen jo seurustelukumppanin, joten voit huokaista helpotuksesta. Ei ole enää sinun perässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.
Tämä on kyllä tuttu ilmiö!
Tämä on välillä todella koomista. Kerrankin jono koostui vain kahdesta naisesta ja miehestä, nuori ja kaunis sekä keski-iän ylittänyt ei niin kaunis nainen ja mies ritarillisesti viittoo tätä nuorta naista menemään edelleen ja kun nuori nainen menee niin mies säntää perään tukkien tältä keski-iän ylittäneeltä naiselta tien ettei tämä vain pääse nuoren naisen jäljessä etuilemaan. Ei ritarillisuus riittänyt keski-iän ylittäneelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.
Tämä on välillä todella koomista. Kerrankin jono koostui vain kahdesta naisesta ja miehestä, nuori ja kaunis sekä keski-iän ylittänyt ei niin kaunis nainen ja mies ritarillisesti viittoo tätä nuorta naista menemään edelleen ja kun nuori nainen menee niin mies säntää perään tukkien tältä keski-iän ylittäneeltä naiselta tien ettei tämä vain pääse nuoren naisen jäljessä etuilemaan. Ei ritarillisuus riittänyt keski-iän ylittäneelle naiselle.
Noin moukkamaisesti käyttäytyy vain suomalainen mies. Ei tarvi mennä kauas täältä, kun kaikenikäisiä ja -näköisiä naisia aletaan kohtelemaan ihmisinä myös miesten taholta. Venäjä nyt ensiksi tuli mieleen, vaikka sinne ei tällä hetkellä olekaan mitään asiaa, mutta venäläiset miehet ovat kohteliaita naisille ikään ja kokoon katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on välillä todella koomista. Kerrankin jono koostui vain kahdesta naisesta ja miehestä, nuori ja kaunis sekä keski-iän ylittänyt ei niin kaunis nainen ja mies ritarillisesti viittoo tätä nuorta naista menemään edelleen ja kun nuori nainen menee niin mies säntää perään tukkien tältä keski-iän ylittäneeltä naiselta tien ettei tämä vain pääse nuoren naisen jäljessä etuilemaan. Ei ritarillisuus riittänyt keski-iän ylittäneel
Suomalainen mies toimii juuri siten kuin suomalainen nainen ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Voe helevetti. Mä oon ihan omasta aloitteestani tarjonnut pikku apuja ihan vaan sen takia että homma on hoitunut paljon helpommin. Esim vaihdan fillarin sisäkumin vaikka kadulla kuin että avun saaja jotuu työntelemään kilometrien päähän liikkeeseen joka vaihtaa sen joskus ja veloittaa kolmekymppiä. Enkä odota yhtään mitään palkkiota. Hyvä mieli on ihan riittävä ja kun se on molemminpuolinen niin on kaksinkertainen! Pitääkö mun nyt tää lopettaa ettei leimata pimperon metsästäjäksi?
M58
Niinpä. Kyllä minä autan naapurin rouvaa mielelläni pihan askareissa kuten rännien tyhjennyksessä ja polttopuiden kannossa. Ruohonleikkurinkin huollan ihan mielelläni. Jos kahvit saan niin hyvä mutten vaadi niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani. Eikö olekin surkeaa...
Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?
Tämä on täysin normaalia. Minä olen aina ollut jotenkin sellainen jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua. Parisuhteeseen en ole kelvannut.
Tämä. Minua on sanottu "ikuiseksi olkapääksi" No onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on välillä todella koomista. Kerrankin jono koostui vain kahdesta naisesta ja miehestä, nuori ja kaunis sekä keski-iän ylittänyt ei niin kaunis nainen ja mies ritarillisesti viittoo tätä nuorta naista menemään edelleen ja kun nuori nainen menee niin mies säntää perään tukkien tältä keski-iän ylittäneeltä naiselta tien ettei tämä vain pääse nuoren naisen jäljessä etuilemaan. Ei ritarillisuus riittänyt keski-iän ylittäneel
Siellä nyt on joka toisella miehellä äitikompleksi.
Jaa-a, itse tapaan kyllä auttaa kaikkia naisia. Eipä ole herrasmiesmäisyys vielä sytyttänyt ketään alle 45v... terv. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minua on sanottu "ikuiseksi olkapääksi" No onhan sekin jotain.
On, loukkaus nimittäin. Ikuinen kakkonen. Minä en enää naisten halveksittavaksi suostu, ei kiinnosta jos ukko hakkaa.
Eivät ole aidosti auttamisen haluisia, koska he eivät tarjoutuisi tuolla tavalla, jos olisit mies.
Sekoitus beetä ja ceetä. Osa varmaan elättelee toiveita pillusta, ja osa on niin säälittäviä että haluavat vain puhua naiselle, ja olla samassa huoneessa naisen kanssa.
Puolet miehistä ei saa ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä. Tämä on demoralisoinut osan heistä siihen pisteeseen, että heistä on tullut noin säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ritarillisuus olisi riittänyt sille vanhalle naiselle? Nuori nainen "ansaitsi" kauneudellaan miehen huomion, eli hän toi myös omalta osaltaan jotain ns. pöytään.
Eipä mene rahkamaken lihakset hukkaan muuttohommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöhöpö tarinaa keksit, jotta voit pilkata miehiä. Se, että sinulle ei anneta jonossa tilaa, jne. johtuu ihan itsestäsi. Naama pois norsunvit*lta ja enemmän hymyä, niin kyllä miehet ovat sinullekin kohteliaita.
Ihmeellista incelprovoilua taas. AP:lle on käsittämätön ajatus että muut miehet voisivat nähdä naisen ihmisenä ja siten kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole aidosti auttamisen haluisia, koska he eivät tarjoutuisi tuolla tavalla, jos olisit mies.
Sekoitus beetä ja ceetä. Osa varmaan elättelee toiveita pillusta, ja osa on niin säälittäviä että haluavat vain puhua naiselle, ja olla samassa huoneessa naisen kanssa.
Puolet miehistä ei saa ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä. Tämä on demoralisoinut osan heistä siihen pisteeseen, että heistä on tullut noin säälittäviä.
Miehet ottaa pyytämättä auttamisen loukkauksena ja naistenkin kanssa 50-50 ottavatko, kavereita kyllä autan jos pyytävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy mies! Itse olen myös sellainen, jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua. Tätä tapahtui nuorempana ja tapahtuu edelleen esim. duunissa, vaikka olen noin 50v naimissa oleva perheellinen mies. Uskoutumisista huolimatta minulla on ollut parisuhteita ja nyt olen ollut noin 25 avioliitossa. Se, että nainen uskoutuu sinulle, on sinkkumiehelle luottamuksen osoitus ja monesti mahdollisuus. Ikäiselleni ukkomiehelle se on vain luottamuksen osoitus. Jos et itse tartu mahdollisuuteen, kun nainen sitä tarjoaa, olet nopeasti friend zonella ja sieltä ei ole enää paluuta.
Olen naimisissa oleva perheellinen mies. Tästä huolimatta olen tarjonnut apua esim. naispuolisille työkavereille jossain asioissa, olen ollut muuttoapuna välillä, ym. Myös autoiluun liittyvissä asioissa olen ollut avuksi, välillä antanut kyydin töistä kotiin jollekin. En ole koskaan kuitenkaan edes ajatellut asiaa seksuaalisesta näkökulmasta tai että olisin jotenkin epätoivoinen / alistuva. Ihan omaksi ilokseni olen auttanut muita ja saanut myös kanssaihmisen iloiseksi. Homma myös toimii toiseen suuntaan, eli myös vastapalveluksia on tullut, jos olen tarvinnut apua johonkin hommaan, aikoinaan vaikka lastenhoitoon, jotta saatiin vaimon kanssa laatuaikaa kahdestaan. Ja esim. muuttourakoiden jälkeen on usein tullut kutsu tupareihin, jonne vaimon kanssa on menty, jne.
Ap:n kaltaista en kuitenkaan haluaisi auttaa, joka ajattelee vain hyötyä. Veikkaan, että nämä ap:tä auttaneet miehet eivät saa mitään apua ap:lta, jos pyytäisivät.
M48