Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Random sinkkumiehet "simppaavat"?

Vierailija
09.07.2025 |

Puolitutut miehet ovat monta kertaa tarjonneet muuttoapua/kyytiä tai tehneet puolestani töissä tai yliopistossa tuntikaupalla töitä.

Olen tehnyt alusta asti selväksi, että p*llua ei ole luvassa (olen ollut kihloissa tai naimisissa näiden "simppauksien" aikana, niin aika helppoa) ja jotenkin tuntuu, että tämä ei ole ollut näiden miesten tavoitteenakaan. Ne eivät ole olleet "panomies"-tyyppiä, vaan vähän sellaisia reppanoita. Tiedon siitä, että mies löytyy, ne ottavat vastaan ilmeenkään värähtämättä hymyillen ja jotkut kyselevät myös miehestä ja ilmaisevat jopa ihailua miestäni kohtaan. Silti jotenkin olen varma, että yhdellekään miehelle nämä simppaajat eivät olisi apuaan tarjonneet.

En ole myöskään mikään mallikaunotar, vaan lyhyt ja lihava :D

Ovatko nämä sankarit

a) aidosti auttamisenhaluisia

b) toivovat saavansa p*llua

c) niin epätoivoisia, että ovat valmiita tekemään ilmaista työtä päästäkseen vain puhumaan naiselle

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Ei oikein kehtaa näin lähes nelikymppisenä neityenä edes yrittää mitään naisten kanssa. Kun rehellisesti myönnän taustani niin lähestyminen lopuu. Nuoruus meni mielenterveyden ongelmien kanssa painiessa ja painoakin oli yli 150kg.  Kun vasta päälle kolmekymppisenä sain elämää järjestykseen ja ensikertaa pääsin työelämäänkin, niin taidan olla jo

Sä kuulostat yhä masentuneelta. Et ole vielä edes neljääkymmentä ja olet luovuttanut.

Sä kirjotit itsekin, että elämäsi on nyt järjestyksessä. Ala sitten elää sitä!

Vierailija
102/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka innokkaasti nuoret miehet auttavat tuntemattomia tai puolituttuja miehiä?

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, itse tapaan kyllä auttaa kaikkia naisia. Eipä ole herrasmiesmäisyys vielä sytyttänyt ketään alle 45v... terv. M35

Mutta on siis sytyttänyt vanhempia? Lieneekö sulla sittenkin taka-ajatuksia?

Vierailija
104/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen  edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.

Suhtautuvatko naiset kaikkin miehiin samallatavoin? Olipa mies kiinnostava ja komea tai sitten lihava, huonoryhtinen, kaulaparta?

Rumien ihmisten maailma on yllättävänkin tasa-arvoinen.

Valtaosa miehistä ei halua olla missään tekemisissä ruman naisen kanssa, ja samalla tavalla valtaosa naisista ei halua olla missään tekemisissä ruman miehen kanssa. 

Vierailija
105/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kommenttien perustella siis niin, että jos mies haluaa auttaa naista, niin on täysi reppana, jolla on epätoivoisesti vain seksi mielessä? Ja jos mies vaikuttaa luotettavalta, jolle voi myös uskoutua ja puhua kaikesta, hän onkin pukki, joka käy panemassa ympäriinsä? Wtf? Onko mitään välimuotoa?

Taka-ajatuksena voi olla se että mies haluaa antaa hyvän vaikutelman naiselle joka mainostaa miestä sitten toisille naisille.

Vierailija
106/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Ei oikein kehtaa näin lähes nelikymppisenä neityenä edes yrittää mitään naisten kanssa. Kun rehellisesti myönnän taustani niin lähestyminen lopuu. Nuoruus meni mielenterveyden ongelmien kanssa painiessa ja painoakin oli yli 150kg.  Kun vasta päälle kolmekymppisenä sain elämää järjestykseen ja ensike

On tuonikäiseltä jo se juna todennäköisesti mennyt ohi. Kannattaa keksiä muuta merkitystä elämälle. Itse en alkaisi nelikymppisen pojan kanssa säätämään ja oikein epäilyttäisi että miksei häntä ole kukaan nainen lähestynyt tai hän ole itsekkään lähestynyt. Joku syy siihen aina on.

Vierailija
107/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nyt jo kertoa mitä tuo simppaaminen on?

Vierailija
108/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin itsekäs, että en noin syvälle vajoaisi vaan, että saisi olla jonkun naisen seurassa.

Vierailija
109/109 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt jo kertoa mitä tuo simppaaminen on?

Lähti alkujaan USAn mustien rap/hiphop-kulttuurin akronyymistä "sucka idolizing mediocre pussy" eli meinasi "hölmöä (miestä) palvomassa keskitason pillua (naista)".

Solvaava termi miehille jotka kuolaavat epätoivoissaan epätoivottujakin naisia, kun eivät muuta saa.

Tänä päivänä termi käytännössä meinaa esim. jonkun toisen henkilön kohtuutonta seuraamista somessa, puolustelua, mielistelyä, mielipiteiden palvomista, rahallisten lahjoitusten, palveluiden ym. antamista.