Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Random sinkkumiehet "simppaavat"?

Vierailija
09.07.2025 |

Puolitutut miehet ovat monta kertaa tarjonneet muuttoapua/kyytiä tai tehneet puolestani töissä tai yliopistossa tuntikaupalla töitä.

Olen tehnyt alusta asti selväksi, että p*llua ei ole luvassa (olen ollut kihloissa tai naimisissa näiden "simppauksien" aikana, niin aika helppoa) ja jotenkin tuntuu, että tämä ei ole ollut näiden miesten tavoitteenakaan. Ne eivät ole olleet "panomies"-tyyppiä, vaan vähän sellaisia reppanoita. Tiedon siitä, että mies löytyy, ne ottavat vastaan ilmeenkään värähtämättä hymyillen ja jotkut kyselevät myös miehestä ja ilmaisevat jopa ihailua miestäni kohtaan. Silti jotenkin olen varma, että yhdellekään miehelle nämä simppaajat eivät olisi apuaan tarjonneet.

En ole myöskään mikään mallikaunotar, vaan lyhyt ja lihava :D

Ovatko nämä sankarit

a) aidosti auttamisenhaluisia

b) toivovat saavansa p*llua

c) niin epätoivoisia, että ovat valmiita tekemään ilmaista työtä päästäkseen vain puhumaan naiselle

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Tämä on täysin normaalia.  Minä olen aina ollut jotenkin sellainen jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua.  Parisuhteeseen en ole kelvannut.

Ryhdistäydy mies! Itse olen myös sellainen, jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua. Tätä tapahtui nuoremp

Ei kiinnosta enää, olen vanhempi kuin sinä.

Vierailija
62/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.

Tässä nähdään YHDEN NAISEN AJATUSMAAILMA. Älä yleistä, toope. Ja hyvässä lykyssä ap voi olla trollaava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarina on valetta. Kukaan mies ei mielistele lihavalle ja epäseksikkäälle naiselle. Mies voi mielistellä ainoastaan kauniille naiselle p*llun toivossa.

Sinulla on kovin yksioikoinen oletus miehistä. Mukaville ihmisille ollaan yleensä mukavia ja vmäisten kanssa joko ei olle tekemisissä tai tehdään ehdoton minimi. Töissä harvemmin voi valita kenen kanssa on tekemisissä, mutta silloin voi juuri mennä sen mukaan kenen kanssa on mukavaa ja kenen kanssa ei ole mukavaa. Tässä kohtaa osapuolten sukupuolilla tai muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole merkitystä.

Vierailija
64/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani.  Eikö olekin surkeaa... 

Naiset yrittävät lähestyä sinua ja tykkäät viettää aikaa heidän kanssaan. Silti et kelpaa ikinä parisuhteeseen. Haloo?

Tämä on täysin normaalia.  Minä olen aina ollut jotenkin sellainen jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua.  Parisuhteeseen en ole kelvannut.

Tämä. Minua on sanottu "ikuiseksi olkapääksi" No onhan sekin jotain.

Minä en tunne yhtään naista jolla olisi joku reppana mies jolle he uskoutuisivat mutta eivät suostuisi parisuhteeseen. Kyllä naiset uskoutuvat toisilleen. 

Vierailija
65/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis simpauttaja

Vierailija
66/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdistäydy mies! Itse olen myös sellainen, jolle naiset ovat kokeneet helpoksi avautua ja uskoutua. Tätä tapahtui nuoremp

En tiedä voiko allekirjoittaa kyllä, yleensä tällaiset miehet ovat kaameita pukkeja jotka lurittelevat kavereidenkin naisille... Toki kaamea pukki saa todennäköisemmin metodista huolimatta

Vierailija
67/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit ihmiset auttavat apua pyytävää, jos on aikaa ja osaamista. Suurin osa ei vaan pyydä apua vaan usein röyhkeät tai murtuneet.

Vierailija
68/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus tehdä tuttavuutta naisen kanssa ja saada luotua suhteen. Ja melko luonteva tapa myös.

Muuten ikävää kun kutsutaan reppanaksi avuliaita kavereita. 

Vierailija
69/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.

Mutta naisen onkin aina erityisesti pidettävä se mielessä toimiessaan miesten kanssa.

tämä, eräs koulukaverini alkoi viestitellä mesessä että milloin tulen kotipaikkakunnalleni ja olisi kiva joskus nähdä. Kuittasin sen silleen että vietän varmaan paljon aikaa lapsuudenperheeni kanssa, mutta voi olla että joku kertaa ehditään vaikka jossakin kahvilassa näkemään. Seuraava viesti oli että voitais nähdä jossakin hotellissa..yep, poistoon..ja tyyppi oli ollut fb-kaverina tovin ja koulussakin vaikutti normaalilta. Ehkä hän kuvitteli että olin avioeroni jälkeen kovin puutteessa. En sano että kaikki miehet, mutta monella on varmaan vastaavaa kokemusta, niin äkkiä alkaa olemaan varuillaan että voiko toi olla muuten vain kiva tyyppi. 

Vierailija
70/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen  edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.

Tämä on kyllä tuttu ilmiö! 

En ole törmännyt tuohon. Iäkkäämmät henkilöt kyllä päästän jonossa edelle.

Vierailija
71/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mahdollisuus tehdä tuttavuutta naisen kanssa ja saada luotua suhteen. Ja melko luonteva tapa myös.

Muuten ikävää kun kutsutaan reppanaksi avuliaita kavereita. 

Mitenkähän tuokin pärjää ilman apumiestä.

Vierailija
72/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen  edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.

Olin töissä pienessä lounaskahvilassa, jossa oli lisäkseni ikäiseni mies ja meitä noin 30 vuotta vanhempi nainen. Jos vaikka kuorin perunoita, mieskollega auttoi pyytämättä, mutta ei koskaan tehnyt niin vanhemmalle naiskollegallemme. Olin tuolloin kihloissa, joten mies ei suoraan yrittänyt mitään, mutta sain käsityksen että olen hänen tyyppiään. Oikeasti mukavat herrasmiehet ovat yhtä avuliaita kaikille. Eli veikkaan minäkin seksi/ehkä myös romanttinen kiinnostus on simppaamisen taustalla.

Vierailija
73/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
74/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään YHDEN NAISEN AJATUSMAAILMA. Älä yleistä, toope. Ja hyvässä lykyssä ap voi olla trollaava mies.

Miten niin hyvässä lykyssä? Ap on 100% varrmasti mies! Ei kukaan nainen kirjoittele tulla tavalla.

Vierailija
75/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaiketi parempi ettei auta naisia missään tilanteessa, ettei heille tule luuloja.

Vierailija
76/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hyvässä lykyssä? Ap on 100% varrmasti mies! Ei kukaan nainen kirjoittele tulla tavalla.

Totta

Vierailija
77/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä pienessä lounaskahvilassa, jossa oli lisäkseni ikäiseni mies ja meitä noin 30 vuotta vanhempi nainen. Jos vaikka kuorin perunoita, mieskollega auttoi pyytämättä, mutta ei koskaan tehnyt niin vanhemmalle naiskollegallemme. Olin tuolloin kihloissa, joten mies ei suoraan yrittänyt mitään, mutta sain käsityksen että olen hänen tyyppiään. Oikeasti mukavat herrasmiehet ovat yhtä avuliaita kaikille. Eli veikkaan minäkin seksi/ehkä myös romanttinen kiinnostus on simppaamisen taustalla.

Ei tuossa tarvitse olla mistään muusta kyse kuin, että tuo vanhempi nainen oli ikävä ihminen. Mkinulla ainekin töissä on selvästi ne ketä autan mielelläni tai kenen kanssa olen mieluusti tekemisissä. Sitten on ne ihmiset kenen kanssa olen tekemisissä pakosta, enkä tee yhtään mitään ylimääräistä. Toisten kanssa kemia voin löytyy ja jonkun toisen kanssa ei sitten ollenkaan. Sukupuolella tai iällä ei ole tässä kohtaa merkitystä.

Vierailija
78/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, panomies mainitaan reppanan vastakohtana.

Varmaankin sitten nimimerkillä "miksi en löydä kunnollista miestä"

-kuten tuhat muutakin palstanaista.

Minun silmissäni ympäriinsä paneskeleva mies on se ultimaattinen reppana.

N30

Vierailija
79/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta hyvin. Pitäisi olla todella kiitollinen jos joku auttaa ja ehkä palkkio jos on varaa, jos ei ole ei sitten. Kaikilla ei ole auttajaa ollenkaan. Miksi odottavat makuukammarihommia jos on mies, tuskin? Kavereita? Odottaisivatko sinkulta sitä?

Vierailija
80/109 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa tarvitse olla mistään muusta kyse kuin

Juuri tämä. Jotkut tuntuu ajattelevan, että töissä ollaan tasavertaisesti kaikkien kanssa. Ei todellakaan. Työelämässä, siinä missä työelämän ulkopuolellakin, ihmiset hakeutuvat samanhenkisten seuraan ja auttavat innokkaammin niitä, joista pitää. Olen ystävystynyt itseäni yli 10 vuotta nuoremman, vastakkaista sukupuolta olevan kollegan kanssa. Tulemme hyvin juttuun ja viestittelemme jonkun verran myös vapaa-ajalla. Firman tilaisuuksissa hakeudumme toistemme seuraan. Taustalla ei kuitenkaan ole kummankaan suunnalta mitään romanttista tai seksiin viittaavaa ja ehkä juuri sen vuoksi oleminen onkin niin helppoa. Pidän häntä hyvänä ystävänä, jota autan mielelläni, mikäli hän apua tarvitsee, kuten hän myös minua.