Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa viestiä vain öisin

Vierailija
08.07.2025 |

Hän on lomalla ja laittaa viestejä minun nettideittiin. En ole vielä vaihtanut numeroita. Kysyin nyt hänen kuvaa 3 pv viestittelyyn jälkeen. Saa nähdä mitä vastaa. Hän ei ole vongannut yhtään seksiä, ei kirjoita humalassa vaan kirjoittaa kiltisti, kuinka on kiinnostunut minusta ja kokee, että minussa on sitä mitä on kaivannut elämäänsä. Yrittääkö fuulata? Jos ei laita kuvaa, lopetan viestittelyyn. Kuvan jälkeen kysyn ihmissuhdehistoriaa. Hän on nähnyt minun kuvat nettideitissä. Mietin onko hänellä vaimo, joka nukkuu keskellä yötä. Mutta kyllähän ne pettäjät keksii viestittelyajan myös päivällä, vessassa ja lenkill jne.. 

En vaan nyt jaksaisi yhtään draamaa. Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia.

Auttakaahan, jooko?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap neuroepätyypillinen?

Vierailija
82/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vuodatan pelkoni ja epäilykseni, en tietenkään miehelle. Olen niin kranttu ja näitä yliopiston käyneitä käytännön miehiä vaan ei ole tarjolla tässä iässä. Pitäisin tätä kuin kukkaa kämmenellä, jos olisi sopiva. 

Ehkä minä maltan ja odotan iltaan, josko miehestä kuuluisi aiemmin. 

Tulen kertomaan miten meni.

Ap ei provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne vuodatan pelkoni ja epäilykseni, en tietenkään miehelle. Olen niin kranttu ja näitä yliopiston käyneitä käytännön miehiä vaan ei ole tarjolla tässä iässä. Pitäisin tätä kuin kukkaa kämmenellä, jos olisi sopiva. 

Ehkä minä maltan ja odotan iltaan, josko miehestä kuuluisi aiemmin. 

Tulen kertomaan miten meni.

Ap ei provo

Oletko kehitysvammainen tai neuroepätyypillinen?

Vierailija
84/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoo opiskelleensa 5 yliopistossa, osassa ollut töissä. Mietin tuota, että onkohan totta ja on kuulema nytkin yliopistolla töissä ja opiskelemassa. Kahdesta tiedekunnasta maisteri. Asunut ulkomailla. Näitä kirjoittelee. 

Ap

Taitaa olla lettu tieteiden vihtori!

Vierailija
85/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä tuleeko mies viestittelemään. Oli sovittuna klo 21-22 aikaan. 

Ap

Vierailija
86/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kyllä ehdottomasti tuhota tämäkin potentiaalinen romanssi, ennen kuin se edes ehtii alkaa. Ja syyksi riittää varsin hyvin se, että mies lähettää viestejä vain myöhään illalla. 

Anna mennä. 

Vierailija
87/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa on päällä sitten etelänuubialainen perinnekostyymi, varaudu siihen.

Vierailija
88/113 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovin vakaalta tyypiltä itse

Vierailija
89/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ulkomailla.

Vierailija
90/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain alleviivaa sitä että parinmuodostus on tullut nykymaailmassa mahdottomaksi. Itse samanikäinen enkä usko enää näkeväni tässä elämässä rakkautta päivääkään. 

Vierailija
91/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olemme viestitelleensä kolme iltaa ja aina klo 03. Onko siinä jotain, mitä et ymmärrä. 

ap

Kello 03 ei ole ilta, vaan se on aamuyö. Outo tyyppi. Pysyisin erossa.

Vierailija
92/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oottaa kuvaa. Pyydä treffeille samantien. Kuvat eivät ole sama kuin luonnossa. 

Ei se pakosti mikään huijari ole. Monella tutkijalla akateeminen työaika. Jos yökyöpeli niin saa tehdä töitä pitkälle iltaan ja on vapaalla kolmen jälkeen. Aamu ja iltapäivät nukkuu

Vierailija
93/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin miehen kanssa eilen illalla 4 tuntia. Ollaan niin samanlaisia. Samanlaiset arvot, samanlainen elämänkatsomus, samanlaiset koulutukset, samanlaiset mielenkiinnonkohteet. Samalla tavalla ollaan todella seksuaalisia. Ihan pelottavan tutulta kuulosti. 

Hän oli kuvassa kivan näköinen.

Hänestä ei ole kuulunut tänään mitään. Ajattelin, että se olisi hänen vuoro viestitellä, kun eilen oli aika kiihkeitä viestejä. 

Oli puhetta, että näkisimme ensi viikolla.

ap

Vierailija
94/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
95/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa perus perheisiltä, joka etsii hoitoa. Päivät menee lapsien ja väsyneen vaimon kanssa noin lomalla ja illalla tai yöllä voi keskittyä lämmittelee uutta naista. 

Vierailija
96/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut, että siirtyisin eteenpäin. En missään nimessä halua mitään juttua varatun miehen kanssa. Jos hän on varattu. Tai pervo. 

Sain tänään Tinderissä kaksi mätchiä Tinder Goldin ansiosta. Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Olenko jotenkin kämmännyt? Miehet eivät ole laittaneet viestiä minulle. Olenko siis saanut supertykkäyksen heiltä? 

voin jatkaa eteenpäinkin, kun tässä on niin paljon jännittäviä kohtia. 

ap

Vierailija
97/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sitä mieltä, että kannattaa vielä odottaa. Miehestä voi kuulua vielä, jos se olisi sinun ykkösvalinta. Kolmen päivän sääntö, siinä ajassa jos ei kuulu, ei kiinnosta. 

Miksi et voisi laittaa viestiä uusille miehille? 

Vierailija
98/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yömies on ehdottomasti suosikki. 

mutta voisin kuluttaa aikaa muidenkin kanssa, jos yömies on minut jo deletoinut. 

olen niin paljon saanut huonoa kohtelua miehiltä, että vaikea uskoa rakkauteen. Tai siihen, että sen vielä saavuttaisin. 

ap

Vierailija
99/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin miehen kanssa eilen illalla 4 tuntia. Ollaan niin samanlaisia. Samanlaiset arvot, samanlainen elämänkatsomus, samanlaiset koulutukset, samanlaiset mielenkiinnonkohteet. Samalla tavalla ollaan todella seksuaalisia. Ihan pelottavan tutulta kuulosti. 

Hän oli kuvassa kivan näköinen.

Hänestä ei ole kuulunut tänään mitään. Ajattelin, että se olisi hänen vuoro viestitellä, kun eilen oli aika kiihkeitä viestejä. 

Oli puhetta, että näkisimme ensi viikolla.

ap

Niin sullakin on koulutus viidestä eri yliopistosta vai miten se meni? Jotenki et kuulosta siltä että olis yhdestäkään.

Vierailija
100/113 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja AMK-tutkinto. Ja olen jatko-opiskelija.

No kaikki dissaamista saatte nyt erävoiton, kun kello on jo kohta yhdeksän ja miehestä ei ole kuulunut yhtään mitään. En merkinnyt hänelle siis yhtään mitään. 

Miten minulla voikin olla näin huono tuuri miesten suhteen. Aina on joku dorka kiikarissa. No, ainakin voi ajatella, että onneksi se ei kestänyt pidempään, tämä ei nyt aiheuta vakavampaa mielipahaa. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän