Mies laittaa viestiä vain öisin
Hän on lomalla ja laittaa viestejä minun nettideittiin. En ole vielä vaihtanut numeroita. Kysyin nyt hänen kuvaa 3 pv viestittelyyn jälkeen. Saa nähdä mitä vastaa. Hän ei ole vongannut yhtään seksiä, ei kirjoita humalassa vaan kirjoittaa kiltisti, kuinka on kiinnostunut minusta ja kokee, että minussa on sitä mitä on kaivannut elämäänsä. Yrittääkö fuulata? Jos ei laita kuvaa, lopetan viestittelyyn. Kuvan jälkeen kysyn ihmissuhdehistoriaa. Hän on nähnyt minun kuvat nettideitissä. Mietin onko hänellä vaimo, joka nukkuu keskellä yötä. Mutta kyllähän ne pettäjät keksii viestittelyajan myös päivällä, vessassa ja lenkill jne..
En vaan nyt jaksaisi yhtään draamaa. Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia.
Auttakaahan, jooko?
Kommentit (113)
Herää öisin kolmen aikaan ja ei saa unta. Silloin sitten kirjoittelee naisille. Muulloin ei naiset kiinnosta tai rohkeus ei riitä.
Mielenterveydes ongelmia ja yöllä ne haittaa pahasti niin koettaa saada juttukaveria.
Voi minua, miksi minusta ei kukaan järkevä kiinnostu. Voi minua!
ap
Ei ole lähettänyt kuvaa koska
- asialla naapurin teinit jotka pilailee
- mies on 10 v vanhempi mitä väitti
- mies on jotenkin tosi ruma tai muuten ulkonäössä jotain todella erikoista. Koettaa saada sinut rakastumaan sisimpäänsä ja venyttää siksi kuvan lähettämistä
- mies on varattu ja pelkää siksi laittaa kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kaivata sinua elämäänsä jos ei ole edes tavannut sinua. Klassinen varattu mies ja pettäjä tapaus. Lirkuttelee kylllä outoon aikaan yöllä. Sinkkumies kyllä ihan päiväs aikaan vastailee.
Vaimo nukkuu vieressä sikeää unta🥱🥱.
Jos parin viestisession jälkeen pitää miettiä noin paljon niin kannattaisi siirtyä seuraavaan
Joo olen miettinyt tuotakin että joku dorka voi olla tekeytynyt täksi mieheksi. Koska mies tuntuu olevan unelmien täyttymys, korkeasti koulutettu, käytännön ihminen, matkaillut, sivistynyt lukee paljon jne. Liian hyvää ollakseen totta.
ap
Mutta miksi sinä viestittelet klo 3 yöllä takaisin hänelle? En kyllä viestittelisi yhtään mitään tuohon aikaan.
Epäilyttävää. Ethän anna tyypille mahdollisuutta selvittää osoitettasi. Ei valokuvaa/ei todellista valokuvaa, joten et ikinä tiedä, kuka oikeasti kirjoittelee. Älä lähde autoilemaan ja "retkeilemään" sen kanssa, vaikka joku valokuva tulisi. Rakkaushuijari tai muu pettäjä, jonka saalistusalueena on koko Suomi.
Joo en anna osoitetta tietenkään.
enkä vastaa öisin vaan aamulla. Ihan paska homma. Taas pitää herätä tähän sinkku-aamuun.
ap :(
Se ryyppää ja on sitten hereillä keskellä yötä, kun ei saa nukuttua.
Ap on saanut mieheltä, joka on lomalla, viestiä kahtena yönä. Sen perusteella laittaa viestiä AINA vain yöllä? Mies on kuitenkin "unelmien täyttymys", toisaalta ap on käynyt mielessään nyt jo kaikki kauhuskenaariot. Epäilee ihan jokaista asiaa mitä mies kertoo. Nyt viestejä on tullut kolmena yönä. Vähän malttia ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viestittää vain keskellä yötä?
Monikin. Mulla on miespuolinen kaveri, joka valvoo lähes aina yöt, varmasti on koneella koko aika ja ehkä viestittelee. Nukkuu aamupäisin. Yötyötä tekevät voi myöskin hoidella asiansa yöllä, jos työt sallii.
Saattaa olla tunnettu henkilö eikä halua paljastaa sitä, ainakaan vielä. Vähän väliä saa lukea juttuja esim. näyttelijöistä, jotka kertoo löytäneensä kumppanin nettisovelluksista. Ei tossa vuorokauden ajassa mun mielestä ole mitään ihmeellista, ihmisillä on hyvinkin erilaisia nukkumisrytmejä.
Jos hän on muuten unelmien täyttymys, mutta yöeläjä, niin voisitko muuttaa oman rytmisi? Minä en pystyisi näin viiskymppisenä ja aamuihmisenä mitenkään. En siis yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi minua, miksi minusta ei kukaan järkevä kiinnostu. Voi minua!
ap
Oiskohan tolla sun kohkaamisella jotain tekemistä sen asian kanssa. Tunnut olevan jonkun asteen jyrä, kauheeta vauhtia eteenpäin, kiire, kiire. Painostat muita ihmisiä.
ap on siis jo viisikymppinen?? Voi herranjestas. Kohta olet tilastoissa ja Alibin aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Joo olen miettinyt tuotakin että joku dorka voi olla tekeytynyt täksi mieheksi. Koska mies tuntuu olevan unelmien täyttymys, korkeasti koulutettu, käytännön ihminen, matkaillut, sivistynyt lukee paljon jne. Liian hyvää ollakseen totta.
ap
Nyt alkaa haisemaan pahasti provolta. Oletko sä itse joku koulusta lomalla oleva jonne.
Sitä minäkin mietin, että salaa vaimoltaan kirjoittelee.
ap