Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa viestiä vain öisin

Vierailija
08.07.2025 |

Hän on lomalla ja laittaa viestejä minun nettideittiin. En ole vielä vaihtanut numeroita. Kysyin nyt hänen kuvaa 3 pv viestittelyyn jälkeen. Saa nähdä mitä vastaa. Hän ei ole vongannut yhtään seksiä, ei kirjoita humalassa vaan kirjoittaa kiltisti, kuinka on kiinnostunut minusta ja kokee, että minussa on sitä mitä on kaivannut elämäänsä. Yrittääkö fuulata? Jos ei laita kuvaa, lopetan viestittelyyn. Kuvan jälkeen kysyn ihmissuhdehistoriaa. Hän on nähnyt minun kuvat nettideitissä. Mietin onko hänellä vaimo, joka nukkuu keskellä yötä. Mutta kyllähän ne pettäjät keksii viestittelyajan myös päivällä, vessassa ja lenkill jne.. 

En vaan nyt jaksaisi yhtään draamaa. Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia.

Auttakaahan, jooko?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo asuvansa samassa kaupungissa kuin minä. On viisikymppinen mies niinkuin minäkin, saman ikäinen. Että ei ole teineistä kyse. 

Ap

Vierailija
22/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on ikää ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilee unettomana selällään muna pystyssä?

Vierailija
24/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran ihan ystävänä henkilö, entinen työtoverini, joka kanssa aina viestitteli vasta puoliltaöin. Siinä arvelen että tissuttelun aikaansaama rohkaistuminen oli syynä. Siinä ihmissuhteessa oli hyväksikäyttäviä piirteitä joten katkaisin sen. Sinun kannattaa tehdä sama. 

Vierailija
25/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo asuvansa samassa kaupungissa kuin minä. On viisikymppinen mies niinkuin minäkin, saman ikäinen. Että ei ole teineistä kyse. 

Ap

Persepanolle pyrkii saman ikäisen miehen kanssa?

Vierailija
26/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olemme viestitelleensä kolme iltaa ja aina klo 03. Onko siinä jotain, mitä et ymmärrä. 

ap

"Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia."

Mistä sä sydänkatastrofin saat äijästä, jota et oo nänhyt/tavannut. Oot viestitellyt 3 iltaa/äijä 3 yötä.

Siis joo, sydänkatastrofi syntyy, jos sinisilmäisenä uskon miehen lurituksia ja sitten kun olen rakastunut selviääkin totuus. Nyt ajattelen vielä aivoilla, en uskalla yhtään hellittää. Edelliset kokemukset ovat saaneet minut näin varautuneeksi. 

Ap

Vierailija
27/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule , taitaa olla jotain mitä sinä et ymmärrä. Taitaa olla mies eri aikavyöhykkeellä, veikkaan Norsunluu rannikkoa tai Gambiaa . Tai sitten olet oikeasti niitä helposti vedätettäviä. Laita nyt hyvä ihminen esto päälle.

Vierailija
28/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh hee, minäkin olen 50-V NAINEN. Joten ei varmaan nyt ole miesten persepsnosta kyse. 

ap

Vierailija
29/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä teitä ritareita ruskean reiän oikein sikiää?

Vierailija
30/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule , taitaa olla jotain mitä sinä et ymmärrä. Taitaa olla mies eri aikavyöhykkeellä, veikkaan Norsunluu rannikkoa tai Gambiaa . Tai sitten olet oikeasti niitä helposti vedätettäviä. Laita nyt hyvä ihminen esto päälle.

No voi helevetti. 

Ap

Vierailija
31/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olemme viestitelleensä kolme iltaa ja aina klo 03. Onko siinä jotain, mitä et ymmärrä. 

ap

"Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia."

Mistä sä sydänkatastrofin saat äijästä, jota et oo nänhyt/tavannut. Oot viestitellyt 3 iltaa/äijä 3 yötä.

Siis joo, sydänkatastrofi syntyy, jos sinisilmäisenä uskon miehen lurituksia ja sitten kun olen rakastunut selviääkin totuus. Nyt ajattelen vielä aivoilla, en uskalla yhtään hellittää. Edelliset kokemukset ovat saaneet minut näin varautuneeksi. 

Ap

Kuinkas nopsaa sä oikein rakastut? Oot naiivi.

Vierailija
32/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo opiskelleensa 5 yliopistossa, osassa ollut töissä. Mietin tuota, että onkohan totta ja on kuulema nytkin yliopistolla töissä ja opiskelemassa. Kahdesta tiedekunnasta maisteri. Asunut ulkomailla. Näitä kirjoittelee. 

Ap

Vierailija
33/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoo opiskelleensa 5 yliopistossa, osassa ollut töissä. Mietin tuota, että onkohan totta ja on kuulema nytkin yliopistolla töissä ja opiskelemassa. Kahdesta tiedekunnasta maisteri. Asunut ulkomailla. Näitä kirjoittelee. 

Ap

Tee niin, että sovit treffit sen kaa vilkkaaseen kahvilaan heti huomenna tai ylihuomiseksi.

Jos se ei pääse, niin se on huijari.

Vierailija
34/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

No enhän puhunut mitään ajasta. Ei kannata syytöntä haukkua. 

Vierailija
35/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein ulkomailla. Se saa komennuksen pian Oxfordin yliopistoon. Se joutuu ryöstetyksi siellä. Sun pitää lähettää rahaa matkalippuun takaisin Suomeen sille.

Vierailija
36/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tee niin, että sovit treffit sen kaa vilkkaaseen kahvilaan heti huomenna tai ylihuomiseksi.

Jos se ei pääse, niin se on huijari.

Kannattaako nähdä se vaiva, että pyytää treffeille? Odotan ehkä sen kuvan ensin. Olisiko se ok? 

Ap

Vierailija
37/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kaivata sinua elämäänsä jos ei ole edes tavannut sinua. Klassinen varattu mies ja pettäjä tapaus. Lirkuttelee kylllä outoon aikaan yöllä. Sinkkumies kyllä ihan päiväs aikaan vastailee.

just. vaimo nukkuu tai suihkussa niin heti kirjoittelemaan.

Vierailija
38/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pyytää rahaa, olet ainoa, joka voi auttaa.

Vierailija
39/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein ulkomailla. Se saa komennuksen pian Oxfordin yliopistoon. Se joutuu ryöstetyksi siellä. Sun pitää lähettää rahaa matkalippuun takaisin Suomeen sille.

No justiinsa, kuka hullu näihin vastaa? 

Vierailija
40/113 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No enhän puhunut mitään ajasta. Ei kannata syytöntä haukkua. 

Onks äijä Suomessa nyt? Vai oikein öljynporauslautalla jumissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän