Mies laittaa viestiä vain öisin
Hän on lomalla ja laittaa viestejä minun nettideittiin. En ole vielä vaihtanut numeroita. Kysyin nyt hänen kuvaa 3 pv viestittelyyn jälkeen. Saa nähdä mitä vastaa. Hän ei ole vongannut yhtään seksiä, ei kirjoita humalassa vaan kirjoittaa kiltisti, kuinka on kiinnostunut minusta ja kokee, että minussa on sitä mitä on kaivannut elämäänsä. Yrittääkö fuulata? Jos ei laita kuvaa, lopetan viestittelyyn. Kuvan jälkeen kysyn ihmissuhdehistoriaa. Hän on nähnyt minun kuvat nettideitissä. Mietin onko hänellä vaimo, joka nukkuu keskellä yötä. Mutta kyllähän ne pettäjät keksii viestittelyajan myös päivällä, vessassa ja lenkill jne..
En vaan nyt jaksaisi yhtään draamaa. Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia.
Auttakaahan, jooko?
Kommentit (113)
Vaikuttaa epäilyttävältä kun ei seksi kiinnosta eikä ryyppää lomalla.
Ex-mieheni oli alkoholisti. En halua sitä enää. Minusta seksi kuuluu juttuihin sitten kun on nähty. En ole siis nähnyt hänen kuvaa, jos alkaa seksiviestiä tulla deletoin.
ap
Miten voi kaivata sinua elämäänsä jos ei ole edes tavannut sinua. Klassinen varattu mies ja pettäjä tapaus. Lirkuttelee kylllä outoon aikaan yöllä. Sinkkumies kyllä ihan päiväs aikaan vastailee.
Olet USKOMATTOMAN typerä. Tietenkin se on varattu. T. Mies
Juu arvelinkin, että on joku sekopää. Ihan niin minun tuuria. On ollut liian hyvää ollakseen totta.
Ap
Kysy siltä miksi se vastailee vain öisin. Jos vastaus ei ole uskottava niin tiedät mitä tehdä. Jos se ei vastaa ollenkaan niin sekin on itsessään vastaus.
M60
Mikä on hänen perustelunsa kuvattomuuteen?
Laitoin hänelle viestin illalla jo, että saisi tulla aiemmin juttelee, että minä olen nukkumassa klo 3. Saa nähdä mikä on meriselitys.
Ap
Ei olla puhuttu kuvista aiemmin kuin tänäiltana laitoin viestin että lähettäisi kuvan minulle. Jos ei suostu on selvä tapaus ja viestittely loppuu.
ap
Voisiko se olla niin estynyt että illalla pienessä sievässä se uskaltaa ottaa sinuun yhteyttä. Oli niin tai näin, selitys ei lupaa hyvää.
Joitain se tekee päivisin. Ei töitä, kun on lomalla. Se vaimo /perhe on 1 mahdollisuus, mutta onhan niitä muitakin. Kysy siltä.
Kaikki viestit ovat olleet sitä mieltä, että ei hyvää lupaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei olla puhuttu kuvista aiemmin kuin tänäiltana laitoin viestin että lähettäisi kuvan minulle. Jos ei suostu on selvä tapaus ja viestittely loppuu.
ap
Sun aloituksesta:
"Kysyin nyt hänen kuvaa 3 pv viestittelyyn jälkeen"
Niin olemme viestitelleensä kolme iltaa ja aina klo 03. Onko siinä jotain, mitä et ymmärrä.
ap
Kuka viestittää vain keskellä yötä?
Vierailija kirjoitti:
Niin olemme viestitelleensä kolme iltaa ja aina klo 03. Onko siinä jotain, mitä et ymmärrä.
ap
"Haluaisin miehen, mutta en sokeana jotain ikävää sydänkatastrofia."
Mistä sä sydänkatastrofin saat äijästä, jota et oo nänhyt/tavannut. Oot viestitellyt 3 iltaa/äijä 3 yötä.
Onks se ainoa äijä päällä maan?
Vaihda kohdetta.