Finnairin lentoemäntä diagnosoi asiakkaan liian sairaaksi lentämään
Eli ei kannata mennä vessaan ennen lentoa vaan lentokentällä ja sitten heti kun on noustu
Suomalaisnainen poistettiin Finnairin lennolta erikoinen syy - Ilta-Sanomat
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laksatiivia ottanut ennen lentoa eikä imodiumia. He heh.
Minulla on ibs ja syön immodiumia kaksi päivässä. Ei auta. Lisänä on ollut toinen kovettava vatsalääke.
Ja lisäksi ruokavalio. Ei auta mikään. Ravaan paskalla ainakin 12 kertaa työpäivän aikana. Kaikkea on kokeiltu yli 20 vuotta. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse.
Jos teille tulee uusi työkaveri, joka ravaa vessassa niin on varmaan ibs. Itse en ota puhelinta vessaan niin ei tarvitse epäillä sen selaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos teille tulee uusi työkaveri, joka ravaa vessassa niin on varmaan ibs. Itse en ota puhelinta vessaan niin ei tarvitse epäillä sen selaamisesta.
Kelan lääkärit ei päästä työkyvyttömyyseläkkeelle. Koittakaa siis kestää.
Saatan käydä vessassa puolen tunnin aikana kolme kertaa. Pakko, myös töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi käyttäytynyt muuten sairastuneen oloisesti. Lentokoneessa kun ollaan kuin sillit purkissa niin taudit kyllä leviää näppärästi. Ymmärrän miksi lentoemo ei halunnut henkilöä lennolle mahdollisesti sairastuttamaan kaikkia.
Mutta miksi oli ok mennä heti seuraavalle lennolle?
Koska ei ollut sairas alunperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosin tekee,lääkäri. Ei kukaan muu.
Jos lennolla ei ole lääkäriä, päätöksen tekee lennon henkilökunta. Ei kukaan muu.
Lennolla kaikki päätösvalta on viime kädessä lennon henkilökunnalla.
Päätösvalta on kapteenilla.
Viime kädessä, kyllä. Mutta ei kapteenia tarvita toteamaan, että jollain on ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosin tekee,lääkäri. Ei kukaan muu.
Jos lennolla ei ole lääkäriä, päätöksen tekee lennon henkilökunta. Ei kukaan muu.
Lennolla kaikki päätösvalta on viime kädessä lennon henkilökunnalla.
Päätösvalta on kapteenilla.
Viime kädessä, kyllä. Mutta ei kapteenia tarvita toteamaan, että jollain on ripuli.
Naamastako sen näkee? Haastattelemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ibs ja syön immodiumia kaksi päivässä. Ei auta. Lisänä on ollut toinen kovettava vatsalääke.
No ottaisitko laksatiivia ennen lentoa? Tämä oli ottanut. Vain Jeesus ja hän itse tietää, miksi.
Mitä opimme tästä? Jos haluaa päästä koneeseen, kannattaa miettiä mitä kommunikoi. Joku voi aina alkaa panikoimaan jos kerrot meneväsi vessaan koska sinulla on vessahätä.
Refluksitauti tai ruokamyrkytys voi laittaa oksentamaan,ripulin takana taas olla vaikka laktoosi-intoleranssi. Älytöntä touhua kyseenalaistaa ihmisten matkustuskunto noilla perusteilla kun ei ole lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jätetty kertomatta. Maha sekaisin ei aina ole tarttuvaa. Itse jännitän lentämistä siinä määrin että maha sekaisin. Ei ole tarttuvaa.
jutun mukaan hänellä on aina matkustellessa maha sekaisin ja siltikin oli ottanut laksatiivia ennen lentoa..miksi..enemmänkin ehkä imodiumin tai hiilitablettien paikka tai jos vatsa kovalla niin venataan kotiin asti niiden laksatiivien kanssa. Jossakin tuubassa varmaan ollut että kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi ruokavalio. Ei auta mikään. Ravaan paskalla ainakin 12 kertaa työpäivän aikana. Kaikkea on kokeiltu yli 20 vuotta. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse.
Kokeile viikko Nutriletin pusseja. Sen jälkeen paska ei juokse minnekään. Toimii paremmin kuin ummetuslääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä ajattelee olevansa turvallisuusalan ja terveyden asiantuntija. Kannattaa varoa mitä heille päästää suustaan. Sanoo vaan että kaikki hyvin ja pissattaa kovasti.
Lentoemannille annetaan perus turvallisuus- ja terveyskoulutus juuri naita tilanteita varten.
Niin annetaan varusmiehillekin. Luotat varmaan 81% suomalaisista miehistä yhtä paljon kuin siihen lentoemäntään?
Vierailija kirjoitti:
Jos on halunnut suorittaa tyhjennyksen ennen lentoa ja laskelmat menneet päin vi...? Ikävä homma, jos laksatiivit ruvenneet vaikuttamaan vasta iraklionin kentällä. Siellä vessoissa ei ole paperia ja tarpeetkin kannattaa tehdä seisten, kun sen verran saastaiset vessat.
Malagassa vedetään yleensä jotain muuta joka aiheuttaa ripulin..
Jaaha, joku Finskin ylipalkattu, elämäänsä kyllästynyt putkitarjoilija on taas päässyt näyttämään valtaansa turistiripulista kärsivälle matkustajaparalle. Eipä yllätä.
Täytyy olla aika masokisti, jos ottaa laksatiivia ennen lentomatkaa.
No pitääkö lentoemännän ryhtyä johtamaan lentoa. Soittamaan kapteenille, että ei saa vielä lähteä nousukiitoon. Yksi rouva istuu paskalla ilman turvavyötä.