Finnairin lentoemäntä diagnosoi asiakkaan liian sairaaksi lentämään
Eli ei kannata mennä vessaan ennen lentoa vaan lentokentällä ja sitten heti kun on noustu
Suomalaisnainen poistettiin Finnairin lennolta erikoinen syy - Ilta-Sanomat
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle, kun on ibs niin pitää saada lentää. Monesta työpaikasta tehdään työreissujakin.
Ibs ei ole sairaus, vaan toimintahäiriö jota hoidetaan ruokavaliolla. Ibd taasen on sairaus, joka hyvinkin voi johtaa työkyvyttömyyseläkkeelle jos remissiotilaa ei saada päälle. Kuulun itsekin heihin.
Niin, itsellä on tuo ja kaikki ruokavaliot kokeiltu 20 vuoden aikana. Kaikissa työpaikoissa ravaan paskalla monta kertaa päivässä, ainakin 12 kertaa.
Tämähän on yleistä Malagan koneissa. Vessajono kulkee pitkälle käytävään ja haju on sanoin kuvaamaton. Suomalaiset syövät purkkihernekeittoa ja kyseenalaisesti säilytettyjä eineslihapullia, koska espanjalainen ruoka pistää heidän mielestään pötsin sekaisin. Tosiasiassa se on ihan toisin päin.
No hankkii lääkärintodistuksen ibs taudista ja juristin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle, kun on ibs niin pitää saada lentää. Monesta työpaikasta tehdään työreissujakin.
Ibs ei ole sairaus, vaan toimintahäiriö jota hoidetaan ruokavaliolla. Ibd taasen on sairaus, joka hyvinkin voi johtaa työkyvyttömyyseläkkeelle jos remissiotilaa ei saada päälle. Kuulun itsekin heihin.
Niin, itsellä on tuo ja kaikki ruokavaliot kokeiltu 20 vuoden aikana. Kaikissa työpaikoissa ravaan paskalla monta kertaa päivässä, ainakin 12 kertaa.
Ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkaverit joutuvat kestämään paskan hajua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, lentoemäntä teki työtään. Tämä potilas siis otti yhteyttä pas....kalehteen omista pas...kavaivoistaan, nimettömänä. Miksi ihmeessä? Diagnosoisin tälle potilaalle jonkun mielenhäiriön.
Tekikö? Itse vaatisin lentoemännältä korvauksia lipun hinnasta ja ottaisin käynnykällä kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkaverit joutuvat kestämään paskan hajua.
Puhuvat aina, että viemäri haisee.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi käyttäytynyt muuten sairastuneen oloisesti. Lentokoneessa kun ollaan kuin sillit purkissa niin taudit kyllä leviää näppärästi. Ymmärrän miksi lentoemo ei halunnut henkilöä lennolle mahdollisesti sairastuttamaan kaikkia.
Mutta miksi oli ok mennä heti seuraavalle lennolle?
Älkää nyt helvetissä lentäkö Finnairilla. Yhtiöhän kyntää syvällä suossa muutenkin.
No minä olen esimerkiksi pyytänyt lentoemännältä vatsatautiselle sopivaa istumapaikkaa (siihen aikaan istumapaikat eivät olleet checkinissä määrättyjä). Hyvin ystävällinen ja huolehtivainen henkilökunta ohjasi minut koneen perälle vessojen lähelle, ja varmisti että oksennuspusseja on saatavilla.
Normaali ihminen ei matkusta ripulissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama sankari joka ihan justiinsa Facebookin Naistenhuone-ryhmässä valitti että hänet poistettiin koneesta? Samanlainen tarina mutta nimeä en muista, kuulemma epäilivät huumeidenkäytöstä vaikka "kävi vain vessassa" :D
Sen verran oudolta kuulostaa jo artikkelissa että sopisi kuvioon :D
No, eihän sille hädälle, voi mitään jos on tullakseen. Kuitenkin yli puoli tuntia menee koneen pääsyyn ja lähtöön, ennekuin vessat aukeaa. Itse hyppään vessassa useamman kerran, ennen lentoa. En niinkään ripulin pelossa, mutta jotenkin varmistakseen, ettei pienempi hätä iske. Reissaan vuosittain, vähkntään kolme kertaa vuodessa, joten korvien välissähän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ibs ja joka päivä ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ibs ja joka päivä ripuli.
Käyn kauppareissulla ostoskeskuksen vessassa ripuloimassa. Pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iraklionin lentokenttä on ihan järkyttävä. Ja vessat niin hirveässä kunnossa, että sinne ei mennä tarpeille vaikka kuinka hirveä hätä olisi. En yhtään ihmettele, että tyyppi odotti, että pääsee koneeseen ja vasta sitten kävi vessassa.
Et oo tainnut paljon matkustaa.
T. Kreetan lämmössä
Et oo itse tainnut lentää iraklionin kautta Kreetan lämpöön.
Olen jo pelännytkin lentämistä, kun on ibd, ja nyt se on selvää: minun lennot on lennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, lentoemäntä teki työtään. Tämä potilas siis otti yhteyttä pas....kalehteen omista pas...kavaivoistaan, nimettömänä. Miksi ihmeessä? Diagnosoisin tälle potilaalle jonkun mielenhäiriön.
Tekikö? Itse vaatisin lentoemännältä korvauksia lipun hinnasta ja ottaisin käynnykällä kuvan.
Lentoemännältä korvauksia, no nii.
Laksatiivia ottanut ennen lentoa eikä imodiumia. He heh.
Onko tämä se sama sankari joka ihan justiinsa Facebookin Naistenhuone-ryhmässä valitti että hänet poistettiin koneesta? Samanlainen tarina mutta nimeä en muista, kuulemma epäilivät huumeidenkäytöstä vaikka "kävi vain vessassa" :D