Finnairin lentoemäntä diagnosoi asiakkaan liian sairaaksi lentämään
Eli ei kannata mennä vessaan ennen lentoa vaan lentokentällä ja sitten heti kun on noustu
Suomalaisnainen poistettiin Finnairin lennolta erikoinen syy - Ilta-Sanomat
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Se lentokoneessa tarjoiltu juotava tai syötävä voi sairastuttaa kuten myös ilmanvaihto.
Kai sekin mahdollista on... hyvin harvinaista kyllä. Ja se varmaan aiheuttaisi sitten oireita useammalle.
Jos jollakin matkustajalla on jotakin ruokarajoituksia, jos esim. saa ripulioireita joistakin aineksista, niin sitten on parasta joko syödä omat eväät tai muulla tavoin varmistaa, että syötävä ruoka sopii.
Tässä tapauksessahan kyseessä ei ole koneessa syöty ruoka. Enkä hetkeäkään usko, että matkustaja olisi jätetty koneesta ilman perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää kuulustella miksi joku jonottaa vessaan, ja puhua julkisesti terveystiedostaan, muttei yhtään yllätä tuo käytös Finnairin emänniltä. Joku ollut taas voimansa tunnossaan.
Muilta jonottajilta ei tiedusteltu syytä. Kaikkea ei nyt kerrota. Nää uutiset on tällasia yksipuolisia raapaisuja asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää kuulustella miksi joku jonottaa vessaan, ja puhua julkisesti terveystiedostaan, muttei yhtään yllätä tuo käytös Finnairin emänniltä. Joku ollut taas voimansa tunnossaan.
Anna nyt jo olla. Ensin oli ihan syyttä poistettu lennolta. Sitten kun todettiin että ei ollut lentokelpoinen, alkoi vääntö että näin on vain Finnairilla eikä muualla. Sitten kun todettiin että kansainväliset säännöt, sätit että lentoemäntä päätti väärin. Nyt kun todettiin että lääkäri siitä päätti, sätit siitä että oli kyselty terveystietoja muiden kuullen. Jos olisi raahattu takaisin vessaan haastateltavaksi, niin sitten tietysti olisi ollut kamalaa kuinka sairasta ihmistä juoksutettiin ja pakotettiin liikkumaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lentokoneessa tarjoiltu juotava tai syötävä voi sairastuttaa kuten myös ilmanvaihto.
Kai sekin mahdollista on... hyvin harvinaista kyllä. Ja se varmaan aiheuttaisi sitten oireita useammalle.
Jos jollakin matkustajalla on jotakin ruokarajoituksia, jos esim. saa ripulioireita joistakin aineksista, niin sitten on parasta joko syödä omat eväät tai muulla tavoin varmistaa, että syötävä ruoka sopii.
Tässä tapauksessahan kyseessä ei ole koneessa syöty ruoka. Enkä hetkeäkään usko, että matkustaja olisi jätetty koneesta ilman perusteita.
Mutta jos on ibs ei mikään auta. Kahvilassa saa kyllä olla töissä ja ripuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Ibs ja krooninen nuha. Saatan vaikuttaa hyvin sairaalta ulkopuolisen silmin.
Kiva kun joku lääkäriä leikkivä lentoemäntä pilaisi lomasi🙁.
Mullakin on IBS ja reagoin esim. voimakkaisiin tuoksuihin tukkoisuudella ja yskimisellä. En silti ole a ) p*skantanut housuun lentokoneessa b ) p*skantanut housuun muualla c ) ripuloinut lentokoneessa d ) jäänyt lennolta, koska olin lentoemännän mielestä liian sairas lentämään.
IBS:sää sairastava on ihan itse vastuussa siitä, että syö (varsinkin) ennen lentoa niin, että koko lentoa ei tarvitse istua pöntöllä...
Minulla ei auta mikään ruokavalio eikä lääke. Kaikki kokeiltu.
No sitten sinun kuuluu matkustaa omalla autolla.
Alkuperäinen juttu herätti epäilyn persoonallisuushäiriöstä. Tässä ketjussa jankkaaminen poistaa epäilykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Ibs ja krooninen nuha. Saatan vaikuttaa hyvin sairaalta ulkopuolisen silmin.
Kiva kun joku lääkäriä leikkivä lentoemäntä pilaisi lomasi🙁.
Mullakin on IBS ja reagoin esim. voimakkaisiin tuoksuihin tukkoisuudella ja yskimisellä. En silti ole a ) p*skantanut housuun lentokoneessa b ) p*skantanut housuun muualla c ) ripuloinut lentokoneessa d ) jäänyt lennolta, koska olin lentoemännän mielestä liian sairas lentämään.
IBS:sää sairastava on ihan itse vastuussa siitä, että syö (varsinkin) ennen lentoa niin, että koko lentoa ei tarvitse istua pöntöllä...
Minulla ei auta mikään ruokavalio eikä lääk
Omalla autolla ei pääse joka paikkaan. Ok, et saa tulla lennolle, koska sulla on pyörätuoli, viet liikaa tilaa muilta.
Tuo nyt on matkustajan näkemys. Minä olen lentänytkin sairaana vatsataudissa melkein 40 asteen kuumeessa Finnairilla, eikä heitetty ulos vaikka kerroin tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos on ibs. Silloin käydään töissäkin paskalla monta kertaa päivässä. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse.
En minä käy koskaan töissä paskalla. Suosittelen tarkempaa ruokavaliota.
Omalla autolla ei pääse joka paikkaan. Ok, et saa tulla lennolle, koska sulla on pyörätuoli, viet liikaa tilaa muilta.
Pitäisiköhän sun kakkahousun jo lopettaa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos on ibs. Silloin käydään töissäkin paskalla monta kertaa päivässä. Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse.
En minä käy koskaan töissä paskalla. Suosittelen tarkempaa ruokavaliota.
Ei auta maidoton eikö viljaton.
Kansanliike Kakkahousut kuuluu julkisiin kulkuneuvoihin! Oikeutta housuunkakkijoille! Jokaisella kakkahousulla on samanlainen oikeus kangasverhoiltuun bussinpenkkiin!
Kakkahousu, nimen sain, housuista nääs lorahtaa (sävel Nalle Luppakorva)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisitko halunnut matkustaa esim kolera tapauksen kanssa, vessa haisten koko matkan? Lentoemäntien pitää tehdä hankalia päätöksiä.
(En siis väitä mitään tuosta tapauksesta, vaan yleisesti).
Kyllähän pikkulapsillekin voi tulla kakka housuun ja kyllä nekin haisee. Lentoemånnällekin voi tulla yhtäkkiä ripulit housuun tai kapteenille.
Siis onko sun mielestä ihan normaalia yhtäkkisesti vaan kakkia housuun?!
Sellainen EI OLE normaalia, eikä sellaista nyt vaan yhtäkkiä käy kenelle tahansa.
Tämän tapauksen kakkija varmasti on ihan syystä jätetty koneesta.
Kyllä sullekin voi käydä niin. Et sinäkään ole mikään robotti.
Siis oikeasti niin, että ihan yllättäen ilman mitään varoitusta yhtäkkiä kakit housuun? Voi käydä kelle vaan koska vaan? Puhut höpöjä.
Tiedätkö edes mikä on ibs? Ei siinä ruokavaliot välttämättä auta eikä maitohappobakteerit.
Mutta jos saat vatsataudin ulkomailla niin et pääse paluulennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisitko halunnut matkustaa esim kolera tapauksen kanssa, vessa haisten koko matkan? Lentoemäntien pitää tehdä hankalia päätöksiä.
(En siis väitä mitään tuosta tapauksesta, vaan yleisesti).
Kyllähän pikkulapsillekin voi tulla kakka housuun ja kyllä nekin haisee. Lentoemånnällekin voi tulla yhtäkkiä ripulit housuun tai kapteenille.
Siis onko sun mielestä ihan normaalia yhtäkkisesti vaan kakkia housuun?!
Sellainen EI OLE normaalia, eikä sellaista nyt vaan yhtäkkiä käy kenelle tahansa.
Tämän tapauksen kakkija varmasti on ihan syystä jätetty koneesta.
Kyllä sullekin voi käydä niin. Et sinäkään ole mikään robotti.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahousu, nimen sain, housuista nääs lorahtaa (sävel Nalle Luppakorva)
Reuma on onneksi jatkossa irtisanomissyy ja syöpä.
Alkoholia join ja syövän sain ja jatkossa menetän omaisuuteni.
Oi syöpä syöpä syöpä
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes mikä on ibs? Ei siinä ruokavaliot välttämättä auta eikä maitohappobakteerit.
Vatsataudissa ei pidäkään päästä lennolle. Lennetään sitten, kun tauti on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ei ole fiksuimmasta päästä tämä jankkaaja. IBS:ää oli hoitanut vuoden maitohappobakteereilla, mahdottomalla ja viljattomalla dieetillä. Mikään ei auta, mutta ei ole kokeillut IBS-ruokavaliota. 🤣
Söin maitohappobakteeria vuoden symbiosys, ei auttanut mitään ibs vaivaan.