Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kuntosalilla väärin?

Vierailija
07.07.2025 |

Minä teen aina koko kropan samalla tavalla, vaikka pitäisi tehdä monijakoisesti ja vaihtelevasti. Teen myös todella kauan samoilla painoilla. En ns. pyri mihinkään, kunhan teen jotain.

Entä te?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun laitteella ja näplään kännykkää.

Yksi vanhemman saapumiseräs mies tekee oikeasti tätä. Käy varmaan salilla että saa hetken rauhan rouvaltaan.😂

Onpas taas naisvihamielinen oletus. 

Vierailija
22/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä varmaan aina jotain.

Olen lihava nainen ja treenaan salilla, joka on ilmeisesti väärin, kun pitäisi tehdä aerobista, eikä kasvattaa enempää lihasta. Treenaan salilla, koska se on huomattavasti miellyttävämpää, kuin mikään aerobinen.

Teen salilla paljon koordinaatiota kehittäviä liikkeitä ja yhden raajan liikkeitä. Tällä hetkellä en tee raskaita moninivelliikkeitä (esim. takakyykkyjä tai maastavetoja). Sekin on ilmeisesti väärin, koska mun pitäisi treenata siten, että polttaa mahdollisimman paljon kaloreita. Ilmeisesti laihtumisen pitäisi olla treenin ykköstavoite. Samasta syystä pitäisi treenata kovempaa, vaikka ei palaudu.

Käytän tosiaan kännykkää salilla, johon merkkaan painot ja tarkistan ohjelman. Kuuntelen myös musiikkia ja vaihdan tarvittaessa biisiä. Käytän ajastinta, jotta treeni pysyisi säädyllisen mittaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaprässiä munasillani

Vierailija
24/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata mitään saliohjelmaa enkä etenkään merkitse käytettyjä painoja tai toistoja mihinkään. Teen mitä huvittaa ja painoja laitan joskus enemmän ja joskus vähemmän, toistoja on miten milloinkin. Noususuuntaisellakin painojen lisäyksellä on rajansa, kun ranteet eivät kestä tai jalkaprässin maksimipainot on jo käytössä. Välillä on kuukausien tauko, sitten taas jatketaan.

Vierailija
25/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkät käyntivälit.

Vierailija
26/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkät käyntivälit.

Jotain teen minäkin väärin. Aloitin tammikuussa punttitreenit kotona, nyt olen koko ajan kipeänä, siis nuhassa ja yskässä. Kahden viikon välein. En omasta mielestäni treenaa liian kovaa, enkä liikaa, ymmärrän, ettei viiskymppinen palaudu enää yhtä nopeasti kuin nuorempi ihminen. Tulostakaan ei siis juuri ole tullut, kun parin viikon jälkeen on aina parin viikon tauko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi