Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
781/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi naiset eivät tyydy tunteidensa sanoitteluihin vaan sensijaan perustavat yhteiskunnan muuttamiseen tähtäävän vallankumousjärjestön akateemisine oppirakenteineen?"

Hankala sanoa kuin näin ihan yksittäisenä naisyksilönä on kovin hankala ottaa kantaa siihen mitä ja miksi joku kuvitteellinen "naiset" joukkona haluaa. Itse en ole tuollaisia ole ollut perustamassa.

"Ja jos tämä on naisille sallittua saavatko miehet perustaa jotain vastaavanlaista murskatakseen naisten rakentamat sortorakenteet vai joutuvatko miehet vain sanoittelemaan tunteitaan ja etsiskelemään vikaa itsestään?"

Siitä vaan. Anna mennä jos siltä tuntuu.

Vierailija
782/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1. ei ole tunne, se on fakta että väitätte ansaitsevanne enemmän."

Ok. Jos se on fakta niin sille löytynee jotain todisteita eikä vain sinun väitteesi. Ymmärrät varmaan että väite ei vielä ole sama asia kuin fakta?

"2. Tiedän että se on eri asia. Kerroin jo mitkä ryhmät jäävät yksin jos eivät saa havittelemaansa. Matalammin tienaavat miehet kun eivät yleisesti kelpaa  :)"

Edelleen puhut siitä mitkä ryhmät jäävät yksin ikäänkuin ne kokonaisina ryhminä jäisivät yksin eika vain niin että niissä hiukan useampi jää yksin kuin muissa ryhmissä.

"3. Tutustu vihan pyramidiin."

Valista minua ennemmin. Ja kerro miten minä sovin siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään

Sitten ei kannata olla naisen kanssa.

kts. aloitus...

vinkki: miehet eivät enää olekaan.

No mitä ne siellä tindereissä roikkuu? 

Harvat miehet siellä roikkuu

Mulle tuli yli 100 tykkäystä päivässä.

Kiva, ja suomessa on sinkkuja siis tuo 100?

Vierailija
784/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleisintä (yli 51%) on sellaisia, joissa mies tienaa huomattavasti enemmän eli sinä olet kampaaja-kosmetologi-siivooja-koulunkäynninohjaaja."

Mikähän tilasto moista kertoo? Jos puhut tulodesiilitilastosta niin sinulta on jäänyt huomaamatta että miesten ja naisten tulodesiiliero on aika lähellä miesten ja naisten keskimääräistä tuloeroa joka taas tarkoittaa progressiivisen kireän verotuksemme jälkeen aika vähäisiä satasia enemmän miehelle käteen. Tulodesiilistä toiseen nousu ei meidän verotuksellamme vielä nosta käteen jääviä tuloja kovin paljon. Valitettavasti.

"Mutta ihanaa että pelkkä AMK-insinööri kelpasi sinulle, ammattikoululaista et olisi "jotain syystä" edes katsonut. Mikähän siinä on ettei amis sytytä  :)"

En ole hankkinut miestä katsomalla vaan elämän eteen heittämistä miehistä on tullut valittua ne jotka ovat tuntuneet mukavilta ja omaan luonteeseen sopivilta.

Ottamalla vaikka amiksen käyneen putkimiehen tai sähkärin olisin luultavasti saanut vähintään yhtä hyvin ansaitsevan miehen kuin oma mieheni on. Joten siitä se ei ole kiinni.

Tulonjakotilasto kuvaa kotitalouksien vuositulojen jakautumista, tuloeroja ja pienituloisuutta väestöryhmien kesken. Tilastossa kuvataan käytettävissä olevia tuloja ja niiden muodostumista verotus ja tulonsiirrot huomioiden. Tiedot julkaistaan kerran vuodessa.

Vierailija
785/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aihe taitaa olla juuri sinun naisettomuutesi. 

Tarkastin aloituksesta, ei ole.

Vierailija
786/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulonjakotilasto kuvaa kotitalouksien vuositulojen jakautumista, tuloeroja ja pienituloisuutta väestöryhmien kesken. Tilastossa kuvataan käytettävissä olevia tuloja ja niiden muodostumista verotus ja tulonsiirrot huomioiden. Tiedot julkaistaan kerran vuodessa."

Mukava tietää.

Vierailija
787/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naiset eivät tyydy tunteidensa sanoitteluihin vaan sensijaan perustavat yhteiskunnan muuttamiseen tähtäävän vallankumousjärjestön akateemisine oppirakenteineen?"

Hankala sanoa kuin näin ihan yksittäisenä naisyksilönä on kovin hankala ottaa kantaa siihen mitä ja miksi joku kuvitteellinen "naiset" joukkona haluaa. Itse en ole tuollaisia ole ollut perustamassa.

"Ja jos tämä on naisille sallittua saavatko miehet perustaa jotain vastaavanlaista murskatakseen naisten rakentamat sortorakenteet vai joutuvatko miehet vain sanoittelemaan tunteitaan ja etsiskelemään vikaa itsestään?"

Niin, kukaan ei ole kieltänyt miehiä tekemästä yhtään mitään, miehet odottavat että naiset tekevät sen heidän puolestaan. Sitten kun miehet alkavat purkaa näitä heitä sortavia rakenteita, seurauksena on Andrew Taten kaltaisista settiä. Hyvin purettu!

Vierailija
788/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kukaan ei ole kieltänyt miehiä tekemästä yhtään mitään, miehet odottavat että naiset tekevät sen heidän puolestaan. Sitten kun miehet alkavat purkaa näitä heitä sortavia rakenteita, seurauksena on Andrew

No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa!  Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?

Vierailija
789/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä miehet että naiset viihtyvät nykyaikana ihan hyvin itsekseen. Itse en halua, että kukaan ottaisi minua kumppanikseen vain välttääkseen yksinoloa.

En viihtynyt yksin ja otin naisen. Ulkomaalaisen naisen.

Mistäpäin otit naisen?

Vierailija
790/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Yleisintä (yli 51%) on sellaisia, joissa mies tienaa huomattavasti enemmän eli sinä olet kampaaja-kosmetologi-siivooja-koulunkäynninohjaaja."

Kuten jo aikaisemmin sanoin, elän keskiluokkakuplassa eikä siihen kuulu kampaaja-kosmetologi-siivoojat. Tuttavapiirini naiset ovat opettajia, psykologeja, tutkijoita, erilaisia asintuntijoita jne.

Vierailija
791/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään

Sitten ei kannata olla naisen kanssa.

kts. aloitus...

vinkki: miehet eivät enää olekaan.

No mitä ne siellä tindereissä roikkuu? 

Harvat miehet siellä roikkuu

Mulle tuli yli 100 tykkäystä päivässä.

Kiva, ja suomessa on sinkkuja siis tuo 100?

Yhteensä siis useita satoja tykkäyksiä

En puhu Suomen sinkkujen lukumäärästä.

Vierailija
792/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa!  Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?

Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"

Vierailija
793/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä miehet että naiset viihtyvät nykyaikana ihan hyvin itsekseen. Itse en halua, että kukaan ottaisi minua kumppanikseen vain välttääkseen yksinoloa.

Eivät kaikki miehet viihdy. Osa on ottanut oikein pakkomielteekseen kauniiden naisten preferensseistä jauhamisen ja naisten nirsoilusta ulisemisen. Olisivatkin nirsoja ja hiljaa.

Vierailija
794/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin tavallisiin kannata satsata täysillä.

Ei tietenkään. Se kaikki aika ja energia ja resurssit on pois jostain muusta. Eihän tavallinen nainenkaan satsaa täysillä tavalliseen mieheen. Tavallinen nainen pitää itsestäänselvyytenä, että hän saa tavallisen miehen koska tahansa ihan mitään tekemättä. Siksi tavallinen nainen luo vauvapalstalle tällaisia ketjuja, joissa hän yrittää saada tavallisia miehiä panostamaan kaikkensa häneen. 

Vierailija
795/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt miehille ei sitten taas sallitakaan tunteita?!

Tunteet pitää osata sanoittaa tyyliin "minulla tulee paha mieli tästä. En oikein tiedä miksi mutta ehkä ajattelen asiaa hieman tarkemmin". Ei siis niin että "sinä typerä nainen olet väärässä koska olet nainen ja minä olen oikeassa koska olen mies".

No kerro toki miksi sinulle tuli paha mieli ja aloit haukkumaan miehiä.

En haukkunut miehiä vaan annoin esimerkin siitä mikä on tunteiden hyvää käsittelyä. Esimerkki pohjautui suoraan vastauksiin joita minulle on täällä annettu. Voin toki kaivaa niitä tähän esiinkin jos haluat virkistää muistiasi.

Miksi naiset eivät tyy

Perustakaa toki. Kukaan ei estä.

Vierailija
796/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastakysymys: miksi naiset eivät voi ystävystyä/tutustua ilman täyttä panostusta?

Oletteko määritelleet itsenne joksikin palkinnoiksi jonka voi lunastaa vain kovalla työllä vai mikä?

Minuun tutustuminen ei ole sen kummempaa kuin tulla juttelemaan.

Vierailija
797/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eihän tavallinen nainenkaan satsaa täysillä tavalliseen mieheen."

Voisitko hieman selventää mitä tuo "satsaa täysillä" pitäisi mielestäsi naisen kohdalla sisällään?

Vierailija
798/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa!  Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?

Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"

Se tunnetaitopuhe on tarkoitettu alistusvälineeksi verbaalisesti nokkelimpien käyttöön.  Yksi ase lisää naisten työkalupakkiin siis.

Vierailija
799/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aihe taitaa olla juuri sinun naisettomuutesi. 

Tarkastin aloituksesta, ei ole.

Väittäisin, että lähes kaikki ketjut joihin osallistut, käsittelevät lopulta naisettomuuttasi. Ja onhan se potentiaalisesti kivuliasta, en kiistä.

Vierailija
800/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1. ei ole tunne, se on fakta että väitätte ansaitsevanne enemmän."

Ok. Jos se on fakta niin sille löytynee jotain todisteita eikä vain sinun väitteesi. Ymmärrät varmaan että väite ei vielä ole sama asia kuin fakta?

"2. Tiedän että se on eri asia. Kerroin jo mitkä ryhmät jäävät yksin jos eivät saa havittelemaansa. Matalammin tienaavat miehet kun eivät yleisesti kelpaa  :)"

Edelleen puhut siitä mitkä ryhmät jäävät yksin ikäänkuin ne kokonaisina ryhminä jäisivät yksin eika vain niin että niissä hiukan useampi jää yksin kuin muissa ryhmissä.

"3. Tutustu vihan pyramidiin."

Valista minua ennemmin. Ja kerro miten minä sovin siihen.

1. lue palstaa niin näet todisteet ihan itse

2. hiukan useampi.... ok, esitä rauhassa ignoranttia

3. Osa oppimista on tutkiminen. Kannettu vesi ei pysy kaivossa. Näet kyllä miten sovit siihen.