Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1. Tietysti teitä on, mutta tilastokeskuksen tulojakauman mukaan vähän. Näissä keskusteluissa kaikki naiset ovat aina miestä enemmän tienaavia."
En tiedä mitä keskustelua olet lukenut koska minusta minä olen ensimmäinen joka tässäkin ketjussa on sellaista sanonut.
"2. Ihan omalla palkalla elättäminen... tuotahan kukaan ei ole tässäkään väittänyt, joten mistä olkiukko? Olisi hienoa jos naiset saisivat edes oman osuutensa hoidettua, eipä onnistu, joten sen vuoksi maininta siitä että mies valitaan varallisuuden mukaan."
Kerroin sinulle aika selvästi että tilastojen mukaan naisten ja miesten käteen jäävät tulot eroavat joitain satasia kuussa, ei mitään tonneja. Joten aika lailla oman osansa perheen elat
Veikkaan hätää kelpaamattomuudesta. Kovin inhimillistä, mutta ei se randomeille naisille keskustelupalstoilla raivoamalla ja vouhkaamalla helpota.
"1. Puhun näistä keskusteluista yleisellä tasolla."
Sinulla on siis tunne että näissä keskusteluissa naiset aina ansaitsevat enemmän kuin mies? Kyse on tunteesta, ei faktasta.
"2. Katsomme eri tilastoja. Sinä katsot mies/nainen, minä katson parisuhteen sisällä tulojakaumaa. Keskituloinen nainen ei havittele keskituloista miestä vaan loikkaa seuraaviin desiileihin."
Havittelee ja saa on kaksi eri asiaa. Ja parisuhteen tulojakauma riippuu myös muusta kuin tulotasosta silloin kun ollaan työelämässä. Naisten tulotasoa parisuhteissa laskee reippaasti lapsien takia työelämästä pois oltu aika.
"3. Tiedät kyllä mikä viesteissäsi on miesvihaa, leikit vain typerystä."
Puhut jälleen siitä miltä sinusta tuntuu. Mutta jos katsot hetken rationaalisesti ihan faktoja niin mitä miesvihaa löydät kirjoituksistani?
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa ei voi olla kaveri. Joko seurustelu tai ei mitään.
Olet vaan niin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt miehille ei sitten taas sallitakaan tunteita?!
Tunteet pitää osata sanoittaa tyyliin "minulla tulee paha mieli tästä. En oikein tiedä miksi mutta ehkä ajattelen asiaa hieman tarkemmin". Ei siis niin että "sinä typerä nainen olet väärässä koska olet nainen ja minä olen oikeassa koska olen mies".
No kerro toki miksi sinulle tuli paha mieli ja aloit haukkumaan miehiä.
En haukkunut miehiä vaan annoin esimerkin siitä mikä on tunteiden hyvää käsittelyä. Esimerkki pohjautui suoraan vastauksiin joita minulle on täällä annettu. Voin toki kaivaa niitä tähän esiinkin jos haluat virkistää muistiasi.
Panostaminen on kaksisuuntainen juttu. Jos yksi vain panostaa ja toinen ei niin kyllä siinä saa sen kuvan että on vain "vara optio" kyseiselle daamille. Pitääkö miehen olla kiitollinen siitä että on vain "vara-optio" sen tilanteen varalle että daami ei saa unelmiensa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Palstamiehet ovat kovin herkkiä pahastumaan. Tunteellista sakkia."
Mutta onneksi miehet ovat sentään aina rationaalisia ja faktoihin tukeutuvia ja vain naiset tunteellisia ;)
#miesvihanäkyväksi
Otan ensimmäisenä ilolla vastaan sen jos miehet myöntävät avoimesti että hekin usein argumentoivat ihan silkalla tunteella. Olen elänyt siinä käsityksessä että moni mies ei noin ajattele. Mutta hyvä jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
"Söpöä että pelaat noilla keskiarvoilla. Keskiverto nainen ei hae keskivertoa miestä, vaan korkeammista tulodesiileistä."
Hakee mitä hakee mutta kyllä suurin osa naisista päätyy yhteen ihan keskituloisten miesten kanssa. Ainakin omassa tuttavapiirissäni näin on ollut.
"Jos hän ei sitä saa, nainen on mielummin ilman miestä ja kiukuttelee kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa."
Sinä keskityt miehenä kummallisen paljon siihen että kerrot mitä naiset haluavat ja mitä naiset ajattelevat. Jospa ottaisit naiset ihan ihmisinä joilla on ihan omat ajatuksensa yksilöstä riippuen niin menestyksesi naismaailmassa voisi olla parempi.
Jännä että kuvittelet tietäväsi jotain menestyksestäni naismaailmassa. Arvatenkin kuvittelet tietäväsi myös jotain tulotasostani.
Se että omassa kuplassasi on keskituloisia miehiä joiden kanssa matalatuloiset naiset ovat pariutuneet tukee tilastoja.
"Yksin jäävät tutkitusti keskituloiset naiset koska eivät saa paremmin tienaavaa miestä"
Heitä on yksin jäävissä hieman enemmän kuin muita naisia mutta ero ei ole mikään valtava. Ei siis niin että keskituloiset naiset jäävät pääosin yksin.
Tilastoja ei pidä ylitulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään
Sitten ei kannata olla naisen kanssa.
kts. aloitus...
vinkki: miehet eivät enää olekaan.
En vastannut ap.:n viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään
Sitten ei kannata olla naisen kanssa.
kts. aloitus...
vinkki: miehet eivät enää olekaan.
No mitä ne siellä tindereissä roikkuu?
Harvat miehet siellä roikkuu
Mulle tuli yli 100 tykkäystä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
"Totta, eihän se mitään kerro onko tavattu poika amiksessa vai lukemassa juristiksi. Ihan sama statuspotentiaali naisten silmissä."
No itse deittailin hetken vastavalmistunutta juristia mutta ei sytyttänyt sitten tarpeeksi ihmisenä tuo mies. Mies jonka kanssa sitten menin naimisiin oli AMK-koulutettu ja ansaitsi valmistuttuaan ihan keskipalkan mukaan. Mutta oli minulle kyllä ehdottomasti se oikea mies.
Tilastollisesti tuossa on nyt kolme vaihtoehtoa.
Harvinaisessa tapauksessa tienaat miestä enemmän.
Hieman yleisempää on, että olette jokseenkin samalla tulotasolla
Yleisintä (yli 51%) on sellaisia, joissa mies tienaa huomattavasti enemmän eli sinä olet kampaaja-kosmetologi-siivooja-koulunkäynninohjaaja.
Mutta ihanaa että pelkkä AMK-insinööri kelpasi sinulle, ammattikoululaista et olisi "jotain syystä" edes katsonut. Mikähän siinä on ettei amis sytytä :)
"Jännä että kuvittelet tietäväsi jotain menestyksestäni naismaailmassa."
No jostain tuo kovin tunteellinen suhtautumisesi asiaan kumpuaa. Voit toki kertoa minulle mistä jos ei naisettomuudesta.
Olen kyllä valmis kuuntelemaan ja ymmärtämään.
"Arvatenkin kuvittelet tietäväsi myös jotain tulotasostani."
Mistä minä sen voisin tietää.
"Se että omassa kuplassasi on keskituloisia miehiä joiden kanssa matalatuloiset naiset ovat pariutuneet tukee tilastoja."
Minun kulpassani keskituloiset miehet ja naiset ovat yhdessä. En tunne läheisesti juurikaan oikeasti pienituloisia naisia. Joten sikäli kyllä myönnän eläväni kuplassa. Toki kuplaani eivät kuulu myöskään oikeasti rikkaat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1. Tietysti teitä on, mutta tilastokeskuksen tulojakauman mukaan vähän. Näissä keskusteluissa kaikki naiset ovat aina miestä enemmän tienaavia."
En tiedä mitä keskustelua olet lukenut koska minusta minä olen ensimmäinen joka tässäkin ketjussa on sellaista sanonut.
"2. Ihan omalla palkalla elättäminen... tuotahan kukaan ei ole tässäkään väittänyt, joten mistä olkiukko? Olisi hienoa jos naiset saisivat edes oman osuutensa hoidettua, eipä onnistu, joten sen vuoksi maininta siitä että mies valitaan varallisuuden mukaan."
Kerroin sinulle aika selvästi että tilastojen mukaan naisten ja miesten käteen jäävät tulot eroavat joitain satasia kuussa, ei mitään
Veikkaan hätää kelpaamattomuudesta. Kovin inhimillistä, mutta ei se randomeille naisille keskustelupalstoilla raivoamalla ja vouhkaamalla helpota.
Keskustelemme aiheesta joka ei ole naisettomuuteni. Miksi tulkiset kaiken raivoamiseksi?
Kyllä se aihe taitaa olla juuri sinun naisettomuutesi.
"Yleisintä (yli 51%) on sellaisia, joissa mies tienaa huomattavasti enemmän eli sinä olet kampaaja-kosmetologi-siivooja-koulunkäynninohjaaja."
Mikähän tilasto moista kertoo? Jos puhut tulodesiilitilastosta niin sinulta on jäänyt huomaamatta että miesten ja naisten tulodesiiliero on aika lähellä miesten ja naisten keskimääräistä tuloeroa joka taas tarkoittaa progressiivisen kireän verotuksemme jälkeen aika vähäisiä satasia enemmän miehelle käteen. Tulodesiilistä toiseen nousu ei meidän verotuksellamme vielä nosta käteen jääviä tuloja kovin paljon. Valitettavasti.
"Mutta ihanaa että pelkkä AMK-insinööri kelpasi sinulle, ammattikoululaista et olisi "jotain syystä" edes katsonut. Mikähän siinä on ettei amis sytytä :)"
En ole hankkinut miestä katsomalla vaan elämän eteen heittämistä miehistä on tullut valittua ne jotka ovat tuntuneet mukavilta ja omaan luonteeseen sopivilta.
Ottamalla vaikka amiksen käyneen putkimiehen tai sähkärin olisin luultavasti saanut vähintään yhtä hyvin ansaitsevan miehen kuin oma mieheni on. Joten siitä se ei ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt miehille ei sitten taas sallitakaan tunteita?!
Tunteet pitää osata sanoittaa tyyliin "minulla tulee paha mieli tästä. En oikein tiedä miksi mutta ehkä ajattelen asiaa hieman tarkemmin". Ei siis niin että "sinä typerä nainen olet väärässä koska olet nainen ja minä olen oikeassa koska olen mies".
No kerro toki miksi sinulle tuli paha mieli ja aloit haukkumaan miehiä.
En haukkunut miehiä vaan annoin esimerkin siitä mikä on tunteiden hyvää käsittelyä. Esimerkki pohjautui suoraan vastauksiin joita minulle on täällä annettu. Voin toki kaivaa niitä tähän esiinkin jos haluat virkistää muistiasi.
Miksi naiset eivät tyydy tunteidensa sanoitteluihin vaan sensijaan perustavat yhteiskunnan muuttamiseen tähtäävän vallankumousjärjestön akateemisine oppirakenteineen?
Ja jos tämä on naisille sallittua saavatko miehet perustaa jotain vastaavanlaista murskatakseen naisten rakentamat sortorakenteet vai joutuvatko miehet vain sanoittelemaan tunteitaan ja etsiskelemään vikaa itsestään?
Vierailija kirjoitti:
"1. Puhun näistä keskusteluista yleisellä tasolla."
Sinulla on siis tunne että näissä keskusteluissa naiset aina ansaitsevat enemmän kuin mies? Kyse on tunteesta, ei faktasta.
"2. Katsomme eri tilastoja. Sinä katsot mies/nainen, minä katson parisuhteen sisällä tulojakaumaa. Keskituloinen nainen ei havittele keskituloista miestä vaan loikkaa seuraaviin desiileihin."
Havittelee ja saa on kaksi eri asiaa. Ja parisuhteen tulojakauma riippuu myös muusta kuin tulotasosta silloin kun ollaan työelämässä. Naisten tulotasoa parisuhteissa laskee reippaasti lapsien takia työelämästä pois oltu aika.
"3. Tiedät kyllä mikä viesteissäsi on miesvihaa, leikit vain typerystä."
Puhut jälleen siitä miltä sinusta tuntuu. Mutta jos katsot hetken rationaalisesti ihan faktoja niin mitä miesvihaa löydät kirjoituksistani?
1. ei ole tunne, se on fakta että väitätte ansaitsevanne enemmän.
2. Tiedän että se on eri asia. Kerroin jo mitkä ryhmät jäävät yksin jos eivät saa havittelemaansa. Matalammin tienaavat miehet kun eivät yleisesti kelpaa :)
3. Tutustu vihan pyramidiin.
Ei niihin tavallisiin kannata satsata täysillä.
Olet siis testannut naiset, lol