Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
"Palstamiehet ovat kovin herkkiä pahastumaan. Tunteellista sakkia."
Mutta onneksi miehet ovat sentään aina rationaalisia ja faktoihin tukeutuvia ja vain naiset tunteellisia ;)
Vierailija kirjoitti:
"Nainen ei nosta miehen sosiaalista asemaa koulutuksellaan, koska jopa koulutettu nainen tekee yleensä jotain vähäpätöistä työtä jonka lisäarvo yhteiskunnalle on vähäinen."
No hankala on nostaa statusta jos miesten asenteet naisten työntekoon ovat tuollaisia uskomattoman väheksyviä kuin mitä sinä tuossa kerrot. Jos alkaisit arvostaa ihan jokaisen ihmisen työpanosta tässä maassa niin se staksesi alkaisi minunkin silmissäni nousta aika paljon.
Sitäpaitsi tilastollisesti mies ansaitsee kuussa noin 700 euroa enemmän brutto joka tarkoittaa sen 300-400 euroa enemmän käteen kuussa. Jos sillä saat miehestä naisen elättäjän niin aika pienestä rahasta se on kiinni.
Söpöä että pelaat noilla keskiarvoilla. Keskiverto nainen ei hae keskivertoa miestä, vaan korkeammista tulodesiileistä. Jos hän ei sitä saa, nainen on mielummin ilman miestä ja kiukuttelee kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa.
"Koita päättää onko tunteet miehellä hyvä vai huono asia."
Tunteet ovat hyvä asia silloin kun ne tunnistaa tunteiksi ja osaa erottaa ne faktoista. Moni mies kuvittelee olevansa looginen ja rationaalinen silloinkin kun tunteet ottavat vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1. Tietysti teitä on, mutta tilastokeskuksen tulojakauman mukaan vähän. Näissä keskusteluissa kaikki naiset ovat aina miestä enemmän tienaavia."
En tiedä mitä keskustelua olet lukenut koska minusta minä olen ensimmäinen joka tässäkin ketjussa on sellaista sanonut.
"2. Ihan omalla palkalla elättäminen... tuotahan kukaan ei ole tässäkään väittänyt, joten mistä olkiukko? Olisi hienoa jos naiset saisivat edes oman osuutensa hoidettua, eipä onnistu, joten sen vuoksi maininta siitä että mies valitaan varallisuuden mukaan."
Kerroin sinulle aika selvästi että tilastojen mukaan naisten ja miesten käteen jäävät tulot eroavat joitain satasia kuussa, ei mitään tonneja. Joten aika lailla oman osansa perheen elatuksesta naiset kyllä mielestäni keskimäärin hoitavat.
"3. Levität miesvi
Riippuu tunteista ja siitä miten niitä käsitellään tai ei käsitellä. Minulla on sellainen tunne (!), että teillä miehillä on nyt jokin hätä, jota käsittelette tosi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt miehille ei sitten taas sallitakaan tunteita?!
Kukas sinulta ne kieltää? Totesin vain, että vaikutatte kovin tunteellisilta. Hitunen rationaalisuutta ja harkintaa ei tekisi teille pahaa, tunteiden oheen. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kullanmurut 🙂.
"Totta, eihän se mitään kerro onko tavattu poika amiksessa vai lukemassa juristiksi. Ihan sama statuspotentiaali naisten silmissä."
No suurin osa miehistä on jotain siitä välistä ja heidän odotusarvonsa on yltää jonnekin mediaanitulojen hujakoille. Ei siitä vielä mitään valtavaa statusta saa revittyä.
Sitä hätää kutsutaan sortaviksi rakenteiksi.
Vierailija kirjoitti:
"1. Tietysti teitä on, mutta tilastokeskuksen tulojakauman mukaan vähän. Näissä keskusteluissa kaikki naiset ovat aina miestä enemmän tienaavia."
En tiedä mitä keskustelua olet lukenut koska minusta minä olen ensimmäinen joka tässäkin ketjussa on sellaista sanonut.
"2. Ihan omalla palkalla elättäminen... tuotahan kukaan ei ole tässäkään väittänyt, joten mistä olkiukko? Olisi hienoa jos naiset saisivat edes oman osuutensa hoidettua, eipä onnistu, joten sen vuoksi maininta siitä että mies valitaan varallisuuden mukaan."
Kerroin sinulle aika selvästi että tilastojen mukaan naisten ja miesten käteen jäävät tulot eroavat joitain satasia kuussa, ei mitään tonneja. Joten aika lailla oman osansa perheen elatuksesta naiset kyllä mielestäni keskimäärin hoitavat.
"3. Levität miesvihaa kommenteillasi tässäkin ketjussa."
Miesvihaa on siis se että kerron tuloni ja se että kerron mikä on miesten ja naisten keskimääräinen tuloero?
Ja se että minusta tuntemani miehet ovat keskimäärin oikein mukavia ihmisiä?
1. Puhun näistä keskusteluista yleisellä tasolla.
2. Katsomme eri tilastoja. Sinä katsot mies/nainen, minä katson parisuhteen sisällä tulojakaumaa. Keskituloinen nainen ei havittele keskituloista miestä vaan loikkaa seuraaviin desiileihin.
3. Tiedät kyllä mikä viesteissäsi on miesvihaa, leikit vain typerystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Olet niitä naisia jotka haluaa sitä samaa 20% ja ne miehet ketkä on siellä ns. huipulla saa parempia matchejä kun sinä ja sitten ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
"Palstamiehet ovat kovin herkkiä pahastumaan. Tunteellista sakkia."
Mutta onneksi miehet ovat sentään aina rationaalisia ja faktoihin tukeutuvia ja vain naiset tunteellisia ;)
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
"Koita päättää onko tunteet miehellä hyvä vai huono asia."
Tunteet ovat hyvä asia silloin kun ne tunnistaa tunteiksi ja osaa erottaa ne faktoista. Moni mies kuvittelee olevansa looginen ja rationaalinen silloinkin kun tunteet ottavat vallan.
#miesvihanäkyväksi
"Söpöä että pelaat noilla keskiarvoilla. Keskiverto nainen ei hae keskivertoa miestä, vaan korkeammista tulodesiileistä."
Hakee mitä hakee mutta kyllä suurin osa naisista päätyy yhteen ihan keskituloisten miesten kanssa. Ainakin omassa tuttavapiirissäni näin on ollut.
"Jos hän ei sitä saa, nainen on mielummin ilman miestä ja kiukuttelee kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa."
Sinä keskityt miehenä kummallisen paljon siihen että kerrot mitä naiset haluavat ja mitä naiset ajattelevat. Jospa ottaisit naiset ihan ihmisinä joilla on ihan omat ajatuksensa yksilöstä riippuen niin menestyksesi naismaailmassa voisi olla parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle aika selvästi että tilastojen mukaan naisten ja miesten käteen jäävät tulot eroavat joitain satasia kuussa, ei mitään tonneja. Joten aika lailla oman osansa perheen elatuksesta naiset kyllä mielestäni keskimäärin hoit
Riippuu tunteista ja siitä miten niitä käsitellään tai ei käsitellä. Minulla on sellainen tunne (!), että teillä miehillä on nyt jokin hätä, jota käsittelette tosi huonosti.
Ok, mikähän tuo hätä on? Sinusta.
Voisiko tunteesi johtua miesvihastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet pitää osata sanoittaa tyyliin "minulla tulee paha mieli tästä. En oikein tiedä miksi mutta ehkä ajattelen asiaa hieman tarkemmin". Ei siis niin että "sinä typerä nainen olet väärässä koska olet nainen ja minä olen oikeassa koska olen mies".
No kerro toki miksi sinulle tuli paha mieli ja aloit haukkumaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sinulta ne kieltää? Totesin vain, että vaikutatte kovin tunteellisilta. Hitunen rationaalisuutta ja harkintaa ei tekisi teille pahaa, tunteiden oheen. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, kullanmurut 🙂.
Ihanaa väheksyntää, ottaen huomioon ettei tuo ole mielestänne miesvihaa.
Näin on halvempaa, vapaampaa sekä nalkuttamatonta. Eikä kalsareeta tarttre joka viikko vaihtaa.
"Totta, eihän se mitään kerro onko tavattu poika amiksessa vai lukemassa juristiksi. Ihan sama statuspotentiaali naisten silmissä."
No itse deittailin hetken vastavalmistunutta juristia mutta ei sytyttänyt sitten tarpeeksi ihmisenä tuo mies. Mies jonka kanssa sitten menin naimisiin oli AMK-koulutettu ja ansaitsi valmistuttuaan ihan keskipalkan mukaan. Mutta oli minulle kyllä ehdottomasti se oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
No suurin osa miehistä on jotain siitä välistä ja heidän odotusarvonsa on yltää jonnekin mediaanitulojen hujakoille. Ei siitä vielä mitään valtavaa statusta saa revittyä.
Mediaanit ei pariudu keskenään.
Yksin jäävät tutkitusti keskituloiset naiset koska eivät saa paremmin tienaavaa miestä, ja matalatuloiset miehet koska matalatuloiset naiset pariutuu keskituloisten miesten kanssa.
Kyse on suhteellisesta statuksesta.
Miksi työttömät ovat mieluummin työttömiä kuin tekevät hurjasti töitä ilman palkkaa?
Totta, eihän se mitään kerro onko tavattu poika amiksessa vai lukemassa juristiksi. Ihan sama statuspotentiaali naisten silmissä.