Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
561/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisten suomalaisten naisten kannattaa hakea tasoistaan seuraa. Komeita jännämiehiä  ei riitä kaikille naisille. 

Vierailija
562/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisten suomalaisten naisten kannattaa hakea tasoistaan seuraa. Komeita jännämiehiä  ei riitä kaikille naisille. 

Mitä nää jännämiehet siis ovat? ovatko kaikki komeat miehet jännämiehiä? Eli jos nainen ei pidä miestä komeana, hän ei ole jännämies? Tosi hyvä alku suhteelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen joutunut raskaasti naiseen pettymään puolisooni pitkien suhteiden päätteeksi. Kaikki kolme pitkää suhdettani ovat päättyneet siihen, että nainen petti toisen miehen kanssa. 

Olen mieluummin yksin, kuin altistan itseni jälleen kerran sille pahalle ololle, joka tulee tuollaisen jälkeen. 

Viimeisin suhteeni oli 10-vuotinen avioliitto, enkä olisi koskaan voinut uskoa, että vaimoni tekee minulle ja lapsilleni niin. Mutta niin vaan petti työkaverinsa kanssa. Minulle riitti. 

564/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännämiehistä" oli äskettäin Iltalehden kolumnissa asiaa. Tässä keskustelussa:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6153392/pariutumisen-arkitodellisuus-vs…

M59+

Vierailija
565/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä suomalaiseen naiseen nyt hirveästi sitoutuisi. He tuntevat arvonsa, mitä ihmettä se tarkoittaakin. Kun tulee mahdollisuus paetaan kreikan saaristoon sitten kun tulee vastaan se elämän mies Rastapoulos prinssi. Ei kannata sijoittaa kuolleeseen lehmään.

Eipä ole ihme, kun nää parisuhteen ei ole enää intohimoisia.

Vierailija
566/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää jännämiehet siis ovat? ovatko kaikki komeat miehet jännämiehiä? Eli jos nainen ei pidä miestä komeana, hän ei ole jännämies? Tosi hyvä alku suhteelle Jos olet itse keskitasoinen nainen ulkonäöltäsi, niin silloin ulkonäöltään sinun tasoisesi miehet ovat riittävän komeita sinulle.

Vierailija
567/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse keskitasoinen nainen ulkonäöltäsi, niin silloin ulkonäöltään sinun tasoisesi miehet ovat riittävän komeita sinulle.

Vierailija
568/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää jännämiehet siis ovat? ovatko kaikki komeat miehet jännämiehiä? Eli jos nainen ei pidä miestä komeana, hän ei ole jännämies? Tosi hyvä alku suhteelle Jos olet itse keskitasoinen nainen ulkonäöltäsi, niin silloin ulkonäöltään sinun tasoisesi miehet ovat riittävän komeita sinulle.

Lue se iltalehden artikkeli.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fcccc264-5774-47b9-a2be-3585b3e4fce4

Jännältä vaikuttavia renttuja joilla kuitenkin elämänhallinta hukassa.

Vierailija
569/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina oletetaan että kaikki tietävät jokaisen iltapäivälehdistön artikkelin?

Jokaiselle riittävän komea mies on sellainen jota itse pitää komeana. Ei suhteeseen mennä joidenkin ulkopuolisten vaatimusten mukaisesti, se ei ole kestävää. 

Vierailija
570/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harvinaisen lapsellinen kolumni. Ei kiltteys ole mikään keski-ikäisten miesten ominaisuus, eikä kaikilla ole samanlaisia nuoruuden deittailukokemuksia. 

Vierailija
571/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse keskitasoinen nainen ulkonäöltäsi, niin silloin ulkonäöltään sinun tasoisesi miehet ovat riittävän komeita sinulle.

Mikä on tämä myyttinen taso mistä puhutaan? Mitkä asiat sen määrittävät ja ennemminkin, kuka?

Vierailija
572/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miehen olla mies, ihan turha yrittää muuttaa toista mieleisekseen.

Tämähän se. Suomalaisilla naisilla on aika usein kumma pakkomielle yrittää muuttaa mies aivan toiseksi ihmiseksi.

Siitäkin tulee valitusta, koska *en kelpaa omana itsenäni*. Niin? Et kelpakaan, mutta et halua muuttuakaan. So no.

Miehet eivät muutu vaikka naiset niin haluaisivatkin. Naiset taas muuttuvat (aina huonompaan suuntaan), vaikka miehet eivät niin haluaisikaan.

Tuo naisystävä oli parikymppisenä aika hottis, nyt kun tulee 40V mittariin ei sitä huolisi kukaan muu kuin minä. Ehkä pitäis jo harkita nuorempaa kun vielä kunnossa löytyy.

Vierailija
573/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen nainen, en ole koskaan halunnut tuota myyttistä jännämiestä ja minulla on nyt ihana, kiltti ja kunnollinen miesystävä elämässäni.

Vierailija
574/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen perusteella vaivannäkö ei kannata. Vaikka mitä tekisit niin ei riitä. Vietän lopun aikani yksin.

Vierailija
575/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy Suomen nälkävuosia huonompaan syntyvyyteen johtuu siitä, että nykynaiset haluavat vain matkustella, bilettää ja hakea jatkuvia elämyksiä komeiden jännämiesten kanssa. Myös moni parisuhde ja avioliitto hajoaa siihen, että lukuisiin irtosuhteisiin tottuneet nykynaiset eivät kestä normaalia arkea kunnollisen miehen kanssa, vaan pitää saada elämyksiä ja vaihtelua.

576/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen perusteella vaivannäkö ei kannata. Vaikka mitä tekisit niin ei riitä. Vietän lopun aikani yksin.

Minun kokemukseni perusteella vaivannäkö kannatti. "Vaiva" tässä tapauksessa oli 9kk ajan tanssikursseja, joka lauantai diskoissa käymistä tanssimassa (ei ryyppäämässä) ja 15 kertaa lavatansseissa kurssien päättymisen jälkeen. 

Vaivannäkö oli sen verran kivaa että jatkan samaa harrastetta edelleen seurustelukumppanin löydyttyäkin.

M59+

Vierailija
577/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä myyttinen taso mistä puhutaan? Mitkä asiat sen määrittävät ja ennemminkin, kuka?

Redditissä pyöri jonkun miehen tekemä listaus eri tasoista joskus. Sieltä se on ilmeisesti jatkanut elämäänsä

Vierailija
578/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miehen olla mies, ihan turha yrittää muuttaa toista mieleisekseen.

Tämähän se. Suomalaisilla naisilla on aika usein kumma pakkomielle yrittää muuttaa mies aivan toiseksi ihmiseksi.

Siitäkin tulee valitusta, koska *en kelpaa omana itsenäni*. Niin? Et kelpakaan, mutta et halua muuttuakaan. So no.

Miehet eivät muutu vaikka naiset niin haluaisivatkin. Naiset taas muuttuvat (aina huonompaan suuntaan), vaikka miehet eivät niin haluaisikaan.

Tuo naisystävä oli parikymppisenä aika hottis, nyt kun tulee 40V mittariin ei sitä huolisi kukaan muu kuin minä. Ehkä pitäis jo harkita nuorempaa kun vielä kunnossa löytyy

Jep ja teet lapsia. Leskellä on ikuinen asumisoikeus asuntoon, mutta lapset joutuvat maksamaan perintöverot. Asuntoa ei voi myydä. 

Vierailija
579/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aika moni meistä on persu. Aktivismi, miekkarit, päihteet, draama, ahdistus ja vasennus eivät ole meidän sydäntä lähellä.

580/1004 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina oletetaan että kaikki tietävät jokaisen iltapäivälehdistön artikkelin?

Jokaiselle riittävän komea mies on sellainen jota itse pitää komeana. Ei suhteeseen mennä joidenkin ulkopuolisten vaatimusten mukaisesti, se ei ole kestävää. 

Tuossa oli linkit annettu juuri siksi että sen artikkelin löytäisi.

M59+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi