Jos sun tarvitsisi tehdä ateria 6 - 8 aikuiselle, mitä tekisit?
Reseptejä kaipailen isompaan satsiin. Ja helppoutta tekemiseen eli ei mitään pikkupiiperryksia vaan rouheeta ruokaa.
Kommentit (327)
Metripizzaa. Juomaksi juoksevaa vettä.
Netistä löytyy sellainen sivusto kuin Saa syödä! Sen tarkoitus on saada ruokahävikki vähenemään ja siksi sieltä löytyy myös Reseptihausta Annoslaskuri, josta voi katsoa tarkat määrät, kuinka paljon 6-8 henkilölle kuuluisi ruokaa varata.
Tekisin yhden pannun tekniikalla maistuvan risoton ensin paistan porsaansuikaleet lisään riisit, kuullotan ne ja sekotan, vettä päälle ja muhimaan kunnes riisi valmis lisään kasvisliemikuution ja päälle hernemaissia.
Salaattia ja tomaattia.
Makaronilaatikko ja karjalanpaistia, pakaste karjalanpiirakat joihin tekisin munavoin.
Jostain syystä nostettu ktj.
Jos suomalaisia, ks lohi, tomaatti, kurkku, Sal lehti sitr alkuruoaksi.
Pääruoka pihvi ja perunat jälkiruoka joku vanukas,sorbet,jäätelö.
Jos ruokarajoitteita tai vegejä, harkittava erikseen.