Jos sun tarvitsisi tehdä ateria 6 - 8 aikuiselle, mitä tekisit?
Reseptejä kaipailen isompaan satsiin. Ja helppoutta tekemiseen eli ei mitään pikkupiiperryksia vaan rouheeta ruokaa.
Kommentit (408)
Paholaisen munia tai maissilastuja ja jotain dippiä. Joku quiche, suolainen, pyöreä piirakka ja/tai pastasalaattia. Vanhanajan raparperikeikausikakku (ylösalaskakku) tai joku muu maku.
Fetasalaatti, uudet perunat, kermaviilikastike, lämminsavulohi, patonkeja, levitteitä, valkkari, kivennäisvesi.
Vahvat pohjat. Vaikka jotain raparperi-kossu-vissy-boolia kesäkuumalla.
Sen jälkeen voi luovia vapaasti.
Burunginpataa ollaan tehty kun on enempi porukkaa, siihen potut, silliä ja salaattia. Jälkkäriksi kahvia/ kaakao vanilja jäätelöä ja marjoja
Vierailija kirjoitti:
Pakastepyttipannua, paistettuja kananmunia, pikkutomaatteja ja paria valmissalaattia. Jälkkäriksi vaniljajäätelöä, mansikoita ja suklaakastiketta.
M65
Tämähän on toimiva ja helppo.
Totisesti minä sanon teille: tämä ruoka on pyhä 🙏🏻