Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sun tarvitsisi tehdä ateria 6 - 8 aikuiselle, mitä tekisit?

Vierailija
06.07.2025 |

Reseptejä kaipailen isompaan satsiin. Ja helppoutta tekemiseen eli ei mitään pikkupiiperryksia vaan rouheeta ruokaa.

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanlihakeitto (8 hengelle)

800 g kissan lihaa paloiteltuna (lapaa, etuselkää tai kylkeä)

100 g savustettua siansivua pieninä kuutioina.

2 l vettä

2 tl suolaa

2 tl kokonaisia maustepippureita

1 laakerinlehti

3 sipulia

5 porkkanaa

200 g lanttua

100 g palsternakkaa

100 g juuriselleriä

10 perunaa

20 cm purjoa

4 rkl tuoretta persiljaa

Totisesti minä sanon teille: tämä ruoka on pyhä 🙏🏻

Vierailija
402/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisen munia tai maissilastuja ja jotain dippiä. Joku quiche, suolainen, pyöreä piirakka ja/tai pastasalaattia. Vanhanajan raparperikeikausikakku (ylösalaskakku) tai joku muu maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetasalaatti, uudet perunat, kermaviilikastike, lämminsavulohi, patonkeja, levitteitä, valkkari, kivennäisvesi.

Vierailija
404/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK potku

Vierailija
405/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat pohjat. Vaikka jotain raparperi-kossu-vissy-boolia kesäkuumalla.

Sen jälkeen voi luovia vapaasti.

Vierailija
406/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burunginpataa ollaan tehty kun on enempi porukkaa, siihen potut, silliä ja salaattia. Jälkkäriksi kahvia/ kaakao vanilja jäätelöä ja marjoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritolat. Ottaisin.

Vierailija
408/408 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepyttipannua, paistettuja kananmunia, pikkutomaatteja ja paria valmissalaattia. Jälkkäriksi vaniljajäätelöä, mansikoita ja suklaakastiketta.

M65

Tämähän on toimiva ja helppo.