Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi nuorempana pitänyt käydä enemmän festareilla. Nykyään niin kermaperse etten tosiaan suostu nukkumaan teltassa tai käymään bajamajassa

Vierailija
06.07.2025 |

Ketään ei uskalla edes pussata kun voi tulla hammasmätä tai huuliherpes tai jotain.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuvitella N60-torttua kolmen päivän festarien jälkeen. Festarialue saa silakkamyr kytyksen.

Ei se N60 torttu haise yhtään sen enemmän kuin N20 torttu. Siistit ihmiset osaa kyllä peseytyä. Mitä itse olen festareita kiertänyt, niin ulkonäöstä päätellen ne 60 v. osaa pitää hygieniastaan huolta, mutta sunnuntaina voi jo olla, että nuoriso, joka hillunut ympäri vuorokauden, alkaa olla melko töhnäisessä kuosissa. Tämä arvio ihan vaan ulkoisen olemuksen perusteella.

Vierailija
42/44 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää mitä kermaperse tarkoittaa.

Tai ehkä sä et toedä.

Toeä mitä? En ymmöäede.

En yhtään ihmettele, että et ymmärrä.

Puhelimellako kirjoitat kun on noin pahoja kirjoitusvirheitä?

Miten yksi yhden kirjaimen näppäilyvirhe on yhtäkkiä monta kirjoitusvirhettä? Miksi ihmeessä sua kiinnostaa, millä laitteella kirjoitan?

Eli kirjoitit. Olet netin syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika älytöntä miettiä, että olisi pitänyt sitä ja olisi pitänyt tätä. Miten se sinua tai ketään muutakaan hyödyttää, että jälkikäteen miettii, mitä olisi pitänyt tehdä tai jättää tekemättä. Jos oikein harmittaa, niin senkun vaan menoksi. Minä en ole festareilla teltoissa aikuisiällä nukkunut, niin vaikea sanoa, onko rankkaa vai ei, koska itse nukun hotellissa tai menen yöksi kotiin.

Vierailija
44/44 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään  yli 1000 euroa menee jos lähtee festareille. 3 päivän festarit niin lippu maksaa yli 200 euroa ja sitten hotellihuone 400-600 euroa 3 päivää. Ruuat ja muut kustannukset niin ei tonni riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi