Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistetaan taas perusasiat

Vierailija
06.07.2025 |

Elikkä jos haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, täytyy ottaa vastuu myös sen toteutumisesta: eli huolehditaan omasta haluttavuudesta ja halukkuudesta!

Terveet elintavat, lepoa, ei liikaa stressiä, alkoa jne jne ja aina voi virittäytyä itse tunnelmaan etukäteen kumppanin vuoksi! Turha sitten draamailla, jos on laittanut vain itsensä aina ensimmäiseksi suhteessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten hellyydenosoituksia ilman taka-ajatuksia, täytyy olla vastavuoroisesti myös spontaania seksiä arjenkin lomassa ilman pelkoa parisuhdekeskusteluista tai päivästä IKEAssa, erittäin hyvä on iloita aamuerektioista arkisinkin ja hoidella sellaiset nopealla suuseksisessiolla 5-10min ja mikäpäs olisi sen ihanampi aloitus päivälle! <3

Vierailija
2/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirri on kunnossa,a😻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten hellyydenosoituksia ilman taka-ajatuksia, täytyy olla vastavuoroisesti myös spontaania seksiä arjenkin lomassa ilman pelkoa parisuhdekeskusteluista tai päivästä IKEAssa, erittäin hyvä on iloita aamuerektioista arkisinkin ja hoidella sellaiset nopealla suuseksisessiolla 5-10min ja mikäpäs olisi sen ihanampi aloitus päivälle! <3

Miespari? Aamuerektion hoitelu 5-10 minuutissa.

Vierailija
4/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla dildoa, sormia ja kieltä mieheltä nopealla sessiolla 5-10min ja mikäpäs olisi sen ihanampi aloitus päivälle! <3

Vierailija
5/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespari? Aamuerektion hoitelu 5-10 minuutissa.

Nämä elämänohjeet soveltuu myös teille miespareille, kun on intohimoa ja luottamusta kumppanin panostukseen, sujuu helposti! <3 t.ap

Vierailija
6/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP-DOWN-UP-DOWN aamu klo:08 lähtien Vapaa päivä ja pelkkää nautintoa kahden kesken.

:

Vierailija
7/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että seksi sujuu niin pitää olla myös seksinhajua pelissä

Vierailija
8/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse. Itse vetelen kalsarikännejä joka päivä, syön pizzaa, en tee (naisten)kotitöitä, ja olen yllätys yllätys keskivartalolihava. Joka päivä rakastelen silti vaimon kanssa, ja olen tehnyt sitä kymmeniä vuosia. Ei aina tartte panostaa, jos on tuuria, ja saa naisen nauramaan. Niin no. Teen siis kyllä kotitöitä, mutta niitä perinteisesti miesten hommia syystä, että osaan ne paremmin kuin vaimo. Vaimo tekee ne, joissa hän on parempi. En siis makaa vain sohvalla, mutta ei minua kyllä kiinnosta mitkään lenkkeilyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi