Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko kenestäkään muusta ettei kesä olisi vielä oikein alkanutkaan?

Vierailija
05.07.2025 |

Varmaan näiden säiden vuoksi.

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just tänään, etten ole kantanut edes ulkokalusteita pihalle.

Ja minä taas mietin tänään, etten ole koskaan istunut näin paljon pihalla 😄 Nyt niin ihanaa mennä ulos aamukahville, lounaalle, päiväkahville,... 

Vierailija
22/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat säät! Olen ulkoilut ja reenannut enemmän kuin vuosiin. Pihahommatkin todella hyvällä mallilla, mietin jopa uutta rakennusprojektia. Uimassa olen käynyt pävittäin. Parina viime kesänä tässä vaiheessa vedet ovat olleet jos aivan liian lämpimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei ole niin väliksikään vaan katellaan sitten ensi vuonna uudemman kerran. Tosin niin mä ajattelin viime ja osin jo toissa kesänäkin.. :( Ja sitä ennen olikin koronakesiä.

Tämä 2020-luku on aivan persiistä.

Vierailija
24/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavat säät! Olen ulkoilut ja reenannut enemmän kuin vuosiin. Pihahommatkin todella hyvällä mallilla, mietin jopa uutta rakennusprojektia. Uimassa olen käynyt pävittäin. Parina viime kesänä tässä vaiheessa vedet ovat olleet jos aivan liian lämpimiä.

Meillä myös tehty pihahommia enemmän kuin koskaan.

Vierailija
25/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se olekaan, vielä alkanut ja ei taida tänä vuonna alkaa laisinkaan. 

Eipä ole pahemmin tarvinnut lyhythihaista paitaa käyttää, shortseista nyt puhumattakaan. Pikemminkin on saanut kaivella talvivaatteita takas varastosta. On tää kyllä aivan perseestä, varsiunkin meikäläiselle, joka pyöräilee paljon niin hyötyliikuntana kuin huvikseenkin.

Vierailija
26/177 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua nämä säät haittaa vaan on ollut ihan passelit kelit, mutta muuten sitten onkin kaikki päin sitä itteään eikä taida tarvita tehdä koko kesänä mitään "normaalia".

Vierailija
27/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kylmä.ja arktinen maa.

Nyt ja jatkossakin.

Ei ollut talveakaan.

Vierailija
28/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että samat kelit jatkuvat syksyyn saakka. En halua hellettä. 

Syksy kyllä alkoi jo yli kaksi viikkoa sitten.

Vierailija
29/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kesäksi, että lumet ovat sulaneet ja on vihreää ja valoisaa. 🤗 Olen päässyt tekemään kaikkia niitä asioita mistä kesällä pidän. Ihana kesä on ollut ihanan pitkän kevään jälkeen. Lämpimiä päiviä just sopivin välein. Leuto ja vähäluminen talvi oli myös passeli. Nyt jos vielä tulisi pitkä syksy, ja lumet ja pakkaset vasta joulukuussa, niin tämä olisi säiden puolesta kaikkien aikojen paras vuosi! 

Vierailija
30/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas mietin tänään, etten ole koskaan istunut näin paljon pihalla 😄 Nyt niin ihanaa mennä ulos aamukahville, lounaalle, päiväkahville,... 

Eilenkin oli just täydellistä, kun aurinko lämmitti mutta ei polttanut. 😊

Vierailija
31/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisema kun olisi yhtä karu ja kolķko kuin marraskuussa ja olisi 10-15 astetta kylmempää, niin olisi hyvä. Vihreys ja lämpötila pilaa muuten hyvät ilmat.

Vierailija
32/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut kesää tänä vuonna Suomeen

Ei tullut ei. Ohi meni, nyt se on varmaa. Puolivälissä heinäkuuta ollaan ensiviikolla, eikä aurinkoa+sinistä taivasta ole ollut kuin muutamana päivänä. Pitkä talvi edessä odotella seuraavaa kesää ja sekin saattaa jäädä välistä.

Vierailija
33/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehtinyt tekemään kesäisiä asioita aika paljon, joten tuntuu siltä kuin pitääkin eli kesä alkoi jo aiemmin ja noin puolessa välissä ollaan.

Vierailija
34/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sysip*ska "kesä" ollut. Välillä on kylmä ja sataa, ja hyvinä päivinä on vain kylmä.

Vierailija
35/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sysip*ska "kesä" ollut. Välillä on kylmä ja sataa, ja hyvinä päivinä on vain kylmä.

Vielä lisäyksenä tuohon, että otan toki mieluummin nämä surkeat kelit kuin Etelä-Euroopan tappohelteet. Aivan järkyttävä +40-45 astetta jopa viikkokausia. Summa summarum; on kyllä ilmasto täysin sekaisin. Ei ole normaalia siellä eikä myöskään täällä Suomessa.

Vierailija
36/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa jo. Olisi edes vain kylmää mutta kun myös sataa!

Vierailija
37/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisäyksenä tuohon, että otan toki mieluummin nämä surkeat kelit kuin Etelä-Euroopan tappohelteet. Aivan järkyttävä +40-45 astetta jopa viikkokausia. Summa summarum; on kyllä ilmasto täysin sekaisin. Ei ole normaalia siellä eikä myöskään täällä Suomessa.

Viikon on päästä on Suomessakin +35 ja täällä valitetaan kuumuutta.

Vierailija
38/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet tuota siis ilmeisesti talvellakin?

Vierailija
39/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tehty pihahommia enemmän kuin koskaan.

Pakko tehdä, että pysyy lämpimänä...

Vierailija
40/177 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 kevät ja kesä oli kylmiä ja sateisia. Heinäkuussa sentään lämpeni. Nyt ei edes heinäkuu tuo kesän tuntua. Toki tämä on vasta alussa, mutta nuo 10 päivän ennusteet ei näytä kovin kummoisilta. Sademäärät on valtavia. Nurtsi koko ajan märkä.