Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella psykoosisairautta sairastavan kanssa?

Vierailija
10.05.2026 |

Itsellä skitsoaffektiivinen häiriö ja tuntuu että arvo parisuhdemarkkinoilla on pyöreä nolla. Olisinpa edes hyvännäköinen niin sitten ehkä annettaisiin anteeksi viiraukset. Tinderissä olen ja lähinnä on tullut vastaan seksin ruinaajia ja huijareita, jonkun diplomi-insinöörimiehen kanssa olen käynyt treffeillä mutten ole uskaltanut kertoa minun taustasta. Kaverini, joka on eläkkeellä kaksisuuntaisen mielialahäiriön takia, onnistui saamaan normaalin miehen. Itsestä tuntuu että oma jaksaminen on sitä luokkaa etten tiedä olisiko minulla mitään annettavaa parisuhteelle ja mietin Tinderistä poistumista. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yritä deittailla ihmisiä, joilla on sama sairaus? Eikö ne kelpaa sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuo olisi ihan hirveää. Koskaan tietäisi milloin toinen kilahtaa ja mistä. 

Vierailija
4/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein voimavaroja itsellä mihinkään kuormittavaan parisuhteeseen. Jos sairaus on niin hyvin hoidossa, ettei se näy arjessa yhtään mitenkään, niin sitten, mutta muuten laittaisin oman tällä hetkellä tasapainossa olevan elämän lasteni kanssa, sen edelle, että saisin parisuhteen .

Vierailija
5/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaksisuuntaisen kanssa voisin olla milloin vaan

Vierailija
6/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Niin huono ettei nollaakaan heru.

Vierailija
7/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsensä pitää hoitaa ensin kuntoon eikä sysätä kaikkea puolison harteille. Ei kukaan sellaista jaksa pitemmän päälle.

Vierailija
8/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset yritä deittailla ihmisiä, joilla on sama sairaus? Eikö ne kelpaa sinulle?

Nämä ihmiset ei monesti halua samanlaista puolisoa. En tiedä mistä johtuu, kun luulisi että sellaisella parilla olisi paljon yhteistä ja ymmärtäisivät toistensa ongelmia?

Vierailija
9/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin psykopaatin kanssa ollessani nuori. Itsekin olen psykopaatti. Nykyään vihaamme toisiamme. Itse olen hienostunut psykopaatti enkä mikään norsu posliinikaupassa tyyppi, joten miehiä on löytynyt. Yhdelle vain olen kertonut psykopatiastani.

Vierailija
10/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tiedä miehistä koskaan. 

Vierailija
11/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja kokemusta on mt ongelmaisesta naisesta. Sitä vaan alkaa hiljalleen toivoa että mikset vaan voi olla normaali?

Vierailija
12/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, edellinen kumppani päätti päivänsä koska uskoi psykoosissa että moottoripyöräjengi vainoaa häntä. Tästä on pian kymmenen vuotta, enkä ole päässyt yli kokemuksesta. 

Vierailija
13/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Pidän varani ihastuessa ja katson vähän millainen tyyppi. Kun kysyt niin psykoosi on tässä raja ikävä kyllä. Läheltä näen, hyvin paljon yhtä tuen ja se riittää mulle.

Vierailija
14/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiselo mielenterveysongelmaisen kanssa on raskasta. En suosittele kenellekään.

Vierailija
15/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja seurustelenkin sellaisen kanssa.

Vierailija
16/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta sitten sairastuin ensimmäisen kerran psykoosiin ja niitä psykooseja mulla on ollut vain kolme koko aikana, eli en kilahtele tuosta noin vaan. 

Ap

Vierailija
17/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin psykopaatin kanssa ollessani nuori. Itsekin olen psykopaatti. Nykyään vihaamme toisiamme. Itse olen hienostunut psykopaatti enkä mikään norsu posliinikaupassa tyyppi, joten miehiä on löytynyt. Yhdelle vain olen kertonut psykopatiastani.

Luin näköjään aloituksen huonosti. Psykopatia siis ei tietenkään ole psykoosisairaus.

Vierailija
18/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi skitsoaffektiivinen mies? Ei kukaan normaali halua jotain mt-eläkeläistä kumppanikseen.

Vierailija
19/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen ollut mielisairaalassa töissä. En vain jaksaisi.

Vierailija
20/54 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mt-ongelmaista ei sovi yhteen. Olen oppinut sen kantapään kautta. 
-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan