Mitä yleistä tuotetta et ole ikinä ostanut ruokakaupasta?
Minä en ole koskaan ostanut majoneesia, silliä tai vehnäjauhoja.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut energiajuomia, lihatuotteita, irtokarkkeja, varmaan löytyisi paljon muutakin mitä en ole ostanut.
Haluatko kruunun päähäsi vai laitanko pyhimykseksi julistamisen eteenpäin Vatikaaniin?
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa. Olen 29v, mutten ikinä juo alkoholia.
Sinua odottaa viinanhuuruinen vanhuus
Pursotustölkissä myytävää kermavaahtoa. Enkä ole nähnyt kenenkään niitä käyttävän, paitsi ulkomaisissa tv-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mitä ostaisin valmiina on pinaattiletut. Kaiken muun pysin valmistamaan itse.
Osaat kaiken muun muttet pinaattilettuja?
Jos välttämättä haluaisin tehdä kotona pinaattilettuja, niin eiköhän siihen riittäisi se että sekoittaa lettutakinaan pinaattia ennen paistamista.
Äkkiseltään ei tule mieleen mitään mitä en olisi joskus ostanut. Kaikkia tähän mennessä mainittuja olen joskus ostanut. Telkkaria ehkä en, mutta muita kodinkoneita kyllä. Eivätkä taida varsinaisesti ruokakaupan valikoimiin kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mitä ostaisin valmiina on pinaattiletut. Kaiken muun pysin valmistamaan itse.
Katso kysymys.
Hänellä on myös pinaattiviljelmät tehny ne ihan ite.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tuoteväärennöksiä, kuten kauramaito, ja vastaavat
kaurajuoma
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa.
Mielikuvitustuotetta ei ole ostanut kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Valmiita piirakka- tai täytekakkupohjia, siis niitä rutikuivia. Olen kyllä syönyt niistä tehtyjä/täytettyjä, mutta kunnon kostuttamisellakaan ei niistä näköjään saa kunnollista tarjottavaa.
Kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa.
Mielikuvitustuotetta ei ole ostanut kukaan muukaan.
Kyllä sitä norjasta saa mutte kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut energiajuomia, lihatuotteita, irtokarkkeja, varmaan löytyisi paljon muutakin mitä en ole ostanut.
Haluatko kruunun päähäsi vai laitanko pyhimykseksi julistamisen eteenpäin Vatikaaniin?
Miksi tulet pilaamaan kivan ketjun? Pyritkö olemaan mahdollisimman ilkeä? Mitä ihmettä tuolla edellisellä kommentilla on tekemistä pyhimyksen tai kruunun kanssa? Minä olisin voinut kirjoittaa yhtä hyvin tuon.
Pikkusikareita, naisten alushousuja, kalleinta paskapaperia, kalleinta olutta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä 8% viinejä en ole ostanut. Ajatuskin yököttää, varmaan pahoja.
Paskasta tulee mustaa ja mahassa kiertää. Ainakin punkut. Alkon punkuilla ei tule muuta kuin se musta paska efekti.
Olutta en ole Suomessa ostanut kohta 20 vuoteen, koska se maistuu niin pahalle ja on kallista. Jotakin tapahtui kun siirtyivät lasipulloista tölkkeihin.
En ole koskaan ostanut katkarapuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä 8% viinejä en ole ostanut. Ajatuskin yököttää, varmaan pahoja.
Paskasta tulee mustaa ja mahassa kiertää. Ainakin punkut. Alkon punkuilla ei tule muuta kuin se musta paska efekti.
Kyllä se valkoviini on ihan juotavaa mutta jokainen ostakoon makunsa mukaan, punaviinin voi kaataa vessanpöntöstä alas.
Varmaan konetiskitabletti tai huuhteluaine
Kaljaa. Olen 29v, mutten ikinä juo alkoholia.